עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: סנכרון ונטילים

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434

    סנכרון ונטילים

    אם אני לא מרים ווילים ולא עושה סטופי,
    הונטילים אמורים להשאר מסונכרנים באותו צד?

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    כשאתה פונה רדיוס הגלגל בשטח המגע עם האספלט משתנה. לא בהכרח במידה שווה.
    חוצמזה אין לי איזה פאנצ'ליין לכתוב.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אני חושב שמכיוון שהשחיקה של האחורי מהירה יותר מהקדמי, יהיה הבדל ברדיוסים שישנה את האיזון

  4. #4
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    אז ברמה התיאורטית,
    בצמיגים חדשים בקוטר זהה, עם אותם פניות שמאלה וימינה, הונטילים ישארו בסינכרון? ולא אצטרך להזיז את האופנוע בין ניפוח לניפוח?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    תמשיך להזיז בשיא הכוח

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    תלוי...מה יש אצלך יותר עליות או יותר ירידות?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תלוי...מה יש אצלך יותר עליות או יותר ירידות?
    לדעתי מה שישפיע יותר על העניין הוא האם יש יותר פניות ימינה או שמאלה במסלול שלך?

  8. #8
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    למשל בזמן counter steering הגלגל הקדמי נמצא בזווית שונה מהאחורי ויש להם רדיוסים שונים.
    זה שימוש דפוק במושג הזה, כי אין היגוי נוסף באופנוע מלבד היגוי הפוך. אבל נראה לי שאתה צודק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שקלת לחתוך את הווינטילים עם סכין חיתוך ואז בעצם תחסוך את הצורך לסנכרן אותם?
    שקלתי לחתוך קודם לאופנוע אחר את הוונטילים בתור ניסיון. חשבתי לנסות על אופנוע שרירים, שלא מתרגש מדברים כאלה. איזה וימעקס אולי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בלי לדבר בכלל על נעילה של אחד הגלגלים (בעיקר האחורי), פרפורים, בורות ושאר שיבושים שגורמים חופשי בכל נסיעה לגלגלים להתסובב חופשי באוויר ובקצב שונה.
    ממש נדיר שהגלגלים אצלי מאבדים אחיזה (בעיקר מאז שאני נועל קונטי רואד), ואני לא חושב שבבורות הגלגל עוזב את הכביש.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shembar1 צפיה בהודעה
    חחחחחחחחחח ענק................
    כשחותכים וונטילים זה עושה בידיוק רעש כזה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    הסיכוי של הוונטילים להיות בדיוק למטה (בנקודה הכי נמוכה) הוא בדיוק 0.
    אם אתה רוצה נגיד שהם יהיו ברבע התחתון של המעגל, אם הבאת את אחד הוונטילים לרבע התחתון, הסיכוי שהשני גם יהיה ברבע התחתון הוא - רבע.
    סיכוי לא רע.
    נראה לי טעות סטטיסטית. הסיכוי שלהם להיות בנקודה התחתונה על דיוק המיקרומטר הוא 1 למיליון בחזקת מיליון. (בהנחה והסינכרון יוצא משליטה בצורה אבסולוטית).
    הסיכוי לכך ששני הונטילים יהיו ברבע התחתון , נראה לי פעם אחת מ-16 פעמים (רבע בחזקת 2) שאני מגיע לנפח שזה יוצא בול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Khc צפיה בהודעה
    ברכב ניפוח נכון הוא כשהוונטיל למעלה.. יש שוני בדוג?
    אני תמיד שם את הקטנוע על גק אמצע כשהגלגל הקדמי במיקום וונטיל נוח. את האחורי אפשר לסובב באוויר.
    אתה הסתדרת בחיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    בקצרה, לא.
    באריכות, בעוף טופיק תקבל תשובות הרבה יותר מבדרות.
    טוב, זה לא עוזר לי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    לדעתי מה שישפיע יותר על העניין הוא האם יש יותר פניות ימינה או שמאלה במסלול שלך?
    כמו שהבנתי ממלומדי, זה שבזמן פניה, הקדמי מסתובב במהירות שונה מהאחורי, אז גם אם יהיו ימנהים כמספר השמלא-ים , עדיין הונטילים לא יהיו מסונכרנים.


    תודה לכולם. אפשר לנעול
    נערך לאחרונה על ידי shaig; 12-01-2016 בשעה 14:14.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    נראה לי טעות סטטיסטית. הסיכוי שלהם להיות בנקודה התחתונה על דיוק המיקרומטר הוא 1 למיליון בחזקת מיליון. (בהנחה והסינכרון יוצא משליטה בצורה אבסולוטית).
    הסיכוי לכך ששני הונטילים יהיו ברבע התחתון , נראה לי פעם אחת מ-16 פעמים (רבע בחזקת 2) שאני מגיע לנפח שזה יוצא בול.
    עד כאן! להגיד שיש לי טעות סטטיסטית?!
    לא הגדרת איזה דיוק. הסיכוי שיהיו בדיוק למטה הוא 0 מושלם.

    הסיכוי שבצורה רנדומלית שני הוונטילים יהיו ברבע התחתון הוא אכן 1/16 אבל זה לא מה ששאלת.
    אתה שאלת איך מסנכרנים בניהם, לא איך גורמים להם להיות למטה.
    כלומר, ההנחה היא שאתה יודע להגיע למצב בו וונטיל אחד נמצא למטה (מתגלגל בנסיעה ומסתכל על הגלגל?), ואתה רק מתבאס שהשני לא נמצא למטה באותו הזמן.
    ובמקרה הזה, בו דאגת לעצור כך שוונטיל אחד ברבע התחתון, הסיכוי שהשני גם יהיה בתחתון הוא 1/4.

  10. #10
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    אני גר על גבעה, אז בבוקר אני יורד לגובה פני הים ובערב עולה לגובה פני הר.
    ואין לי כוח להזיזותו, זה אופנוע כבד
    ומה הסיכויים, ששני הונטילים יהיו למטה ביחד? 50/50? כי אצלי זה לא, זה בעיה בגלגלים?

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    אני גר על גבעה, אז בבוקר אני יורד לגובה פני הים ובערב עולה לגובה פני הר.
    ואין לי כוח להזיזותו, זה אופנוע כבד
    ומה הסיכויים, ששני הונטילים יהיו למטה ביחד? 50/50? כי אצלי זה לא, זה בעיה בגלגלים?
    אין בעיה בגלגלים שלך.
    בזמן פניה, כל גלגל מצייר קו שונה על הקרקע.
    רדיוס הפניה שלהם שונה ולכן הם מסתובבים בכמות שונה.

    חוץ מזה, כשגלגל על הצד אז הוא הופך לקונוס בעל רדיוס קטן יותר וזה גם משפיע על כמות הסיבוב.
    למשל בזמן counter steering הגלגל הקדמי נמצא בזווית שונה מהאחורי ויש להם רדיוסים שונים.

  12. #12
    אני לא מאמין שאשכרה ענית לו על השאלה של "אם יש אצלך יותר עליות או ירידות"!!!
    חחחחחחחחחח ענק................

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    רשמתי את הפטנט בשימך לתחרות איג-נובל.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    שקלת לחתוך את הווינטילים עם סכין חיתוך ואז בעצם תחסוך את הצורך לסנכרן אותם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בלי לדבר בכלל על נעילה של אחד הגלגלים (בעיקר האחורי), פרפורים, בורות ושאר שיבושים שגורמים חופשי בכל נסיעה לגלגלים להתסובב חופשי באוויר ובקצב שונה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO