
נכתב במקור על ידי
נעם 1
מה שלא כל כך מעניין את הקורא הוא התהליך שבו נוצרת אותה מעטפת ואותו חומר מעניין. גם כאן ועכשיו יש יותר מגולש אחד שבטוח שווילז זה מכונה להדפסת כסף. בפולגז, היו ערמות של גולשים כאלה. אבל חברים, המציאות היא אחרת. מעטפת ברמה גבוהה וחומר איכותי דורש השקעה כספית ניכרת או לחילופין, הרבה אנשים שיפעלו בהתנדבות וללא תמורה כספית.
במבחן של הג'יקסר 750 שבו השתתפתי הושקעו ביום המבחן עצמו 3 ימי עבודה של אנשים שזמנם יקר מאד, אחד הונדה טרנסאלפ שגמע 450 ק"מ ודלק לשני אופנועים. עליהם צריך להוסיף כתיבה, עבודת צילום ועריכה. אני מניח שהעלות האמתית של מבחן כזה נעה 8000 ל 10000 ש"ח.
במבחן ה abs הגדול שבו השתתפתי הושקעו כ 20 ימי עבודה ואף יותר במבחן עצמו, רכב ונגרר שהרוו את האספלט ועוד כ 5 ימים בניתוח נתונים, כתיבה ועריכה. ואני מעריך את העלות בין 40000 ל 50000 ש"ח.
הייתי שם. נתתי מזמני, ממרצי ואף מכספי. במידת מה, אני עושה זאת גם כאן היום. מבנה שהשלד שלו התנדבותי מבוסס על תחלופה של אנשים ונזקק לדם חדש באופן תמידי. זה לא קורה יותר.
איללכא...ואיני רואה את זה קורה שוב