עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 52

אשכול: הראש אומר smc690 - הלב אומר mt07

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי ATr1X צפיה בהודעה
    *אלה שמגזימים כאילו זה r1*
    כולה כלי עם 47 כס
    כשהייתי עם הsmc שלי יום אחד מחוץ למגרש הסינטטי שאני משחק בו עם החבר'ה באתי לנסוע הביתה. באתי לצאת מהחנייה ובטעות בלי לשים לב (חבר דיבר איתי מהצד) סובבתי טיפה יותר ממה שצריך את הגז.. מה אני אגיד לך.. הכלי שלח אותי ואותו ביחד כמו קמיקזה וסיימתי 10 מטר קדימה על הרצפה.
    במקרה אחר לקחתי פנייה ימינה ובטעות (הכל הרי בטעות) נתתי קצת יותר מדי גז ביציאה. האחורי זרק והחלקתי.
    לא צריך לזלזל... תתחיל עם דיוק390. שמע לאנשים שרוצים בטובתך. זה גם כיף יותר למצות כלי שנראה לך "וואו" בהתחלה ואז לקבל את הרעב הזה ולהתקדם למשהו יותר חזק.

  2. #32
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי ATr1X צפיה בהודעה
    *אלה שמגזימים כאילו זה r1*
    כולה כלי עם 47 כס
    באופנוע סופר ספורט, עד שייפתח לך המנוע בסל"ד הגבוה, כבר תספיק להיות פעמיים על הרצפה על מנוע סינגל שבועט בנמוך, וגם המוגבלים בועטים בנמוך ההגבלה בדרך כלל באה לידי ביטוי בתחום העליון של הסל"ד.

    תקשיב לאנשים עם ניסיון, לא סתם אומרים לך להתחיל ב390.

    אבל אם אתה מתעקש, זה בסדר, או שתלמד על בשרך, או שלא תהנה מהאופנוע, אחד מהשניים יתקיימו בוודאות.
    ואתה תראה שכל "ילד" על 390 ייתן לך בראש כי אתה פשוט תפחד מהאופנוע הגדול שלך.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    באופנוע סופר ספורט, עד שייפתח לך המנוע בסל"ד הגבוה, כבר תספיק להיות פעמיים על הרצפה על מנוע סינגל שבועט בנמוך, וגם המוגבלים בועטים בנמוך ההגבלה בדרך כלל באה לידי ביטוי בתחום העליון של הסל"ד.

    תקשיב לאנשים עם ניסיון, לא סתם אומרים לך להתחיל ב390.

    אבל אם אתה מתעקש, זה בסדר, או שתלמד על בשרך, או שלא תהנה מהאופנוע, אחד מהשניים יתקיימו בוודאות.
    ואתה תראה שכל "ילד" על 390 ייתן לך בראש כי אתה פשוט תפחד מהאופנוע הגדול שלך.
    לפעמים אני מרגיש שאני מדבר לקיר. אין אינטרקציה.

  4. #34
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    פות"ש אם אתה חושב שאתה יכול לעלות על KTM Adventrue 1050 מוגבל ל47 כ"ס עם 8.1 קג"מ, בהצלחה עם זה.

    47 כ"ס לא אומר הרבה, גם לVN900 אני יותר מדי סוסים אך הרבה מאוד מומנט.

    ואני אגלה לך סוד, תרכב על אופנוע ספורטיבי עם 70 כ"ס ומומנט של כ 4 קג"מ בסל"ד של 5 ספרות, יהיה הרבה יותר מתאים לרוכב מתחיל מאשר לעלות אל הKTM 1050 הזה.

  5. #35
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    פות"ש אם אתה חושב שאתה יכול לעלות על KTM Adventrue 1050 מוגבל ל47 כ"ס עם 8.1 קג"מ, בהצלחה עם זה.

    47 כ"ס לא אומר הרבה, גם לVN900 אני יותר מדי סוסים אך הרבה מאוד מומנט.

    ואני אגלה לך סוד, תרכב על אופנוע ספורטיבי עם 70 כ"ס ומומנט של כ 4 קג"מ בסל"ד של 5 ספרות, יהיה הרבה יותר מתאים לרוכב מתחיל מאשר לעלות אל הKTM 1050 הזה.
    לא הבנתי מה קשור הקטום 1050?
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  6. #36
    Member הסמל האישי של audiR8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    253
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    כשהייתי עם הsmc שלי יום אחד מחוץ למגרש הסינטטי שאני משחק בו עם החבר'ה באתי לנסוע הביתה. באתי לצאת מהחנייה ובטעות בלי לשים לב (חבר דיבר איתי מהצד) סובבתי טיפה יותר ממה שצריך את הגז.. מה אני אגיד לך.. הכלי שלח אותי ואותו ביחד כמו קמיקזה וסיימתי 10 מטר קדימה על הרצפה.
    לא מעוניין להכנס לדיון (הנסיון שלי מוגבל מכדי להביע דיעה), אבל המקרה שאתה מתאר קרה לי עם KLX250. כלי חלש לכל הדיעות.

    Sent from my C6833 using Tapatalk

  7. #37
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אתה רק מבין שr1 זה הכי חזק בעולם, וכל אופנוע שהוא לא r1 אז הוא סבבה, אז אתה בעצם מודה בחוסר הבנה.
    אל תקנה 690-700, תעשה לעצמך טובה.
    תקנה 390, תפסיד ירידת ערך (וגם זה בספק אם תמכור מהר כמו שאתה חושב) מי ישמע תפסיד עליו 20 אלף שקל, תפסיד אלף אלפיים, שווה את החיים שלך תאמין לי.

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
    לא מעוניין להכנס לדיון (הנסיון שלי מוגבל מכדי להביע דיעה), אבל המקרה שאתה מתאר קרה לי עם KLX250. כלי חלש לכל הדיעות.

    Sent from my C6833 using Tapatalk
    אם אתה כבר מביע את עצמך תלמד לעשות את זה עד הסוף. מה אתה רוצה לומר פה בשורה התחתונה?

  9. #39
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    באופנוע סופר ספורט, עד שייפתח לך המנוע בסל"ד הגבוה, כבר תספיק להיות פעמיים על הרצפה על מנוע סינגל שבועט בנמוך, וגם המוגבלים בועטים בנמוך ההגבלה בדרך כלל באה לידי ביטוי בתחום העליון של הסל"ד.

    תקשיב לאנשים עם ניסיון, לא סתם אומרים לך להתחיל ב390.

    אבל אם אתה מתעקש, זה בסדר, או שתלמד על בשרך, או שלא תהנה מהאופנוע, אחד מהשניים יתקיימו בוודאות.
    ואתה תראה שכל "ילד" על 390 ייתן לך בראש כי אתה פשוט תפחד מהאופנוע הגדול שלך.
    --
    התגובה הכי נכונה פה,
    אני קפצתי מ קטנוע לכמעט 95 כ"ס מה שאומר יותר חזק ממה שאתנ רוצה ולקח לי זמן עד שנהניתי איתו, בלי קשר לדעתי אתה צעיר מדי לאופנוע הזה!! קנה אופנוע חלש יותר ותתחיל איתו
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  10. #40
    Member הסמל האישי של audiR8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    253
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    אם אתה כבר מביע את עצמך תלמד לעשות את זה עד הסוף. מה אתה רוצה לומר פה בשורה התחתונה?
    א. אני לא תוקף אותך. תוכל לנסות להתבטא בצורה מכובדת?
    ב. השורה התחתונה פשוטה - המקרה שתיארת יכול לקרות בכל אופנוע, ונובע מחוסר תשומת לב או נסיון.

    Sent from my C6833 using Tapatalk

  11. #41
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי atr1x צפיה בהודעה
    לא הבנתי מה קשור הקטום 1050?
    אני עונה לאמירה שלך.

    הרי אתה אמרתה "יש לו כולה 47 כ'ס", אך מעבר לזה מסתתר לו אופנוע חזק מאוד שיכול להעיף רוכב לא מספיק מיומן אפילו בנסיעת מבחן.

    מצחיק שבסוף שנות ה90 ימאהה התחילה למכור מפלצת ספורטיבית שנקראת r1, בזמנו היא היתה המכונה הספורטיבית הכי חזקה ללא ספק, אך למה נקעתם שם? היום r1 עדיין כבודו במקומו מונח, אך הוא לא כלי כזה שיכול עדיין להחזיק בתואר, היום יש הרבה אופנועים ספוריביים חזקים ממנו.

    ממש כך, כל רוכב ילד שנולד, נתקע בשנת 1998 ומנגן כל הדרך לגן R ONE R ONE.
    נערך לאחרונה על ידי moshmosh; 21-12-2015 בשעה 09:35.

  12. #42
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אתה רק מבין שr1 זה הכי חזק בעולם, וכל אופנוע שהוא לא r1 אז הוא סבבה, אז אתה בעצם מודה בחוסר הבנה.
    אל תקנה 690-700, תעשה לעצמך טובה.
    תקנה 390, תפסיד ירידת ערך (וגם זה בספק אם תמכור מהר כמו שאתה חושב) מי ישמע תפסיד עליו 20 אלף שקל, תפסיד אלף אלפיים, שווה את החיים שלך תאמין לי.
    במקרה של ktm זה לא הפסד של 1000-2000 זה הפסד שלך יותר במעמד המכירה... ובכלל הפסד.. אלה עושים הרבה הנחות גם
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי audiR8 צפיה בהודעה
    א. אני לא תוקף אותך. תוכל לנסות להתבטא בצורה מכובדת?
    ב. השורה התחתונה פשוטה - המקרה שתיארת יכול לקרות בכל אופנוע, ונובע מחוסר תשומת לב או נסיון.

    Sent from my C6833 using Tapatalk
    אני מתבטא בצורה מכובדת תמיד. אין כאן דבר אישי.
    אתה מסכים איתי שזה יכול לקרות בתדירות גבוהה יותר על אופנוע עוצמתי מאשר קטנוע?
    מה שאתה אומר הוא מה שאני טוען. הבחור פותח האשכול הוא ילד חסר נסיון ואסור לו להתחיל עם 690 או כל אופנוע דומה אחר חכן המלצנו לו על דיוק 390 שהוא הרבה יותר מתון ואני לא מכיר אותך אבל אגיד לך דבר כזה - יש הבדל גדול מאוד בין ה390 ל690 נקודה.

  14. #44
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    אני מתבטא בצורה מכובדת תמיד. אין כאן דבר אישי.
    אתה מסכים איתי שזה יכול לקרות בתדירות גבוהה יותר על אופנוע עוצמתי מאשר קטנוע?
    מה שאתה אומר הוא מה שאני טוען. הבחור פותח האשכול הוא ילד חסר נסיון ואסור לו להתחיל עם 690 או כל אופנוע דומה אחר חכן המלצנו לו על דיוק 390 שהוא הרבה יותר מתון ואני לא מכיר אותך אבל אגיד לך דבר כזה - יש הבדל גדול מאוד בין ה390 ל690 נקודה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כל כלי יכול להתאים למתחילים.
    לא כל מתחיל יכול לעלות על כל כלי.

    זה הכל בחיבור בין הראש ליד ימין.
    ....
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  15. #45
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי ATr1X צפיה בהודעה
    במקרה של ktm זה לא הפסד של 1000-2000 זה הפסד שלך יותר במעמד המכירה... ובכלל הפסד.. אלה עושים הרבה הנחות גם
    רוצה 690? תקנה מהם 390, ואז שתחליף לsmc ייתנו לך מחירון.
    ותפסיק להקשיב לשמועות, היום שום דבר לא נמכר במחירון גם לא הונדה וגם לא יפני אורגינל.

אשכולות דומים

  1. חוק רישוי שירותים לרכב. מה זה אומר לנו?
    על ידי alexsupreme בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 20:40
  2. סט מדבקות ל ktm smc690
    על ידי sx20000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2016, 18:00
  3. מישהו יודע מה המכתב הזה אומר?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-10-2015, 20:56
  4. דרושה המלצה לדו"ש - smc690 עם סט שטח או enduro690 עם סט סופרמוטו?
    על ידי G00gle_S3X_SuX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 09:54
  5. מה זה אומר שנחנק הקרבורטור בקטנוע?
    על ידי gbonfil בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 11:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO