מצויין.
ככה לא נצטרך לשלם 500 שקל בשביל שאיזה מושחת יראה ארבע תמונות של הקסדה.
מתסמן שכן -
http://www.themarker.com/news/macro/1.2802545
לא הבנתי.
מצויין.
ככה לא נצטרך לשלם 500 שקל בשביל שאיזה מושחת יראה ארבע תמונות של הקסדה.
עוד גוף מושחט מוחלף ברשת של גופים מושחטים
כאילו שלא מוכרים פה כמויות של זבל כבר עכשיו
ומה הם בכלל בדקו בקסדות? שיש מדבקה?
אתה במדינת החבר מכיר חבר...
אתה פותח את השוק לעוד אנשים שמכירים אנשים שמכירים אנשים שמכירים אותך....ואתה מכיר עוד אנשים שמכירים אנשים....
לפחות המצב ישתפר.
אלוהים יודע מאיפה הנחיתו עלינו מלכתחילה את המכון תקנים הזה....היו ימים יפים מאוד כשאפשר היה להכניס קסדות עם תשלום מע"מ בלבד.
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
הבעיה היא לא מכון התקנים. הבעיה היא שביבוא פרטי למוצר שיש עליו תקינה צריך לעבור תקינה. צריך לטפל בשורש הבעיה ולא לפתוח אשרויות נוספות בשביל לקבע אותה...
מה קשור לחינם? כרגע יש רק מכון אחד שעושה את זה, והוא לוקח 500 שקלים לבדיקה עלובה.
ברגע שיהיה כמה מכונים נראה לך שהמחיר ישאר ככה?
כרגע האפשרות שלך זה לשלם את הסכום או לא לקבל את הקסדה והם מנצלים את זה.
אתם צודקים, בטח המחירים ירדו. כמו בשוק המים שכשהיה מונופול אז שילמת למקורות המון ועשיו אתה משלם לתאגידי המים הרבה הרבה יותר. מילא מים, חייבים מים... אבל למה צריך תקן לקסדה עם תקן? תתלה בבית המכס תמונה של כל התקנים ושהמוכס יאשר לפי התקן שעל הקסדה.
תאגידי המים זה שונה, לפי מה שאני יודע אתה לא יכול לבחור לאיזה תאגיד ללכת.
זה שלא צריך עוד תקינה אני מסכים, אבל זה המצב מה אפשר לעשות?
מי אמר שתוכל לבחור לאיזו מעבדה ללכת?
ככה משתמע מהכתבה.
מה הפסימיות אני לא מבין.
המצב הבסיסי הוא פסימיות עד שיוכח אחרת.
ככה למדתי מהחיים פה