אופנוע זה כמו תוכי-כשאתה לא נותן לו יחס אז הוא תולש נוצות..;-)
היי,
אחרי שבתקופה האחרונה לא ממש רכבתי עליו, בנסיעות האחרונות אני ממש מרגיש שהבק פייר מה Akrapovic שופר טיפה מוגזם..
לא ביצעתי שום שינוי לאופנוע בתקופה האחרונה .
חוץ מזה שרכבתי עליו ממש מעט בחודשים האחרונים.
מה יכול להיות הסיבה לכך ?
לדעתי גם התצרוכת דלק עלתה. האופנוע שורף יותר דלק.
אופנוע זה כמו תוכי-כשאתה לא נותן לו יחס אז הוא תולש נוצות..;-)
החודש האחרון די קר, מה שאומר שבתחילת הנסיעה התערובת הרבה יותר
עשירה מה שיכול להסביר את הבקפיירים.
האם אתה מרגיש הבדל בין תחילת נסיעה בבוקר לבין המצב
כשהמנוע בטמפ' עבודה?
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
האמת שאני נותן לאופנוע כדקה להתחמם, נסיעה בסלד נמוך במשך 2-3 דקות נוספות.
ורק לאחר מכן מתחילים הבק פיירים..
אז ניראה לי שהתשובה היא לא.
יכול להיות שהתערובת נשארת עשירה למרות שהמנוע כבר חם ?
שינית תחנת דלק אולי בתדלוק האחרון?
המצב שאתה מתאר היה לי בתדלוק האחרון, עד שהבנתי שזה בגלל השינוי בתחנת הדלק והדלק היה מהול במים ככל הנראה. הבעיה נעלמה בתדלוק לאחר מכן.
וואי מעניין מאוד !!
אני תמיד מתדלק בויזה (בשביל המעקב..).
עברתי על החיובים בחודשיים האחרונים ואלה ה 3 תדלוקים האחרונים.
27/12/2015 - סונול הבירה ירושלים
07/12/2015 - סונול הבירה ירושלים
21/11/2015 - פזyellow/ המלך דוד
בהחלט אפשר להצביע על כיוון הדלק !
מעניין, בתדלוק הבא אמנע מהתחנה של סונול בכניסה לירושלים ואבדוק אם המצב ישתנה.
שאלה נוספת, יכול להיגרם נזק מהשתי תדלוקים האחרונים ??
אני מבין ומקבל את מה שאתה אומר (למדתי להבין שאתה יודע על מה אתה מדבר),
אבל בכל זאת, אצלי מופיעים לעיתים נדירות מופיעים בקפיירים דווקא בזמן ההתנעה, ובתחילת
נסיעה כשאני עם צ'וק,
כשהתערובת עשירה והאגזוז ממש קר.
בקפיירים לפי הבנתי יכולים להופיע בשתי הקיצוניות:
גם תערובת ענייה וגם תערובת עשירה.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
כשהמנוע קר תערובת עניה בקושי יכולה להיות ותערובת עשירה לא יכולה להישרף באגזוז בגלל שהוא קר.
צריך להבדיל בין המצבים - אתה שומע פיצוץ מהתא שרפה או מהאגזוז?
אחד מזוגות השסתומים נשארים פתוחים ונסגרים כשהמנוע חם למשל.
מהאגזוז.
שיחקת עם חיישן החמצן שלך? יכול להיות שהתנתק הכבל? החיישן מוברג לתוך פתח קצת לפני הדוד , תראה שהכבל שלו מחובר תקין.
אסתכל,
החיישן צריך להיות במקומו. מעולם לא שיחקתי/החלפתי/ניתקתי אותו.
Sent from my iPhone using Tapatalk