ממה שקראתי הם מאד דומים בתכונות. ל-5 יש יתרון בכביש רטוב.
התלבטתי בניהם ובסוף התקנתי היום את האנג'ל GT אחרי שלא היה את המישלין במלאי באותו רגע.
אז מכל התגובות לא הבנתי מה עדיף, pr5 או angel gt? רכיבה יום יומית, גם ברטוב חשוב שתהיה אחיזה טובה.
ממה שקראתי הם מאד דומים בתכונות. ל-5 יש יתרון בכביש רטוב.
התלבטתי בניהם ובסוף התקנתי היום את האנג'ל GT אחרי שלא היה את המישלין במלאי באותו רגע.
pirelli angel gt vs michelin pilot road 4 לוורסיס 1000 מי יודע?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ה-PR4 מעולה אבל הוא פשוט לא טוב למזג אוויר בארץ.
תוך חודשיים-שלושה הוא מתייבש ולמרות שיש אחיזה, היא אף פעם לא חוזרת להיות אותו דבר כמו שהיה בהתחלה.
פעם הבאה כנראה Road Attack 3 או Angel מבחינתי. שמעתי גם שה Roadtec 01 ממש מוצלח. הוא נחשב לצמיג ממש יקר בחו״ל אבל בארץ זה הכל יקר מדי בכל מקרה וזו יכולה להיות אופציה לא רעה.
אפרופו המצלר Roadtec 01, הנה חוות דעת שלי: דגם הספורט-טורינג החדש (יחסית), הדגם הזה החליף את ה Z8
ה K1300S עם סט שני של ה 01, הסט הקודם נרכש כחלק מיישור הקו שעשיתי בדלק מוטורס שרכשתי את האופנוע, היה מבצע על המצלרים האלו לא רק המחיר אלא גם קיבלתי בוסטר מתנה של מצלר. הצמיגים מהסוג המחוזק (HWM).
הסט הראשון החזיק 21 אלף ק"מ (האחורי קצת התרבע והיה קרוב לגששים, לקדמי היה עוד קצת בשר) לא רוכב חזק ולא חזיר גז בפתיחות/התחלות נסיעה, על רטוב לא רכבתי הרבה, אז לא יודע כמה טוב הוא ברטוב, אבל על פניו אחלה צמיג.
המצלרים עולים יקר בארץ, אז שווה לחפש מבצעים או להביא מחו"ל במזוודה.
אבל בעצם גם מישלין לא כאלו זולים (מתכוון למשפחת ה PR), אז עדיף לעשות השוואה..
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
גם אני מעדיף את ה Roadtec 01 על פני ה PR4 אבל הניסיון שלי היה רק בקדמי, הPR4 נתן תחושה קצת של גמישות יתר בצמיג אבל הוא מעולה ברטוב.
אני לעומת זאת כבר מתחיל לחשוב על הצמיג שאני ילביש אחרי החורף. אני לא כל כך מרוצה מהצמיג הנוכחי שלי והרעיון לעבור לקיץ לצמיג ספורטיבי. יש איזו המלצה לצמיג שיכול לעבוד גם עם אופנוע קליל יחסית? שמעתי\קראתי שהפיראלי מתחממים פחות טוב\מהר ומשקל נמוך לא עוזר, על הצד שני האפנוע שלי לא רזה כמו סופר-ספורט, איזה 175 קג.
החלפתי לפני 3 שבועות בטרייסר 900 את הצמיגים שהגיעו עם הכלי כחדש והיו מזעזעים למישלין רואד 5 החדש, התלבטתי בינו לאיינג'ל שהכרתי מהכלי הקודם.
המישלין מעולה מבחינה אחיזה ובלימה, מרגיש בטוח ומדוייק מאוד בפניות וכמובן גם ברטוב ממה שהספקתי לחוות עד כה.
Tracer 900
חברים חשוב שמי שממליץ יגיד גם על איזה אופנוע זה מורכב ומה סגנון הרכיבה. זה יעזור בקבלת ההחלטות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כאן ניתן למצוא עוד קצת דברים:
http://www.tyrereviews.co.uk/Search/...vJIGBuCEGSHqew
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה עם סקירה או חוו"ד בעניין צמיגים מתאימי רישוי ל-DR 650, קשה למצוא, למרות שיש שמועות על מצלר או היידנאהו. למישהו יש ניסיון או מידע בנוגע לנ"ל, או שכדאי ללכת על המקוריים.
לא דיברתי על ה-GT.
זו לא בדיוק המלצה, פשוט אומר שPR4 אכזבו אותי קצת.
כרגע אני רוכב עם PR2 ושקלתי להחליף כבר זמן מה אבל קשה להצדיק להוציא מעל 2000 שקל כשלצמיגים עדיין יש בשר ואחיזה.
חשבתי על הפירלי בגלל שהוא מופיע מדי פעם בספורטישופ והוא ממשיך לככב במגזין של motorrad שעושים בדיקה די מקיפה ולא רק מפרסמים תוכן שיווקי
![]()
2150 לסט צמיגים כולל הרכבה הפחד שלי שהם יגמרו מהר כרגע עם הבריג'סטון המקוריים, עשית 17000 + ואפשר להמשיך
לפחות עוד 3000 מעניין אם הפירלי יתנו תוצאה כזו?
https://www.sportyshop.co.il/list/moto/180/55/17
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בדיוק..
ואם אצלי מחזיקים צמיגי ספורטונינג כאלו או אחרים כ 20 אלף ק"מ על כלים כבדים (יש לי ניסיון עם ה Z8 וה 01 כאמור של מצלר, וה PR4...היו לי פעם פירלי אנג'ל על ה ZZR1100, אבל הם לא שרדו את כל חייהם איתי, הכלי נמכר איתם, אבל מעריך שגם הם היו מחזיקים כמו המתחרים), אז אכן הכל תלוי בקוף ששולט בסיבובי יד ימין.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast