שלום לכולם
שאני נוסע בכביש ומגיע לרמזור הדרך שבה אני בולם היא כזאת:
לוחץ קלאץ עד הסוף, מתחיל ללחוץ על הבלמים ותוך כדי (במרחק העצירה) מוריד את ההילוכים עד לראשון.
שאני עומד ברמזור אני קלאץ לחוץ על ראשון.
עכשיו, שאני מוריד את ההילוכים במרחק העצירה תוך כדי שאני בולם (והקלאץ לחוץ) מכול הורדה של הילוך נוצר רעש די חזק מהגיר והוא מתחזק ככול שאני יורד בהילוכים.
נגיד אני נוסע על רביעי, מגיע לרמזור,
מחזיק קלאץ ומתחיל לבלום, ותוך כדי מוריד את ההילוכים לראשון.
כול הורדת הילוך עושה רעש יותר נורא מהשני (כמו מכה על הגיר) ובמיוחד שאני מוריד לראשון זה עושה רעש כאילו של שריטה.
חבר שלי אמר לי שאסור להוריד לראשון במהלך נסיעה עם האופנוע ואסור להחזיק קלאץ ברמזור על ראשון זה כי דופק את הגיר.
עד כמה זה נכון?