ציטוט נכתב במקור על ידי mr_gray צפיה בהודעה
תודה על התגובות, עזר לי למקד את עצמי - ה
s1000xr ודומיו נופלים פשוט בגלל שלא מתחבר למראה הכללי, למרות שברור לי שאלה הטוררים המושלמים - פשוט לא מתחבר.

לגבי הטוררים הממש כבדים, גם הם נופלים מכיוון שאחד השימושים הוא לקפוץ למרכזי ערים לצורך סידורים, ואני פשוט לא רואה את עצמי על fjr בלוחמה אורבנית...

את ה
f800gt איך שהוא פיספסתי, משהו יכול לספר קצת מנסיון?

לי יש את ה- f800st שהוא דור אחד אחורה, אך השינויים בין שני הדגמים ממש מינוריים.
בעיניי מדובר בטורר אולטמיטיבי ויכול להיות רלוונטי מאוד עבורך. נראה טוב מאוד, מעטפת שימושיות רחבה, במיוחד עם שני הארגזים בעלי הנפח המשתנה והניתנים להסרה בשניה.
הוא צר (עם תיקים במצבם הכי מכווץ), קל במשקל ואינו מסורבל. בעיר נותן לך 85% מקטנוע עירוני. יש לו מנוע גמיש מאוד, הרבה מומנט זמין בסל"ד נמוך, ומספק המון פאן. הסאונד פחות מלהיב, אך ניתן לחיות עם זה.
בטורינג, תוכל לשייט על 140 בנוחות (5000 סל"ד בהילוך האחרון), עד 160 נסבל בהחלט, מעל מתחיל להציק.
יש לדאוג לטיפולים בזמן ולפי הספר. צריכת דלק ממוצעת 20 ק"מ/ל' מבלי לחשוב יותר מדיי על רכיבה חסכנית.