לא באמת חוויית שרות כי אתה בכלל לא לקוח של 'המהיר'. אם מישהו נפגע, לפי הגרסא שלך, זה הקונה הפוטנציאלי ששילם על בדיקה מפוקפקת... בכל מקרה בנתיים אני משאיר את זה פה...
היי,
אני מוכר את האופנוע שלי, והיום הייתי במוסך 'המהיר' לבקשת קונה פוטנציאלי לבדיקה
הכלי במצב טוב, כמו חדש, אצלי מ0 ק"מ, קילומטרז' נמוך, תמיד טופל במוסך מורשה של היבואן ולא היו איתו בעיות
אחרי בדיקה ארוכה יחסית, שבה רוב הזמן הכלי ישב על הליפט בלי שיגשו אליו, בסוף הגיע אלינו המוסכניק שבדק אותו עם רשימת הריג'קטים, בסה"כ לדבריו הכל מאד רגיל לשימוש סביר. רק מה? הדבר שהכי צריך לשים לב אליו זה שהכידון עקום, והקטנוע מושך ימינה.
(ראוי לציין בנקודה זו שהקטנוע עבר החלקה קלה על 20 קמ"ש בתחילת דרכו אצלי , נבדק מייד לאחר מכן במוסך ולא נמצאה בעיה פרט לשריטה מינורית בפלסטיקה)
אז ביקשתי ממנו להרחיב, ולטענתו, אין ספק שהקטנוע מושך ימינה וש"אם אני אקח מטר ואמדוד את הגובה בין קצוות הכידון לרצפה, אני אראה בוודאות שיש הבדלים בגובה בין צד ימין לשמאל"
בנקודה הזאת הייתי קצת מופתע, שכן עברו 10,000 ק"מ מאז ההחלקה ולא שמתי לב שהכלי מושך ימינה, לרגע הרגשתי שלא טיפלו בו כראוי לאחר שהקטנוע החליק וגרוע מזה, נקטו בחוסר אחריות שנתנו לי לרכב על כלי "שמסוכן לרכב עליו" לדבריו של המוסכניק ב'המהיר'.
הקונה הפוטנציאלי לא מיהר לבטל, ואני הצעתי ללכת מיד למוסך ולבדוק את העניין, נסענו יחד כל אחד וקטנועו למוסך המורשה של היבואן והסברנו את העניין לאחד המוסכניקים הוותיקים במקום. לצערי, לא זה שטיפל בכלי באותו הזמן אבל לא נורא, והוא לקח את הכלי לסיבוב ובדיקה ואמר שאין בו בעיה ושהוא לא מושך ימינה, ושהייתי מרגיש שהכלי נוטה ימינה.
שם אצלי את הדברים בפרופורציה.
הקונה הפוטנציאלי בנקודה זו כבר התבלבל, המוסך הרגיל שלו אומר שיש בעיה, מוסך אחר אומר שלא, והאמת, מבין אותו.
מאוחר יותר הגעתי הביתה והחלטתי לבדוק את דבריו של המוסכניק ב'המהיר' שאם אבדוק עם מטר את הגובה בין קצוות הכידון לרצפה, בוודאות אראה הבדל. בדקתי. וידאתי שהכלי נמצא במישור, וידאתי שהכידון במקום נתון (משוך עד הסוף ימינה שבדקתי את צד ימין, משוך עד הסוף שמאלה שבדקתי את צד שמאל) ומדדתי.
המרחק בין קצוות הכידון לרצפה מדוייקים על המילימטר!
צילמתי, ושלחתי את התמונות לקונה הפוטנציאלי, עם הזמנה לבוא לבדוק בעצמו ומוכנות לחוות דעת שלישית, ותגובתו הייתה:
(השמטתי פרטים פרטיים)
"דיברתי עם המוסכניק שלי אחרי שהלכת, אמרתי שהייתי במוסך היבואן ושהוא אומר שזה בסדר. הוא אמר שזה בגלל שיש לו צד בעניין ושהוא בטוח שזה מושך..."
עכשיו אני לא באמת יודע אם המוסכניק אמר את זה או לא, אבל נניח שכן. לא רק שזה לא הגיוני, הרי עצם זה שזהו מוסך היבואן לא אומר שיש צד בעניין, ושנזק כזה לאופנוע גם ככה לא מכוסה באחריות אז זה לא שהם נמנעים מלטפל בזה מטעמים כלכליים, ולהגיד דבר כזה זה לרמוז בצורה גסה שהמכונאים במוסך היבואן יעדיפו לשקר על בעיה שיש בה סכנה לטובת אינטרס אישי.
אני לא ניסיתי לשכנע את הבחור, האמת היא שבמצבו הייתי מחמת הספק פשוט יורד מהעניין, אבל ראבק, לא יודע מה היה העניין, אבל התרשמותי מהסיפור היא שנאמרו דברים ע"י המכונאי שהם לא מקצועיים, שבמידה ואמר אותם, לא יעז לעמוד מאחוריהם.
לא התרשמתי לטובה.
לא באמת חוויית שרות כי אתה בכלל לא לקוח של 'המהיר'. אם מישהו נפגע, לפי הגרסא שלך, זה הקונה הפוטנציאלי ששילם על בדיקה מפוקפקת... בכל מקרה בנתיים אני משאיר את זה פה...
תראה זה כמו שנלך יחד לדואר להעביר בעלות, ואתה הקונה, ומשלם והכל, והפקיד בדואר מתמהמה ומתבלבל וכו'.. חווית שירות לשנינו לא?
נכון מאד, בת"א חניונים זה כמו בריכת כדורים בג'ימבורי
כבר רכבתי בלי ידיים, לא משהו שאני עושה להנאתי, לא משהו שהייתי נותן לקונה פוטנציאלי לעשות.. כל הבדיקה הזאת פשוט הייתה סתם ובזבוז זמן (לי) וכסף (לבחור)
כשאתה עושה את הבדיקה בלי ידיים לא צריך להרים אותם גבוה באויר או לשלב ידיים - רק לעזוב את הכידון ולהשאיר אותן ישר מעליו בהיכון. בפחות משנייה תדע אם יש או אין משיכה.
תאמין לי לא סתם אמרתי את זה. בוא אני אספר לך סיפור על בחור שעובד איתי. נקרא לא נ. בחור חכם מאוד, ראש צוות מתכנתים, אבל לא איזה פראייר או למך/יורם או איך שלא תקרא לזה - בחור ספורטיבי. תמיד היה מגיע לעבודה רכוב על אופניים עד שנמאס לו ועבר ל-pcx (בהמלצתי). לאחר כחודש רכיבה הוא עבר גם את שני הקורסים המצויינים של 'אופנוען מאומן' (גם בהמלצתי) וכאן מגיע הסיפור: יום אחד נ. נכנס למשרד חבול ושפל רוח. בבירור מה קרה הסתבר שהוא ניסה להתאמן על בלימות במגרש חניה. רק שזה לא באמת היה מגרש חניה אלא החניון התת-קרקעי בעבודה שהרצפה שלו היא משטח בטון חלק ובוהק. העובדה שהיה יום גשום כמובן לא עזרה...
אז בקיצור אם נ. נפל מהטעות הזאת אז כל אחד יכול. לפעמים מה ש"מובן מאליו" לאחד הוא כלל לא מובן לאחר.
מ.ש.ל. ושב"ש