לפחות בחרו בתקופת הזמן עם הכי פחות תאונות.
הניסוי לא שווה כלום אבל אם התוצאות שלו יהיו חיוביות אז זה יהפוך לחוק ואז זה כבר לא משנה.
הייתי מעדיף ניסוי אמיתי אבל לא נורא... כבר עשו אחד בלונדון והתוצאות היו חיוביות אז אם יכשל נדע שזה באשמת הניסוי.
http://m.ynet.co.il/Articles/4750926
אז לא בדיוק תל אביב רבתי, 6 נתיבים בתוך תל אביב ועוד 4 צמתים.
לפחות בחרו בתקופת הזמן עם הכי פחות תאונות.
הניסוי לא שווה כלום אבל אם התוצאות שלו יהיו חיוביות אז זה יהפוך לחוק ואז זה כבר לא משנה.
הייתי מעדיף ניסוי אמיתי אבל לא נורא... כבר עשו אחד בלונדון והתוצאות היו חיוביות אז אם יכשל נדע שזה באשמת הניסוי.
או באשמת הנהגים/רוכבים הישראלים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני לא מסכים.
בגלל שהניסוי מראש הוא בדיחה (6 נתיבים, רק תקופה של חצי שנה) אז יש רק 2 אפשרויותף
1) הוא יכול לעבור בהצלחה ואז לחזק את הניסוי הרציני שהיה בלונדון
2) הוא יכול להיכשל ואז זה רומז שיש צורך בניסוי יותר איכותי.
רק אם ניסוי איכותי יכשל אז זה יראה שיש אשמה של הנהגים בישראל.
ניסוי לא איכותי שנכשל בעוד שניסוי איכותי עבר בהצלחה רק מראה שהניסוי הלא איכותי היה לא טוב ושיש צורך בניסוי נוסף.