בקיצור המרכבים הדרושים להצלחה.
1. המנהלים ידאגו למבחני דרכים מגוונים יצירתיים.
2. מדורים טכניים מאשפי ידע וכתיבה דוגמת שווץ ואחרים.
3. הדור הוותיק שיעיר בחברות ובעדינות, על סגנון, צורת התגובות ושגאות תוכן או כתיב.
(כמו שהטל"ש ז"ל היה מעיר לי)
4. יצירת קבוצת איכות שתתן את הטון המוביל, ומנהלים שלא מפחדים להוריד את גרזן המשמעת.
5. הפיכת התוכן למקצועי נכון וידידותי למשתמש.
אפשר להוסיף עוד-רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תיזהר, כי אני ממש יודע מי מסתתר מאחורי המסכה.
חתול מפלצת.-רן
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 22-01-2016 בשעה 07:56.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זה ציטוט:
"ג'יפולוג חזר להיות תחביב. כל בעליו, מפעיליו, והכותבים בו עושים את זה בהתנדבות - מתוך רצון לשמר את פינת האינטרנט הזו לעוד כמה שיותר שנים, לעזור ולעצב את הסגנון לכזה ששורד את הזמן, ומהווה מקום מזמין לכם, הגולשים לייצר את התוכן שהוא בסופו של דבר מה שחשוב באינטרנט. אז תודה לכם! המשיכו בבקשה לשהות פה, לכתוב, לקרוא, ולשמור את אתר הבית של הג'יפאים השפויים נקי, נעים ופשוט, כמו חניון לילה מדברי."
מהכתבה הזאת http://www.jeepolog.com/forums/conte...9C%D7%95%D7%92
פולגז עבר תהליך דומה רק שאצל פולגז זצ"ל זה כלל שינויים בהרכב הבעלים במועדים שונים וסכסוך שהביא למותו ולהקמתו של ווילז. תקראו היטב את ההתייחסות לג'יפולוג כעסק מסחרי ושוב חזרנו לאתרים שעובדים על אהבה לדבר וללא תמורה מעבר לאיזון הוצאות.
כאן, נותרה אהבה לדבר רק שאין מספיק רוח התנדבות.
איללכא...וסובבו בגז
קראתי פה ושם את התגובות ואגיד את מה שיש לי להגיד על האתר:
*מי שרוצה להיות בווילז מוזמן ומי שלא טוב לו - יום טוב לו.
*בהשוואה לפול גז האתר מתפקד יותר כאל בלוג מאשר מגזין רציני (אין מספיק כותבים, סירטוני וידאו ושאר תכנים ואירועים איכותיים ויצירתיים אשר היו בפג"z... ושלא נדבר על "השוואתי ליטרים ספורטיבי" חס ושלום), אז יסלחו לי האנשים שאני אוהב כל כך - מגזין זה לא.
*הרבה רוכבים צמאים למגזין איכותי ואולי זה יהיה רק עניין של זמן (וכסף כמובן) עד שיוקם מגזין שכזה.
*אם ביום אחד ובהיר אני קם ואני רואה שהתוכן שהשקעתי בו ושאר תכנים שהשקיעו במשך למעלה מעשור כבר איננו עוד, אז מן הסתם שלא אהייה מופתע אם יום אחד גם ווילז יוריד את השאלטר בגלל סכסוך או בגלל חוסר חשק להמשיך עם האתר או כל סיבה שטותית שתהייה.
הקטע היותר מעצבן שהגולשים לא עודכנו ב"פיצוץ" שקרה מאחורי הקלעים והם לא נלקחו בחשבון בסיפור הזה... שלעיניות דעתי, כן היו אמורים ל-פ-ח-ו-ת להיות מודעים להשלכות של הסכסוך.
וכמובן, לא לקרוא לזה בשם "... יצאנו לדרך חדשה" או משהו בסגנון, כי זה נקרא 'טיוח'.
קיצר, אחרי שהעיתונות הדו-גלגלית הבועטת קרסה (פול גז ומוטו) - מקווים שיצוץ לו יום של שחר חדש ומגזין חדש.
יש דברים שפשוט לא עושים, שהם ביג, אבל ביג נו נו.
כמו להפיל סתם ככה אתר (המושך דיבדנדים מהעבר על מנת להלחם במדיות האחרות) למשך שבוע! סתם ככה.
או למחוק את התגובה אשר הייתה כאן. של איקון בענף.
דעתי.
נו טוף תאלצו לקרוא אותי במקום.
כתב כאן מי מ"הצד השני".
במקום למחוק מן הראוי היה לבחור אם להגיב או לא. ואם להגיב אז עניינית.
מנהלי האתר היו יוצאים סופר גברגברים אם היו עושים זאת. אבל לא, בוא נמחק.
עכשיו אני כי ההוא הלך ...
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אני קיבלתי עדכון מ-tapatalk על תגובה של אבי פרידמן ואחרים בשרשור, וכשנכנסתי אין שום דבר. על זה קסד מדבר.
יש יאמרו שחרחרן ריב אנוכי והדיאלוג אשר היה אמור להיות כאן היה הופך למהלומות והטחת אשמות.
שזה אולי נכון אבל אם אדם בחר להשקיע, להרשם ולומר את דברו. והוא לא סתם. אולי היה כדאי לפלטר את הטונים הצורמים ולהקשיב למה שנאמר.
ועל זה ספתא ננה היתה אומרת - יד אחת אינה יכולה למחוא כף. עדיף שניים...
ושלוש וארבע ודאבל סנדביץ' תוציא תוציא את הסראפאון מהבוידעם
אני מסכים עם כל מילה, אמרו חז"ל "כסף יעוור עיניי צדיקים" וכשבארזים נפלה השלהבת
אני חושש מאד לאזובי הקיר!
ברגע שהמחיר החומרי עולה על היושר האישי, ברגע שאינטרס כלכלי גובר על האמת נפגע
הצרכן הקטן, וכולנו צרכנים.
מי שלא מעורה במאבקים מאחורי הקלעים, מי שלא יודע על הכוחות שפעלו מסביב להתרחשויות
פועל על פי תסכולו האישי או על פי אמתות או חצאי אמתות שלו.
אני לא בטח שי צודק אחד או אמת אחת, אבל אני יודע על הנזק שנגרם למאות ואלפי אנשים
אחרים שלא נלחמו בבוץ.
אפשר לחפש אשמים לתפוס מחנות להלחם ולהשמיד הכל, ואפשר למצוא דרך חדשה כמו ג'יפולוג
ואחרים.
הצורך קיים, יש דרישה וצמא אדיר לחומר איכותי, אמתי וחף מאינטרסים, שבעולם אוטופי היה בר מציאות.
מי צודק יותר מי צודק פחות מי אשם לא מעניין, את הקורא בסוף היום מעניין התוכן והמעטפת.
והאמת אי שם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שלום גם לך.
מה שלא כל כך מעניין את הקורא הוא התהליך שבו נוצרת אותה מעטפת ואותו חומר מעניין. גם כאן ועכשיו יש יותר מגולש אחד שבטוח שווילז זה מכונה להדפסת כסף. בפולגז, היו ערמות של גולשים כאלה. אבל חברים, המציאות היא אחרת. מעטפת ברמה גבוהה וחומר איכותי דורש השקעה כספית ניכרת או לחילופין, הרבה אנשים שיפעלו בהתנדבות וללא תמורה כספית.
במבחן של הג'יקסר 750 שבו השתתפתי הושקעו ביום המבחן עצמו 3 ימי עבודה של אנשים שזמנם יקר מאד, אחד הונדה טרנסאלפ שגמע 450 ק"מ ודלק לשני אופנועים. עליהם צריך להוסיף כתיבה, עבודת צילום ועריכה. אני מניח שהעלות האמתית של מבחן כזה נעה 8000 ל 10000 ש"ח.
במבחן ה abs הגדול שבו השתתפתי הושקעו כ 20 ימי עבודה ואף יותר במבחן עצמו, רכב ונגרר שהרוו את האספלט ועוד כ 5 ימים בניתוח נתונים, כתיבה ועריכה. ואני מעריך את העלות בין 40000 ל 50000 ש"ח.
הייתי שם. נתתי מזמני, ממרצי ואף מכספי. במידת מה, אני עושה זאת גם כאן היום. מבנה שהשלד שלו התנדבותי מבוסס על תחלופה של אנשים ונזקק לדם חדש באופן תמידי. זה לא קורה יותר.
איללכא...ואיני רואה את זה קורה שוב