ציטוט נכתב במקור על ידי biker boyz צפיה בהודעה
על הktm מעולם לא רכבתי, אולם שמעתי עליו כמה דעות וגם שהתלבטתי אולי לעבור לאופנוע נייקד הוא נלקח בחשבון אבל ירד מהר מהפרק, גם אחרי כמה תגובות בפוסט שפתחתי פה. עקב כך שיש בעיית אמינות כלשהי עם הktm שיותר מידי רוכבים מספרים עליהם כמו נזילות שמן ואיכות חלקים נמוכה.
אם רגע ניקח את העניין שאתה רוצה לעבור לאופנוע מוגבל לa1 מcbr250 ובהנחה שאתה לא רוצה לפתוח את ההגבלה אני חושב שאתה תעשה טעות, שכן אתה לא תקבל תוספת כוח משמעותית חוץ מלעבור סגנון של אופנוע שאחר כך יהיה לך יותר קשה למכור ועל זה יעידו מספר הktm שעומדים זמן מה למכירה ביד 2 ללא ההצלחה. אם חשקה נפשך כן בסופו של דבר באופנוע נייקד למה לא ללכת על הz300 החדש? או ניתן לך עוד הצעה למוגבל a1 שהוא הmt07 שהסחירות שלו הרבה יותר גבוהה ואם חשקה נפשך ויש לך את התקציב יש גם דוקאטי 696/796 מוגבלים שאתה יכול להוריד להם את ההגבלה לאחר מכן וישירות לעשות את מעבר לאופנוע ביניים על אותו אופנוע רק עם הסרת ההגבלה.
אמינות לא טובה של ktm? ממי שמעת את זה בדיוק? מילדים שעדיין ממשיכים לרשום שראשי התיבות של ktm זה קניתי, תקנתי ומכרתי?! אין שום בעיית אמינות ושום נזילות שמן והכל שטויות. ואם אתה אומר שהם לא סחירים, גם דוקאטי לא מי יודע מה סחיר.
Z300 יימאס לך מהר מאוד לדעתי, זו "כולה" קפיצה של 14 כ"ס, זו דעתי כמובן. במידה וכל גל השמועות על ktm לא טוב לך, תחפש mt07, אופנוע מעולה.