25 קילומטר לכיוון זה לא הרבה.
12,000 קילומטר ל 650 סמ"ק שנועד להיות כלי יום-יומי זה לא הרבה.
ההוצאות של הer6 לא בשמיים, קצת יותר מקטנוע 250.
היי,
יש ברשותי ER6F שנת 2013, כרגע עומד על 12,600 קילומוטר.
התחלתי עבודה חדשה, לפי Waze כל כיוון זה 25 קילמוטר, 50 קילומטר ביום.
חישוב קליל יוצא 12000 קילומטר בשנה.
השאלה שלי אם זה משתלם לי בכלל לנסוע על כלי כזה כלכך הרבה קילומטר בשנה? [ זה הרבה בכלל? ]
חשבתי אולי לשנמך ל 125 אבל זה יוריד את הכיף מהנסיעה
אני פשוט לא רוצה שהערך של האופנוע ירד רק מהנסיעות לעבודה..
אשמח לעצות, תודה!
25 קילומטר לכיוון זה לא הרבה.
12,000 קילומטר ל 650 סמ"ק שנועד להיות כלי יום-יומי זה לא הרבה.
ההוצאות של הer6 לא בשמיים, קצת יותר מקטנוע 250.
ובטח לא הייתי ממליץ לך לרדת ל125, זה לא כיף בכלל לנסוע מרחק יומי כזה על קטנוע, בטח אם אתה משנמך מכלי כמו שיש לך.
אם היית אומר לי, שמדובר בסופר ספורט שהערך שלו ירד בצורה יותר גבוהה עם הקילומטר הזה בשנה אז הייתי אומר לך ישירות תמכור. אבל הer ודומיו לזה נועדו להיות כלים של ספורט תיור במדרגת הביניים ולגמוע קילומטרים, ב12 אלף בשנה חוץ מטיפול קטן,גדול והחלפת צמיגים לא רואה גם שמדובר בהרבה הוצאות, אז תיסע ותהנה.
אם אתה רוצה לחסוך יותר, תקנה 125 סמ"ק שבדלק ובביטוח יהיה חסכוני יותר, אולם תצטרך לתחזק אותו ביתר תשומת לב, עקב הקילומטר הלא קטן שהוא יעבור.
אופנוע נועד בשביל ליסוע.תן גז.
אני רוכב 25 בשנה והכל טוב.שים צמיגי תיור תיור.
ועוד דבר,יש אופנועים עם קילומטרז גבוהה שמטופלים בזמן ונשמעים כמו חדש,ויש נבלות שחוטות עם חצי קילומטר.
לי אישית זה אף פעם לא שינה,המצב הכללי כן.
אתה רוצה שקט? קח לבדיקה.
אני רוכב קצת יותר מ20000 ק"מ בשנה על וי סטרום 650 שנת 2005 שמתקרב כבר ל160000 ק"מ.
אז לך עם er6 חדיש, אני לא חושב שתהיה בעיה בכלל, ועוד מדובר על קילומטראג' ממש קטן, 12 בשנה לאופנוע 650 זה לא מדגדג.
תודה רבה חברים!
אנשים קונים אופנוע כדי לשרת אותו במקום שהוא ישרת אותם.
25 לכל כיוון זה מעולה.
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.