אני במקומך עולה בנפח לקטנוע 300-400 עם כושר שיוט בכביש מהיר. לקמ שאתה תעשה ביומיום ההבדל בעלות הטיפולים השנתי מאוד זניח.
מבחינתי לשייט ב110 קמש לא ריאלי בכבישי ישראל בקטנוע 250. עדיף שיהיה עודף כח וקטנוע 300 לדוגמא יכול לשייט גם ב130. לדוגמא בקווסאקי j300 אתה על 140 קמש ב7000 טור. ( אומנם לפי חישוב סטייה של 10% זה יוצא 126 קמש אמיתי וזה מכובד ) על 8000 טור תראה גם 145 150. סגירה סופית היא 165. לגבי קטנועים אחרים לא יודע כי לא רכבתי.
הבדל של 1000 שח בשנה על ביטוח לא קריטי מבחינת הפלוס בכושר השיוט בכביש מהיר.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה