עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: סנכרון ונטילים

  1. #1
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434

    סנכרון ונטילים

    אם אני לא מרים ווילים ולא עושה סטופי,
    הונטילים אמורים להשאר מסונכרנים באותו צד?

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    כשאתה פונה רדיוס הגלגל בשטח המגע עם האספלט משתנה. לא בהכרח במידה שווה.
    חוצמזה אין לי איזה פאנצ'ליין לכתוב.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אני חושב שמכיוון שהשחיקה של האחורי מהירה יותר מהקדמי, יהיה הבדל ברדיוסים שישנה את האיזון

  4. #4
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    אז ברמה התיאורטית,
    בצמיגים חדשים בקוטר זהה, עם אותם פניות שמאלה וימינה, הונטילים ישארו בסינכרון? ולא אצטרך להזיז את האופנוע בין ניפוח לניפוח?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    תמשיך להזיז בשיא הכוח

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תלוי...מה יש אצלך יותר עליות או יותר ירידות?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    אני גר על גבעה, אז בבוקר אני יורד לגובה פני הים ובערב עולה לגובה פני הר.
    ואין לי כוח להזיזותו, זה אופנוע כבד
    ומה הסיכויים, ששני הונטילים יהיו למטה ביחד? 50/50? כי אצלי זה לא, זה בעיה בגלגלים?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    רשמתי את הפטנט בשימך לתחרות איג-נובל.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    אני גר על גבעה, אז בבוקר אני יורד לגובה פני הים ובערב עולה לגובה פני הר.
    ואין לי כוח להזיזותו, זה אופנוע כבד
    ומה הסיכויים, ששני הונטילים יהיו למטה ביחד? 50/50? כי אצלי זה לא, זה בעיה בגלגלים?
    אין בעיה בגלגלים שלך.
    בזמן פניה, כל גלגל מצייר קו שונה על הקרקע.
    רדיוס הפניה שלהם שונה ולכן הם מסתובבים בכמות שונה.

    חוץ מזה, כשגלגל על הצד אז הוא הופך לקונוס בעל רדיוס קטן יותר וזה גם משפיע על כמות הסיבוב.
    למשל בזמן counter steering הגלגל הקדמי נמצא בזווית שונה מהאחורי ויש להם רדיוסים שונים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שקלת לחתוך את הווינטילים עם סכין חיתוך ואז בעצם תחסוך את הצורך לסנכרן אותם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בלי לדבר בכלל על נעילה של אחד הגלגלים (בעיקר האחורי), פרפורים, בורות ושאר שיבושים שגורמים חופשי בכל נסיעה לגלגלים להתסובב חופשי באוויר ובקצב שונה.

  12. #12
    אני לא מאמין שאשכרה ענית לו על השאלה של "אם יש אצלך יותר עליות או ירידות"!!!
    חחחחחחחחחח ענק................

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    הסיכוי של הוונטילים להיות בדיוק למטה (בנקודה הכי נמוכה) הוא בדיוק 0.
    אם אתה רוצה נגיד שהם יהיו ברבע התחתון של המעגל, אם הבאת את אחד הוונטילים לרבע התחתון, הסיכוי שהשני גם יהיה ברבע התחתון הוא - רבע.
    סיכוי לא רע.

  14. #14
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    ברכב ניפוח נכון הוא כשהוונטיל למעלה.. יש שוני בדוג?
    אני תמיד שם את הקטנוע על גק אמצע כשהגלגל הקדמי במיקום וונטיל נוח. את האחורי אפשר לסובב באוויר.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    בקצרה, לא.
    באריכות, בעוף טופיק תקבל תשובות הרבה יותר מבדרות.
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO