כשאתה פונה רדיוס הגלגל בשטח המגע עם האספלט משתנה. לא בהכרח במידה שווה.
חוצמזה אין לי איזה פאנצ'ליין לכתוב.
אם אני לא מרים ווילים ולא עושה סטופי,
הונטילים אמורים להשאר מסונכרנים באותו צד?
כשאתה פונה רדיוס הגלגל בשטח המגע עם האספלט משתנה. לא בהכרח במידה שווה.
חוצמזה אין לי איזה פאנצ'ליין לכתוב.
אני חושב שמכיוון שהשחיקה של האחורי מהירה יותר מהקדמי, יהיה הבדל ברדיוסים שישנה את האיזון
אז ברמה התיאורטית,
בצמיגים חדשים בקוטר זהה, עם אותם פניות שמאלה וימינה, הונטילים ישארו בסינכרון? ולא אצטרך להזיז את האופנוע בין ניפוח לניפוח?
תמשיך להזיז בשיא הכוח
תלוי...מה יש אצלך יותר עליות או יותר ירידות?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני גר על גבעה, אז בבוקר אני יורד לגובה פני הים ובערב עולה לגובה פני הר.
ואין לי כוח להזיזותו, זה אופנוע כבד![]()
ומה הסיכויים, ששני הונטילים יהיו למטה ביחד? 50/50? כי אצלי זה לא, זה בעיה בגלגלים?
רשמתי את הפטנט בשימך לתחרות איג-נובל.
אין בעיה בגלגלים שלך.
בזמן פניה, כל גלגל מצייר קו שונה על הקרקע.
רדיוס הפניה שלהם שונה ולכן הם מסתובבים בכמות שונה.
חוץ מזה, כשגלגל על הצד אז הוא הופך לקונוס בעל רדיוס קטן יותר וזה גם משפיע על כמות הסיבוב.
למשל בזמן counter steering הגלגל הקדמי נמצא בזווית שונה מהאחורי ויש להם רדיוסים שונים.
שקלת לחתוך את הווינטילים עם סכין חיתוך ואז בעצם תחסוך את הצורך לסנכרן אותם?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בלי לדבר בכלל על נעילה של אחד הגלגלים (בעיקר האחורי), פרפורים, בורות ושאר שיבושים שגורמים חופשי בכל נסיעה לגלגלים להתסובב חופשי באוויר ובקצב שונה.
אני לא מאמין שאשכרה ענית לו על השאלה של "אם יש אצלך יותר עליות או ירידות"!!!
חחחחחחחחחח ענק................
הסיכוי של הוונטילים להיות בדיוק למטה (בנקודה הכי נמוכה) הוא בדיוק 0.
אם אתה רוצה נגיד שהם יהיו ברבע התחתון של המעגל, אם הבאת את אחד הוונטילים לרבע התחתון, הסיכוי שהשני גם יהיה ברבע התחתון הוא - רבע.
סיכוי לא רע.
ברכב ניפוח נכון הוא כשהוונטיל למעלה.. יש שוני בדוג?
אני תמיד שם את הקטנוע על גק אמצע כשהגלגל הקדמי במיקום וונטיל נוח. את האחורי אפשר לסובב באוויר.
בקצרה, לא.
באריכות, בעוף טופיק תקבל תשובות הרבה יותר מבדרות.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.