תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: זריקת הילוך למען עקיפה?

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163

    זריקת הילוך למען עקיפה?

    היי חברים.
    הייתי על הכביש המהיר, איפושהו קרוב ל-120 על ההילוך האחרון שה-cbf250 מציע, יוצא לעקוף את הרכב מלפניי...והממזר לא מצליח לטפס בטורים. הייתי באזור ה-8500, עוד 1500 עד הקו האדום (שאני נמנע מלהגיע עליו).
    סיפרתי את המקרה לחבר והוא אמר לי שבאוטו הוא נוהג לזרוק להילוך נמוך יותר לעיתים כשהוא עוקף, כי ככל שההילוך נמוך יותר הדחיפה חזקה יותר.
    איך לנצל את זה באופנוע? זה לא מזיק למנוע? אני חושב שהבנתי אבל אשמח להסבר מאופנוען ולא נהג רכב.

  2. #2
    אני מניח שההילוך האחרון הוא חמישי? אני לא מכיר את האופנוע, אבל לא הייתי ממליץ להוריד הילוך במהירות וטורים שכאלה..
    הורדת הילוך מתבצעת כדי להעלות את הטורים ולקבל יותר כוח, אבל לפי מה שאתה אומר, אין לך הרבה לאן לטפס בטורים.
    (אני לא מומחה)

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    אחרון זה שישי. בעקרון אני עוד לא ניסיתי להביא אותו בחמישי למהירויות כאלו, בד"כ באזור ה-90-100 גג אני כבר מחליף, לרוב לפני כן.
    המרחבים בין השישי לחמישי לא בשמיים, רק הבדל של כ-1000 סל"ד במהירויות גבוהות.
    הוא גם עם מנוע מקורי, אמנם משופץ אך עדיין קרוב ל-56 אלפיות על השעון ואני לא מתכוון להפטר ממנו בזמן הקרוב אז אני לא רוצה בשום אופן לדחוף את המנוע לקצה היכולת שלו.
    אז...לרדת מהרעיון ולקבל את העובדה שעקיפות ב-120 ישארו לאופנוע הבא?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    באופנוע שלך, אם אכן לא עבר שינויים כלשהם במנוע או יחסי העברה, שיא הכוח מגיע ב8000 סל"ד. לכן, גם אם היית יורד הילוך ומטפס ל9000-9500 סל"ד לא היית מרוויח מזה משהו.
    Yamaha Tracer 9GT

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי pedelt צפיה בהודעה
    באופנוע שלך, אם אכן לא עבר שינויים כלשהם במנוע או יחסי העברה, שיא הכוח מגיע ב8000 סל"ד. לכן, גם אם היית יורד הילוך ומטפס ל9000-9500 סל"ד לא היית מרוויח מזה משהו.
    אוקיי, הבנתי.
    לא יודע אם עבר שינויים. הוא הגיע אליי כשהוא צבוע ועם אגזוז פתוח (ושלל בעיות שרובם סידרתי). הגלג"שים במצב טוב, לא יודע אם הם הוחלפו אבל torque בסל"ד נמוך אני לא מרגיש לכן בספק שמשהו שונה שם חוץ מאולי החלפה סטנדרטית.
    מעניין אותי לדעת איך זה שאופנוע כמו שלי עם 21 כ"ס מגיע ל-120 עם מאמץ ואופנוע עם 24 כ"ס לדוגמא מגיע ל-140 לטענת רוכביו (ורוב רוכבי ה-250 טוענים לסגירה של 140-150, לא יודע עד כמה נכון). 3 כ"ס זה הבדל כל כך משמעותי בנפחים האלו?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי bassoutcast צפיה בהודעה
    אוקיי, הבנתי.
    לא יודע אם עבר שינויים. הוא הגיע אליי כשהוא צבוע ועם אגזוז פתוח (ושלל בעיות שרובם סידרתי). הגלג"שים במצב טוב, לא יודע אם הם הוחלפו אבל torque בסל"ד נמוך אני לא מרגיש לכן בספק שמשהו שונה שם חוץ מאולי החלפה סטנדרטית.
    מעניין אותי לדעת איך זה שאופנוע כמו שלי עם 21 כ"ס מגיע ל-120 עם מאמץ ואופנוע עם 24 כ"ס לדוגמא מגיע ל-140 לטענת רוכביו (ורוב רוכבי ה-250 טוענים לסגירה של 140-150, לא יודע עד כמה נכון). 3 כ"ס זה הבדל כל כך משמעותי בנפחים האלו?
    לאופנוע כמו שלך עם השינויים הנכונים אפשר להעלות בכ7-8 כ"ס
    אגזוז,קרבורטור,בוכנה (סינגל לא?) קצת עבודה על הראש...
    אני לא יודע מה טוענים כל בעלי ה250 שאתה מכיר אבל הכל תלוי באופנוע..גם gsxr או בנדיט 250 (אין בארץ אין לך מה לחפש) יכולים להגיע ל180 אז??
    אל תשכח שהאופנוע שלך ישן,קירור שמן,סינגל (נכון?)
    אחד האופנועים שלי למשל..קרוב ל600 סמ"ק ולא מגיע ל280 כמו r6 ושניהם 4 צילינדר..ככה שאין להשוות..
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    לאופנוע כמו שלך עם השינויים הנכונים אפשר להעלות בכ7-8 כ"ס
    אגזוז,קרבורטור,בוכנה (סינגל לא?) קצת עבודה על הראש...
    אני לא יודע מה טוענים כל בעלי ה250 שאתה מכיר אבל הכל תלוי באופנוע..גם gsxr או בנדיט 250 (אין בארץ אין לך מה לחפש) יכולים להגיע ל180 אז??
    אל תשכח שהאופנוע שלך ישן,קירור שמן,סינגל (נכון?)
    אחד האופנועים שלי למשל..קרוב ל600 סמ"ק ולא מגיע ל280 כמו r6 ושניהם 4 צילינדר..ככה שאין להשוות..
    יאפ, סינגל.
    אגזוז - כרגע יושב עליו אחד פתוח של יושימורה, אגזוז לחץ יעשה הבדל?
    קרבורטור - חוץ מניקוי וכיוון מה כבר אפשר לעשות לו?
    בוכנה - להחליף אותה יתן לי עוד כח? לא הבנתי.

    בשיא הכנות אני לא מחפש ביצועים משוגעים כי אני יותר בעד לראות את הדרך ולהגיע כשאגיע, אבל אם שינויים קטנים זה מה שיתן לי את ה-10-15 קמ"ש הנוספים הללו במידת הצורך אני אשמח לנסות, כל עוד זה לא יקרע את הכיס

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    יאפ, סינגל.
    אגזוז - כרגע יושב עליו אחד פתוח של יושימורה, אגזוז לחץ יעשה הבדל?
    קרבורטור - חוץ מניקוי וכיוון מה כבר אפשר לעשות לו?
    בוכנה - להחליף אותה יתן לי עוד כח? לא הבנתי.

    בשיא הכנות אני לא מחפש ביצועים משוגעים כי אני יותר בעד לראות את הדרך ולהגיע כשאגיע, אבל אם שינויים קטנים זה מה שיתן לי את ה-10-15 קמ"ש הנוספים הללו במידת הצורך אני אשמח לנסות, כל עוד זה לא יקרע את הכיס
    רד מהעיניין.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #9
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    לא יקרה שום דבר אם תנסה. ולא יקרה כלום אם תיסע על הסל"ד האדום לפרק זמן קצר... לדעתי אם אתה בעלייה והשישי לא סוחב ב 8500 , אפשר לרדת לחמישי, לסחוט עוד טיפה, ואז לחזור לשישי לסל"ד קצת יותר גבוהה (אפשר ללמוד את זה היטב בכביש סדומערד בעלייה).... ראיתי שמישהו מעלי כתב משהו על שיא הכוח בסל"ד 8500 - הוא צדק בזה ששם זה שיא הכוח, אבל טעה בכל השאר.
    מה גם שאני על הסיבי 250, והמנתק הצתה שלי נמצא ב183 קמ"ש, כאשר בירידה עם קצת רוח גבית אפשר להגיע לזה די ממהר. אני נמנע מלהגיע לשם כי זה לא בריא כלל ***לשייט*** על הקצה המקסימלי של הסל"ד, אבל גם נחמד לפעמים לראות עד לאן הקטנצ'יק הזה יכול למשוך...
    נערך לאחרונה על ידי פRץ; 24-02-2016 בשעה 23:55.
    Evolution Team

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי פRץ צפיה בהודעה
    לא יקרה שום דבר אם תנסה. ולא יקרה כלום אם תיסע על הסל"ד האדום לפרק זמן קצר... לדעתי אם אתה בעלייה והשישי לא סוחב ב 8500 , אפשר לרדת לחמישי, לסחוט עוד טיפה, ואז לחזור לשישי לסל"ד קצת יותר גבוהה (אפשר ללמוד את זה היטב בכביש סדומערד בעלייה).... ראיתי שמישהו מעלי כתב משהו על שיא הכוח בסל"ד 8500 - הוא צדק בזה ששם זה שיא הכוח, אבל טעה בכל השאר.
    מה גם שאני על הסיבי 250, והמנתק הצתה שלי נמצא ב183 קמ"ש, כאשר בירידה עם קצת רוח גבית אפשר להגיע לזה די ממהר. אני נמנע מלהגיע לשם כי זה לא בריא כלל ***לשייט*** על הקצה המקסימלי של הסל"ד, אבל גם נחמד לפעמים לראות עד לאן הקטנצ'יק הזה יכול למשוך...
    אם אתה לא יודע, ואתה לא, אז למה להגיד?
    הטולרנס של הקראנק היא בדרך כלל לא הרבה אחרי הקו האדום של הקו האדום.
    אם הוט יקפיץ הילוך וילך לו המנוע במהירויות כאלה הוא יהרג.

    אגב, וסליחה אם אני מעליב אבל גם אם תזרוק סיביאר ממטוס הוא לא יגיע ל180....

  11. #11
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אם אתה לא יודע, ואתה לא, אז למה להגיד?
    הטולרנס של הקראנק היא בדרך כלל לא הרבה אחרי הקו האדום של הקו האדום.
    אם הוט יקפיץ הילוך וילך לו המנוע במהירויות כאלה הוא יהרג.

    אגב, וסליחה אם אני מעליב אבל גם אם תזרוק סיביאר ממטוס הוא לא יגיע ל180....
    איזה קטע איתך, לא ידעתי שבסופרבייק הם נזהרים להגיע לקו האדום, גם חשבתי שהיצרניות לוקחות בחשבון את המגבלות של הקראנק וממקמות את מנתק ההצתה בסל"ד שלא מסכן את הרוכב, טוב לדעת שלא, ממש תודה לך.
    ומה עוד יותר קטע? שהרגע היה לי ויכוח על הטופ של הסיבי עם עוד מישהו שחושב כמוך, אממה? הסקאלות שלי ושל כל מי שיש לו כמו שלי והשווה איתי כנראה משקרות.
    תודה הגאון אברי!

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי פRץ צפיה בהודעה
    איזה קטע איתך, לא ידעתי שבסופרבייק הם נזהרים להגיע לקו האדום, גם חשבתי שהיצרניות לוקחות בחשבון את המגבלות של הקראנק וממקמות את מנתק ההצתה בסל"ד שלא מסכן את הרוכב, טוב לדעת שלא, ממש תודה לך.
    ומה עוד יותר קטע? שהרגע היה לי ויכוח על הטופ של הסיבי עם עוד מישהו שחושב כמוך, אממה? הסקאלות שלי ושל כל מי שיש לו כמו שלי והשווה איתי כנראה משקרות.
    תודה הגאון אברי!

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    ההבדל הגדול הוא שבסופרבייק מדובר ברוכבים מקצועיים שאיבוד עשירית השנייה עלול לפגוע בסיכויים שלהם
    לנצח והכי חשוב הם ממומנים ע"י אחרים, כך שבמקרה של כשל מנוע לא הם צריכים לשלם את החשבון.
    המנועים שלהם בנויים ע"י מיטב משפרי המנועים, מתוחזקים ברמה מקצועית מדהימה, עם מיטב השמנים
    הדלקים והצמיגים האפשריים.

    עכשיו אתה רוצה לנסות את זה עם האופנוע הנוכחי, במצב לא ידוע, בתחזוקת שבר של מוסך שטחים, על חשבונך?
    "פראיירים לא מתים, הם רק מחליפים דירוג אשראי (סבתא ננה 2001).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי פrץ צפיה בהודעה
    ראיתי שמישהו מעלי כתב משהו על שיא הכוח בסל"ד 8500 - הוא צדק בזה ששם זה שיא הכוח, אבל טעה בכל השאר.
    קודם כל, 8k סל"ד.
    ואם כך אשמח לקבל הסבר מהמומחה.
    שיא ההספק מגיע ב8k, שיא המומנט ב6k. כלומר זאת רצועות הכוח שלך. מה יתן לך בדיוק לרדת הילוך?
    Yamaha Tracer 9GT

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לרדת הילוך יתן לך לך יותר מומנט.
    ההילוכים הם מכפילי מומנט.

אשכולות דומים

  1. הילוך שני קופץ לניוטרל. מה בעיה?
    על ידי barel31 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-01-2016, 14:17
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 22:55
  3. הילוך תקוע על ניוטרל wr125r
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-12-2015, 16:16
  4. גופרו- הילוך מהיר?
    על ידי Guyk250 בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 12:31
  5. באיזה הילוך אני? הילוך לא מופיע על הצג
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO