עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 60

אשכול: שרשור חוות דעת על צמיגים

  1. #31
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה

    כנל במצלר יש m שזה הדגם שנגמר מהר לכלים הקלים יותר
    ויש o שזה הדגם עם האורך חיים

    זה ככה הדרך אגב , בגדול הטעות הנפוצה בארץ זה לשים לכולם את הדגם הפשוט יותר כמו z8m כשבפועל הדגם הזה מתאים רק למי שרוכב על כלי ספורטיבי
    ויש את ה z8o שזה הדגם שמתאים לרוב המוחלט של הכלים
    עריכה:
    הלינקים הישירים לא עובדים. אבל זו האינפ' באתר של מצלר.
    כמובן שזה לא תורה למשה מסיני אבל אם אתה מדבר על אורך חיים כפול (!) בדגם O זה נשמע פנטסטי. אבל אין טרייד אוף? זה לא על חשבון אחיזה?


    יש במצלר Z8 למידה שלי קוד C, K, O, M. מצלר ממליצים על M לאופנוע שלי.

    בF800 למשל הם נותנים המלצה כפולה - או M או O.




    נערך לאחרונה על ידי Zvika; 20-01-2016 בשעה 09:17.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי zvika צפיה בהודעה
    עריכה:
    הלינקים הישירים לא עובדים. אבל זו האינפ' באתר של מצלר.
    כמובן שזה לא תורה למשה מסיני אבל אם אתה מדבר על אורך חיים כפול (!) בדגם o זה נשמע פנטסטי. אבל אין טרייד אוף? זה לא על חשבון אחיזה?


    יש במצלר z8 למידה שלי קוד c, k, o, m. מצלר ממליצים על m לאופנוע שלי.

    בf800 למשל הם נותנים המלצה כפולה - או m או o.




    זה הטריק באופנוע כבד או המומנט הדגם o גן מספק יותר אחיזה! וגם חי יותר.
    כניראה הדגם שלך יחסית קל ודורש צמיג מהדגם הפשוט יותר ואם תתקין את ה o כניראה שאתה תסבול מירידה באחיזה.
    מאידך אם אתה רוכב עם תיקים ומרכיב כל הזמן דגם o ישפר לך אחיזה אפילו שמומלץ לך m
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    נהדר שאוספים את המידע מחדש. כל הכבוד!
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    מרענן שרשור ישן:
    צמיגי משלין פילוט רואד 5 (הכל נכתב בהשוואה לדגם 4):
    במראה ראשוני נראה שהסט מגיע עם פחות חרירי מים (לא שזה נורא בארצנו אבל מאוד אהבתי ב4 את האחיזה בכבישים רטובים) למרות המראה האחיזה עדיין טובה ברטוב.
    מרגיש (ע"פ) הקילומטרז שמרכזו של הצמיג עבר חיזור או עיבוי והוא יחזיק קצת יותר מהסט הקודם (הסט הקודם עבר 31K ובגלל פאנצר וקרבה לאזור הסימון החלפתי).
    גם בסט הנוכחי ובסט הקודם לא הרגשתי איבוד אחיזה באחורי, מצד שני מדובר על CB500X.
    מהדגם הקודם הייתי מאוד מרוצה הן משמירת הפרופיל והן מהשחיקה שלו, אני מקווה שבדגם הנ"ל אני לא יהיה מאוכזב.

    מה עם לגוון קצת ??? האמת שרציתי מצלר אבל לסוכניות שפניתי אליהם לא היה את הדגם החדש והדגם הקודם נמכר במחיר מאוד קרוב למשלין.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תודה על ההקפצה. קראתי עכשיו את השרשור לראשונה והדגמים המדוברים עדיין רלוונטיים.

    רוכב על Z1000sx, שימוש דומה לצביקה עם יותר דגש על כבישים מפותלים ומהירים כמו ים המלח. מידי פעם גם נס הרים וכו'.

    עושה בערך 2000 ק''מ בחודש וצריך צמיג שהמרכז לא ישחק מהר מידי בתאוצות ובמהירויות גבהות.

    הצמיג המקורי בריג'סטון 16 החזיק 8,000 ק''מ.

    חושב על פירלי אנג'ל גי טי (סט ב-2200) או מישלין רואד 5 (סט ב-2300). מצד שני יש את המישלין פיילוט פאוור 2ct ב-1500 ש''ח לסט.

    בפערי מחיר האלה השניים הראשונים צריכים להחזיק כפול ק''מ בכדי שיצדיקו את הבחירה בהם.

    מישהו יודע לספר איך הם וכמה הם מחזיקים?

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הבעיה הכי גדולה בשירשורים כאלו זאת העובדה שרוב הרוכבים מחליפים צמיג בלוי בצמיג חדש וזה הופך את כל העניין לסובייקטיבי.
    אני החלפתי צמיג קונטיננטל רוד 2 EVO, באותו צמיג וההרגשה הייתה כאילו צמיג אחר לגמרי, ההיתרדרות של הצמיג הישן היא איטית וכמעט לא מורגשת עד שמחליפים צמיג

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    דרזדנר, זה נכון לעניין התחושה כשמשווים בין ישן לחדש, אחד אחרי השני. ועדיין יש בשרשורים האלה הרבה מידע אמפירי מועיל, כמו התגובה של שי שקיבל מהפיילוט פאוור 2ct עשרת אלפים ק''מ על טואנו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shay-p צפיה בהודעה
    צמיג: מישלין Pilot Power 2CT
    אופנוע: אפריליה טואונו
    צמיג בעל שתי תרכובות, כאשר במרכז שכבת גומי עמידה יותר, ובצדדים גומי רך יותר לאחיזה טובה.
    כבר בסט השלישי שלי על האפריליה, רוכב איתם דיי חזק ולעיתים גם נסיעות ארוכות,
    ועדיין הצמיג לא מקבל צורה מרובעת מהר, לוקח לו זמן להגמר (כ-10000 ק"מ לאחורי, קדמי כ17000)
    אחיזה מצוינת, מתחממים מצוין, יש בטחון על האופנוע בפניות.
    לא רואה סיבה להחליף את הצמיג עם היחס מחיר/טווח/התנהגות שיש לו לעומת צמיגים אחרים.
    עלות סט - 1900 ש"ח כולל הרכבבה ואיזון.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    רוסו 3 על Z1000. רוכב רק בימים לא גשומים. לפני כן היה לי אנג'ל GT

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    צמיגים : Michelin Pilot Street Radial
    סוג אופנוע: סוזוקי GS500
    רכיבה: כביש-טורינג

    סט שני שלי כרגע. הקודם החזיק מאוד יפה 23 אלף ק"מ (שני הצמיגים), והוחלפו רק כי התחילו להתייבש, היה עוד בשר.
    אף פעם לא הרגיש לי חוסר אחיזה איתם, ובתקופה שהייתי רוכב אגרסיבי הם גם עמדו יופי בעומס של 120-130 בפניות הדוקות על הקצה של הצמיג. אוחזים טוב גם בגשם, צמיגי תיור מעולים.

  10. #40
    Michelin power RS:
    צמיג ספורטיבי, שתי תרכובות. בימי מסלול לא הצלחתי לאתגר אותו מספיק בשביל לאבד אחיזה, ועל הצד הוא נותן תחושה נהדרת ואחיזה שקשה להגיע לקצה שלה. זמן חימום אפסי.
    מבחינת שחיקה - אני איתו בערך 5000 ק"מ, הצמיג עדיין עגול אך הפרופיל החד שהיה לו הפך להרבה יותר שטוח. למרות זאת האופנוע עדיין מרגיש קליל. גם בגשם הוא לא רע (למרות שלא נראה ככה חיצונית). מאמין שיחזיק לי משהו כמו 10,000 ק"מ, ורוב הזמן אני לא מכסח אותו...השחיקה היא סתם מנסיעה בקו ישר, הגומי מאוד רך.

    Michelin Pilot Road 4:
    צמיג ספורט-תיור לא רע בכלל, החזיק לי משהו כמו 20,000 ק"מ והחלפתי רק בגלל שלא נתן מספיק אחיזה בימי מסלול.
    לכביש (בכל מזג אוויר, גם בגשם זלעפות) זה ללא ספק צמיג מוצלח מאוד מכל הבחינות. למסלול הוא קצת פרווה ומי שצריך יותר אחיזה, נראה לי כדאי ללכת על Pirelli Angel GT או ללכת על צמיג ספורטיבי.

    מהניסיון שלי מצמיגים ספורטיביים וצמיגי ספורט-תורינג: מי שלא מתגרזן במסלול ובאמת מחפש להוריד זמני הקפה, אין מה ללכת על צמיג ספורט. בכביש קשה לשים לב להבדל ביניהם (מבחינת אחיזה) ולדעתי עדיף צמיג שיהיה יותר אחיד לאורך זמן.
    רוכב על אפריליה שיבר 750.

  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    31
    מנצל את השרשור, הגיעה הזמן להחליץ צמיגים לאופנוע honda cb500f, רוכב כל יום בערך 70 קילומטר.
    שוקל לקנות את ה-pr5 החדשים או אולי angel gt, השאלה אם שני הצמיגים האלו הם לא "over kill" לאופנוע קטן.
    בתודה מראש אור.

  12. #42
    ציטוט נכתב במקור על ידי Orrabi צפיה בהודעה
    מנצל את השרשור, הגיעה הזמן להחליץ צמיגים לאופנוע honda cb500f, רוכב כל יום בערך 70 קילומטר.
    שוקל לקנות את ה-pr5 החדשים או אולי angel gt, השאלה אם שני הצמיגים האלו הם לא "over kill" לאופנוע קטן.
    בתודה מראש אור.
    500 סמ"ק זה לא אופנוע קטן, והצמיגים האלה ממש לא over kill. זה צמיגים ליום-יום שהם גם אחלה לרכיבות קצת יותר ספורטיביות.
    Over kill יהיה לדוגמא צמיג ספורטיבי כמו Diablo rosso או מישלין Power על דגמיהם.

  13. #43
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    500 סמ"ק זה לא אופנוע קטן, והצמיגים האלה ממש לא over kill. זה צמיגים ליום-יום שהם גם אחלה לרכיבות קצת יותר ספורטיביות.
    Over kill יהיה לדוגמא צמיג ספורטיבי כמו Diablo rosso או מישלין Power על דגמיהם.
    אבל פעם אחת לפחות צריך לקחת צמיג כזה בשביל החוויה . גם בכביש הציבורי יש הבדל באיך אפשר לבלום ולפנות עם הצמיגים האלה.

  14. #44
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    אבל פעם אחת לפחות צריך לקחת צמיג כזה בשביל החוויה . גם בכביש הציבורי יש הבדל באיך אפשר לבלום ולפנות עם הצמיגים האלה.
    אני לא חושב שתצליח לחמם אותם לטמפ' עבודה בכביש ציבורי..

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  15. #45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Isrecpecr312 צפיה בהודעה
    אני לא חושב שתצליח לחמם אותם לטמפ' עבודה בכביש ציבורי..

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    הצמיגי ספורט היותר מתונים לגמרי מתאימים לעבודה בכביש. Diablo Rosso Supercorsa הם דוגמא לצמיג שחוקי לכביש אבל ממש לא מתאים לו.

    צריך לעשות הפרדה בין צמיגי ספורט לכביש לבין צמיגי מסלול שאפשר לרכב איתם על הכביש.
    אגב, ראיתי אנשים רוכבים בכביש עם סליקס (וגם גומרים את הצדדים שלהם יופי). הכל תלוי ביכולת שלך וכמה אתה מוכן להסתכן.

אשכולות דומים

  1. שרשור ישבנים | +18
    על ידי איתמרגלס בפורום אוף טופיק
    תגובות: 118
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 07:07
  2. שרשור החלפת ניקים
    על ידי השושנים בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 62
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 21:39
  3. שרשור החלפת ניקים
    על ידי השושנים בפורום אוף טופיק
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 12-07-2015, 07:04
  4. שרשור השפרצות
    על ידי URIEL בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 14:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO