אני לא יודע מה ניסיון הרכיבה שלך, אבל אני יכול להאיר את עינייך על שלושה כלים שיש לי עליהם ניסיון ממושך- לטוב ולרע:
1. סוזוקי בנדיט - אומנם היה לי את מודל 2002, אבל הבנדיט אחד הכלים הכייפים שרכבתי עליהם. אומנם הוא כבד, אבל מומנט ממכר, "יושב" על הכביש ממש טוב, יפנק אותך ב-90 ק"מ ביום ובסופשים עם הבת זוג (או בן זוג?), ויש לו גם צד ספורטיבי שהרבה לא מאמינים בו אבל הוא שם. צריכת דלק של 1:17, טיפולים פשוטים.
2. קוואסקי Z1000 - לי היה מודל 2011, כלי מצוין, מראה קרבי וסקסי, תגובת מצערת כייפית. חסרון גדול שמשפיע הוא הבולם האחורי הנוראי, קשיח מאוד, משפיע גם על הטיולים היות וכל המכות מהכביש מבקרות בכל חוליה בגב, וגם על הפס הכלי מחסיר בטחון בפניות בעקבות חוסר גמישות. לא הייתי ממליץ בשביל מה שאתה מחפש.
3. אפריליה טואונו - כרגע מחזיק במודל 2013, אין שום מילה רעה להגיד מלבד מושב קשיח, בעיה שאפשר לפתור בקלות אצל רפד. טיפולים כל 10,000 ק"מ, בינתיים מראה אמינות, כוח שאין כמותו, נוח לשיוטים ארוכים, בולמים ומערכות איכותיות. הכלי מאוד חזק ולכן אני ממליץ לעבור אופנוע ליטר אחד לפחות לפני שעולים עליו.
ומבין הכלים שיצא לי לרכב עליהם:
1. פייזר 800 - כלי שהפתיע אותי ממש לטובה, גם בכוח וגם בישיבה שלו על האספלט. עשיתי איתו את סדום ערד פעם אחת וזה היה אחד הפסים המהנים שלי בזמנו. ממליץ בחום אם אתה מתחבר למראה שלו.
2. ימאהה MT09 - אין מה להרחיב, לא חסר חומר בפורום עליו, רק מחזק את מה שאומרים שיש לו מנוע מדהים, והעקב אכילס נמצא בבולמים.
3. סופר דיוק 990 - אומנם מעט אחורה בזמן, אבל אתה תקבל כלי פגז עם התנהגות כביש מעולה, וחוליגניות כשתרצה. נוח מאוד לטיולים ולרכיבות עם בת זוג.
בהצלחה


), ויש לו גם צד ספורטיבי שהרבה לא מאמינים בו אבל הוא שם. צריכת דלק של 1:17, טיפולים פשוטים.
ציטוט ההודעה בתגובה