אם ה sx נכנס לקטגוריה של "כבד מדי" בשבילך, אז תשנה את ההגדרה ל"ספורטורינג/ספורטכביש גדול קל".
תישאר מתחת לליטר.
ואין לי מה להציע מעבר למה שהציעו פה לפני.
בהצלחה
גם אני על F800st
רוכב כ70 אלף בשנה לרוב בין עירוני עם גיחות למרכז וערים נוספות.
אני רוכב חסכוני ומקבל 1 ל 23 ממוצע
המון פינוקים מסביב
כיף ולא חסר כוח, תחזוקה מאוד זולה, יש רצועה ולא שרשרת שזה מאוד נוח.
יש קאנבאס שזה נוח ומונע הרבה התעסקות מסביב, החסרון של זה שבעיית לשחק בחשמל של הכלי, וחייב מכשיר יעודי לטיפולים אבל הטיפולים מאוד נוחים.
הדגם הגיטי יש בולמים חשמליים ועוד פינוקים שאין בדגם הישן יותר , הרגילות שלו נמוכות יותר לכיוון התיור יותר ומרווח בין סרנים גדל במקצת לטובת יציבות בקו ישר ומהירות.
הכלי מאוד כיפי בעיר ומחוצה לעיר עד 160 קמ"ש ב180 דורש טיפה רכינה קדימה ומעל זה פחות נעים.
הארגזים מגבילים במהירות גם כן, אבל למי שמחפש כלי שימושי , נוח, אמין וכוס עבודה שגם יודע להעלות חיוך וכיף בסופשים מאוד מומלץ
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אם ה sx נכנס לקטגוריה של "כבד מדי" בשבילך, אז תשנה את ההגדרה ל"ספורטורינג/ספורטכביש גדול קל".
תישאר מתחת לליטר.
ואין לי מה להציע מעבר למה שהציעו פה לפני.
בהצלחה
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
Gsr1000 מבית סוזוקי אמין, פלטפורמה מוכרת מאחיו הג'יקסר ,,נוח ,מתלים ללא תחרות,חזק דיו יותר ממה שתוכל לנצל ,וישאיר לך שקלים רבים בכיס על פני הבמוו זה בטוח .
אני לא יודע מה ניסיון הרכיבה שלך, אבל אני יכול להאיר את עינייך על שלושה כלים שיש לי עליהם ניסיון ממושך- לטוב ולרע:
1. סוזוקי בנדיט - אומנם היה לי את מודל 2002, אבל הבנדיט אחד הכלים הכייפים שרכבתי עליהם. אומנם הוא כבד, אבל מומנט ממכר, "יושב" על הכביש ממש טוב, יפנק אותך ב-90 ק"מ ביום ובסופשים עם הבת זוג (או בן זוג?), ויש לו גם צד ספורטיבי שהרבה לא מאמינים בו אבל הוא שם. צריכת דלק של 1:17, טיפולים פשוטים.
2. קוואסקי Z1000 - לי היה מודל 2011, כלי מצוין, מראה קרבי וסקסי, תגובת מצערת כייפית. חסרון גדול שמשפיע הוא הבולם האחורי הנוראי, קשיח מאוד, משפיע גם על הטיולים היות וכל המכות מהכביש מבקרות בכל חוליה בגב, וגם על הפס הכלי מחסיר בטחון בפניות בעקבות חוסר גמישות. לא הייתי ממליץ בשביל מה שאתה מחפש.
3. אפריליה טואונו - כרגע מחזיק במודל 2013, אין שום מילה רעה להגיד מלבד מושב קשיח, בעיה שאפשר לפתור בקלות אצל רפד. טיפולים כל 10,000 ק"מ, בינתיים מראה אמינות, כוח שאין כמותו, נוח לשיוטים ארוכים, בולמים ומערכות איכותיות. הכלי מאוד חזק ולכן אני ממליץ לעבור אופנוע ליטר אחד לפחות לפני שעולים עליו.
ומבין הכלים שיצא לי לרכב עליהם:
1. פייזר 800 - כלי שהפתיע אותי ממש לטובה, גם בכוח וגם בישיבה שלו על האספלט. עשיתי איתו את סדום ערד פעם אחת וזה היה אחד הפסים המהנים שלי בזמנו. ממליץ בחום אם אתה מתחבר למראה שלו.
2. ימאהה MT09 - אין מה להרחיב, לא חסר חומר בפורום עליו, רק מחזק את מה שאומרים שיש לו מנוע מדהים, והעקב אכילס נמצא בבולמים.
3. סופר דיוק 990 - אומנם מעט אחורה בזמן, אבל אתה תקבל כלי פגז עם התנהגות כביש מעולה, וחוליגניות כשתרצה. נוח מאוד לטיולים ולרכיבות עם בת זוג.
בהצלחה
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
מה נפלתם עליי? טעות כתיב אני רושם בפלאפון.... וכן מה לעשות כשסוגרים בבסיס הרבה זמן מניעים מחממים אגזוז טיפה והוא אחלה "חברה"
יחזקאל
בקניה אכן ישאיר הרבה שקלים בכיס לעומת הבמוו בתחזוקה ממש לא.
מתלים טובים זה נכון לא ברמה של דיוק או הבמוו וכנל שאר הדברים מסביב.
הגיאסאר כלי מעולה לממעיטים ברכיבות ומחפשים כלי ספורטיבי ולא יקר שזה לא מה שאני מבין מפותח שרשור שחיפש כלי תורינג יותר לטובת קילומטראז גבוהה יחסית עם תחזוקה זולה ונוחות נסיעה טובה.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ושוב תודה,
לגבי הבאנדיט - הוא נראה מאד באנלי, לא הדבר הכי מרגש... כנ"ל הפייזר.
את הZ1000 בהחלט שקלתי אבל ירדתי ממנו לאור הנטייה שלו למסלול ופחות לטורינג - עדיין שוקל את הcb1000r והgsxs1000 - הסוזוקי מאד קוסם לי.
ולגבי הבימרים, אז הf800gt באמת נופל למה שחיפשתי, למרות שגם לו חסר קצת לוק.
משתעשע גם ברעיון של r1200rs והr1200r - מה אומרים?
חוזר מגלות
אם אתה שוקל את ה r1200r/rs קודם כל קח נסיעת מבחן עליהם ואם אתה כבר בסוכנות וחושב על סוג כזה של ישיבה על אופנוע, קח גם סיבוב על ה s1000r
לא מבין את הקשר בין האופנועים.
היה לי r1200r 2007, אופנוע לזקנים ויסלחו לי הזקנים שבחבורה.
מנוע חזק אבל מסביב הכל רכרוכי כזה וחמור מכך ל183 ס"מ גובה שלי -היה מאוד לא נוח ברכיבות ארוכות.
מודל 2015 אומנם דומה במראה ובמנוע אבל בהרגשה שלי מדובר באופנוע אחר והרבה יותר טוב. (פרונט קונבנציונאלי ועוד..)
הs1000r עוקר אספלט הן בהאצה והן בבלימה, סופרבייק נייקד עם תנוחת ישיבה זקופה יותר, אבל לא נראה לי שזה הכיוון של פותח השרשור.
על הrs לצערי רק ישבתי.
אתה מערבב דגמים.
הזד הסיבי והגיאסאר זה כלים שהם בעצם אופנוע ספורט לכל דבר אבל טיפה יותר מותאמים לכביש. עדיין תחזוקה של אופנוע ספורט לכל דבר והתנהגות דומה עם מבנה דומה.
F800gt /r1200rs
זה אופנועי ספורט תיור, יעני זה מנוע מומנט תיורי עם תנוחה יחסית תיורית ושילדה עם מיתלים והתנהגות ספורטיבית.
R1200r זה רואדסטר
הוא אופנוע סולידי ושמעתי ציטות שמתאר מעולה את הכלי
זה כלי שעושה דברים מרגשים בצורה משעממת. האופנוע כל כך זורם ולא מתרגש מכלום ומרגיש חלק ממך שפניות שהרגשה אתגר לקחת ב60 אתה לוקח ב80 וזה מרגיש לך טיבעי.
אגב הרוב הבמוו די דומים לזה.
עכשיו ה1200 בעלויות תחזוקה עולה הרבה יותר מה800
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor