ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
שמע חביבי
כל דו"ש בינוני שתקנה לא ישייט לך במהירויות 130-140 בנינוחות שאתה רגיל אליה מהקטנוע הנוכחי שלך.
כדי לשייט במהירויות האלו בנוחות אתה כבר מדבר על דו"שים כבדים ופה זה כבר אופרה אחרת לעומת כלי שטח קלים לטוב ולרע (לטוב בכביש לרע בשטח).
לא משנה אם זה דרוזי, אנדורו 250 כלשהו, או הדבור wr250r, כולם לא אוהבים מהירויות של מעל 110. הם יכולים בלי בעיה מיוחדת, אבל יעבירו לך שהם לא אוהבים את זה. אם מהירות השיוט לא תספק אותך תוכל תמיד להחליף גג"שים ולגרום לו לשייט במהירויות יותר גבוהות על חשבון זחילה יותר מהירה בשטח.
באשר לדרוזי - הוא מגיע מכוער מהחברה, אפשר בקלות ובכסף לא גדול בכלל להפוך אותו למשהו מעודכן וקרבי גם מבחינת מראה וגם מבחינת ביצועים. תעשה קצת גוגל.
אם תתעקש על ה130-140 האלו באופן קבוע תצטרך לעלות לדו"שים בנפחים של 650+.
אגב כלי שלא ציינת - מה לגבי קטמ 690 אינדורו? אין לו שום בעיה לא עם כבישים מהירים ולא עם שטח, וכח לא חסר שם.
כמו שציינתי, לעולם לא רכבתי שטח.
אני מאמין שעם קטמ 690 אני ימות די מהר, ודווקא תכננתי לסחוב עוד כמה שנים.

זאת הבעיה, מבחינת שטח אם אני מגדיל את הנפח זה יותר מדי בשביל רוכב מתחיל. (250 4 פעימות זה בול !)
אבל מבחינת כביש הנפח קטן.

אני מאמין שאני יכול להתפשר, האם הכלי הזה שווה התפשרות ?
הוא חזק ומהנה בשטח לרוכב מתחיל ?