תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: Gsr750 - בק פייר חזק מהרגיל..

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46

    Gsr750 - בק פייר חזק מהרגיל..

    היי,
    אחרי שבתקופה האחרונה לא ממש רכבתי עליו, בנסיעות האחרונות אני ממש מרגיש שהבק פייר מה Akrapovic שופר טיפה מוגזם..
    לא ביצעתי שום שינוי לאופנוע בתקופה האחרונה .
    חוץ מזה שרכבתי עליו ממש מעט בחודשים האחרונים.
    מה יכול להיות הסיבה לכך ?
    לדעתי גם התצרוכת דלק עלתה. האופנוע שורף יותר דלק.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    126
    אופנוע זה כמו תוכי-כשאתה לא נותן לו יחס אז הוא תולש נוצות..;-)

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sniper434 צפיה בהודעה
    אופנוע זה כמו תוכי-כשאתה לא נותן לו יחס אז הוא תולש נוצות..;-)
    גדול :-)

  4. #4
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    החודש האחרון די קר, מה שאומר שבתחילת הנסיעה התערובת הרבה יותר
    עשירה מה שיכול להסביר את הבקפיירים.
    האם אתה מרגיש הבדל בין תחילת נסיעה בבוקר לבין המצב
    כשהמנוע בטמפ' עבודה?
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    האמת שאני נותן לאופנוע כדקה להתחמם, נסיעה בסלד נמוך במשך 2-3 דקות נוספות.
    ורק לאחר מכן מתחילים הבק פיירים..
    אז ניראה לי שהתשובה היא לא.
    יכול להיות שהתערובת נשארת עשירה למרות שהמנוע כבר חם ?

  6. #6
    שינית תחנת דלק אולי בתדלוק האחרון?
    המצב שאתה מתאר היה לי בתדלוק האחרון, עד שהבנתי שזה בגלל השינוי בתחנת הדלק והדלק היה מהול במים ככל הנראה. הבעיה נעלמה בתדלוק לאחר מכן.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    וואי מעניין מאוד !!
    אני תמיד מתדלק בויזה (בשביל המעקב..).
    עברתי על החיובים בחודשיים האחרונים ואלה ה 3 תדלוקים האחרונים.
    27/12/2015 - סונול הבירה ירושלים
    07/12/2015 - סונול הבירה ירושלים
    21/11/2015 - פזyellow/ המלך דוד

    בהחלט אפשר להצביע על כיוון הדלק !
    מעניין, בתדלוק הבא אמנע מהתחנה של סונול בכניסה לירושלים ואבדוק אם המצב ישתנה.

    שאלה נוספת, יכול להיגרם נזק מהשתי תדלוקים האחרונים ??

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Kirma צפיה בהודעה
    היי,
    אחרי שבתקופה האחרונה לא ממש רכבתי עליו, בנסיעות האחרונות אני ממש מרגיש שהבק פייר מה Akrapovic שופר טיפה מוגזם..
    לא ביצעתי שום שינוי לאופנוע בתקופה האחרונה .
    חוץ מזה שרכבתי עליו ממש מעט בחודשים האחרונים.
    מה יכול להיות הסיבה לכך ?
    לדעתי גם התצרוכת דלק עלתה. האופנוע שורף יותר דלק.
    תחפש דליפות במערכת פליטה.
    מערכות כאלה בד"כ מקטינות לחץ חוזר וכשיש דליפה המנוע לא מתמלא טוב.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    החודש האחרון די קר, מה שאומר שבתחילת הנסיעה התערובת הרבה יותר
    עשירה מה שיכול להסביר את הבקפיירים.
    האם אתה מרגיש הבדל בין תחילת נסיעה בבוקר לבין המצב
    כשהמנוע בטמפ' עבודה?
    תערובת עניה יותר מתאים לתיאור.
    תערובת ענייה = שרפה ארוכה שעדיין יכולה להתרחש כהשסתום פליטה נפתח.
    כשהמנוע קר התערובת תמיד עשירה והאגזוז לא מספיק חם בשביל לפוצץ דלק.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-01-2016 בשעה 17:15.

  10. #10
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    אני מבין ומקבל את מה שאתה אומר (למדתי להבין שאתה יודע על מה אתה מדבר),
    אבל בכל זאת, אצלי מופיעים לעיתים נדירות מופיעים בקפיירים דווקא בזמן ההתנעה, ובתחילת
    נסיעה כשאני עם צ'וק,
    כשהתערובת עשירה והאגזוז ממש קר.

    בקפיירים לפי הבנתי יכולים להופיע בשתי הקיצוניות:
    גם תערובת ענייה וגם תערובת עשירה.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשהמנוע קר תערובת עניה בקושי יכולה להיות ותערובת עשירה לא יכולה להישרף באגזוז בגלל שהוא קר.
    צריך להבדיל בין המצבים - אתה שומע פיצוץ מהתא שרפה או מהאגזוז?
    אחד מזוגות השסתומים נשארים פתוחים ונסגרים כשהמנוע חם למשל.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    מהאגזוז.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    שיחקת עם חיישן החמצן שלך? יכול להיות שהתנתק הכבל? החיישן מוברג לתוך פתח קצת לפני הדוד , תראה שהכבל שלו מחובר תקין.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    אסתכל,
    החיישן צריך להיות במקומו. מעולם לא שיחקתי/החלפתי/ניתקתי אותו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) מבקש חוות דעת על GSR750
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 11:48
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 11:01
  3. התלבטות - מה יהיה הכלי הבא ? Mt07/ gsr750/z750r
    על ידי guyn1212 בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-10-2015, 13:47
  4. רכיבה ראשונה: סוזוקי gsr750 במבחן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 06:49
  5. מחפש לקנות : Gsr750 / cbr600f
    על ידי JaniR בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 19:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO