תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: הילוך שני קופץ לניוטרל. מה בעיה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26

    Question הילוך שני קופץ לניוטרל. מה בעיה?

    שלום לכם, ברשותי kawasaki ninja 250r 2010 עם 63 אלף על הקילומטרז'.
    לפעמים האופנוע קופץ מהילוך שני לניוטרל שאני (כנראה) לא מעלה את הרגלית מספיק למעלה, אחד ליום-יומיים זה קןרה ואני נוסע לפחות 25-30 קילומטר ביום.
    בנוסף לזה לפעמים גם קשה להוריד\לעלות הילוך בהילוכים הראשונים. (גם כן, אחת ל...)
    אני ילך למוסך בכל מקרה לפתור את הבעיה.
    אבל! לא רוצה שהמוסכניק יגיד לי פה ושם ויסבן לי את החיים ובסוף זה יגיע ל2000 שקל תיקון על בעיה שקוראת לי אחת לכמה נסיעות וגם כן נפתרת באותו הרגע.
    רוצה לדעת מה יכולה להיות הבעיה. שאם במקרה המוסך דוחף לי דברים לא קשורים אני ידע מהידע המינימליסטי אם מסבנים אותי או לא.
    איפה וכמה אמור לעלות טיפול כזה ומה כדאי לבדוק בנוסף על האופנוע על הדרך שאני במוסך.
    תודה, וסליחה על הבורות . זהו אופנוע ראשון ואם לא אשאל לא אדע.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    תתחיל מכיוון רגלית ההילוכים (מעלה מטה) כדי שיהיה לך נוח להעביר הילוך

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    תתחיל מכיוון רגלית ההילוכים (מעלה מטה) כדי שיהיה לך נוח להעביר הילוך
    לכוון את רגלית ההילוכים? איך אני עושה את זה?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    יש שני אומים על המוט של הרגלית, משחררים את שניהם וע"י סיבוב המוט עצמו מעלים או מורידים. בסיום הכיוון מהדקים את האומים
    אם אתה לא מצליח להגיע לתוצאה שאתה מרוצה ממנה בתורה הזו אז צריך לשחרר את כל המכלול מציר השיפטר ולהזיז שן קדימה/אחורה

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    יש שני אומים על המוט של הרגלית, משחררים את שניהם וע"י סיבוב המוט עצמו מעלים או מורידים. בסיום הכיוון מהדקים את האומים
    אם אתה לא מצליח להגיע לתוצאה שאתה מרוצה ממנה בתורה הזו אז צריך לשחרר את כל המכלול מציר השיפטר ולהזיז שן קדימה/אחורה

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    הבנתי תודה
    עוד משהו, כל כמה זמן צריך לעשות שיפוץ\להחליף את הגיר, שרשרת וכל המערכת שקשורה לשם?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    לא עושים את זה "כל כמה זמן", ושיפוץ כזה עולה כמו רבע ממחיר האופנוע שלך. עירבבת דברים לא קשורים, שרשרת מחליפים כשהיא נשחקת, ו"כל המערכת שקשורה לשם" מחליפים כנראה יחד עם האופנוע כשמחליפים אותו.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    לא עושים את זה "כל כמה זמן", ושיפוץ כזה עולה כמו רבע ממחיר האופנוע שלך. עירבבת דברים לא קשורים, שרשרת מחליפים כשהיא נשחקת, ו"כל המערכת שקשורה לשם" מחליפים כנראה יחד עם האופנוע כשמחליפים אותו.
    אוקי אני מבין.
    במוסך המליצו לי להחליף שרשרת בעוד כמה קילומטרים, ואמרו לי שעושים את ביחד עם סט גלגל שיניים (נראלי שזה מה שהוא אמר, אני לא בדיוק זוכר)
    השאלה שלי היא למה בסט?
    סליחה על כל השאלות

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי barel31 צפיה בהודעה
    אוקי אני מבין.
    במוסך המליצו לי להחליף שרשרת בעוד כמה קילומטרים, ואמרו לי שעושים את ביחד עם סט גלגל שיניים (נראלי שזה מה שהוא אמר, אני לא בדיוק זוכר)
    השאלה שלי היא למה בסט?
    סליחה על כל השאלות
    שרשרת מחליפים כשהיא מתבלה. יש מספר בדיקות שניתן לעשות על מנת לבדוק את המצב שלה. חפש ביוטיוב HOW TO CHECK MOTORCYCLE CHAIN
    למשל כמו הסרטון הזה - https://www.youtube.com/watch?v=sFDXB_KH4vs

    המצב של השרשרת והגלגלי שיניים משפיע על איכות שילוב ההילוכים. אם השרשרת בלויה או לא מתוחה כיאות, העברת הילוכים תהיה פחות טובה (יותר נוקשה, פחות מדוייקת ופחות אמינה - הילוכים יכולים לא להכנס עד הסוף ולקפוץ)

    מחליפים אותם בסט בגלל שאם אחד מהרכיבים בלוי, אז הוא יגרור אחריו את האחרים - שרשרת בלויה גורמת לבלאי מוגבר על הגלגלי שיניים ולהיפך. ההפרש במחיר לא מספיק משמעותי כדי לנסות לחסוך פה.

    תתחיל בלהחליף שרשרת וגלגלי שיניים. על הדרך תבקש מהמוסך לכוון לך את הרגלית הילוכים (ויראה לך איך עושים את זה).
    מהיכרותי עם הנינג'ה 250 והאבא שלו הGPX הישן - יש להם גיר מאוד אמין ומאוד עמיד. הסבירות שיש לך תקלה בגיר לא גבוהה במיוחד.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    בד"כ מומלץ לשמן כל 400-500 ק"מ. יש גם המלצות להעלות את התדירות במזג אוויר רטוב
    אני ממליץ על שמן ייעודי לשרשראות, יש כאלה שמשתמשים בדברים אחרים, אני חושב שזה לא מצדיק את ההתעסקות

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-07-2019, 13:07
  2. זריקת הילוך למען עקיפה?
    על ידי BassOutcast בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 18:52
  3. הילוך תקוע על ניוטרל wr125r
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 16:16
  4. גופרו- הילוך מהיר?
    על ידי Guyk250 בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 12:31
  5. באיזה הילוך אני? הילוך לא מופיע על הצג
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO