תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: honda crf250l טיפול 6K קיים או לא?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    11

    honda crf250l טיפול 6K קיים או לא?

    היי
    קניתי לפני חודשיים crf250l 2013
    שנסע בשטח רגוע כ5,000 ק"מ
    אני עשיתי עליו 1,000 ק"מ מאז בכביש, בספר הרכב מופיע טיפול כל 12,000
    שאלתי כמה מוסכים שאמרו שחשוב מאוד לעשות טיפול קטן כל6,000 ק"מ, (שמנים ופילטרים)

    שאלתי היא האם זו סתם דרך לעשות כסף או שבאמת זה קריטי לעשות טיפול כזה?
    אם כן, האם אני יכול לעשות את זה לבד?
    (יש לי ידיים טובות אבל בלי שום הבנה באופנועים ואני מעוניין ללמוד איך)

    תודה!

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אם בספר הרכב יש רק טיפולים כל 12k - אז זה מה שצריך, וכל מה שמעבר לזה הוא לא נחוץ.
    רק תוודא שהטיפולים באמת כל 12k, כי לאופנוע קטן נפח זה מוזר.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    אם בספר הרכב יש רק טיפולים כל 12k - אז זה מה שצריך, וכל מה שמעבר לזה הוא לא נחוץ.
    רק תוודא שהטיפולים באמת כל 12k, כי לאופנוע קטן נפח זה מוזר.
    היי
    תקן אותי אם אני טועה,
    הורדתי מכאןספר רכב של CRF250L
    בעמוד 3-2 יש את זה
    ואני מבין שהטיפולים הם 1 12 24 36...

    טיפול לאופנוע כזה אמור להיות מסובך?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    עפ"י ספר הרכב, שמן ופילטרים עושים כל 1k ולא כל 6k. המספרים בטבלה הם מחזוריים - תכיפות (כל כמה ק"מ), לא סדר רץ.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    3
    מהניסיון האישי עם ה-CRF250L שלי (גם 2013), אחרי שעשיתי עליו כ-18 אלף:

    - להחליף שמן+פילטר+אטם פילטר כל 6K לא חובה, רק אם ממש בא לך להקפיד (12K נשמע לי הגיוני, הורדתי אחרי 5K שמן שעדיין היה בסדר גמור)
    - פילטר אוויר חדש כל 12-15K, וגם זה רק אם אתה רוכב הרבה בשבילים מאובקים בקיץ.
    - להעיף קיבנימאט את הצמיגים המקוריים, ברצינות. הם המפגע הכי גדול באופנוע הזה.

    להחליף שמן+פילטר+אטם לבד לוקח אפילו בצורה הכי פדאנטית אולי חצי שעה.
    זה וידאו שלדעתי מסביר איך לעשות את זה בצורה הכי טובה. פה אמנם מוצג CBR250R, אבל המנוע זהה מהבחינה הזו:



    כמה דברים שהייתי מוסיף:
    - אמנם אין לנו פיירינג, אבל את מגן הגחון הפלסטי חשוב להוריד לפני שמתחילים.
    - אחרי הורדת השמן הראשונה, להחזיר את הבורג מבלי להדק, לנענע בעדינות את האופנוע מצד לצד ולפתוח. לחזור עד שירד כמה שיותר שמן ישן.
    - שמן 10W40 סינטטי איכותי עושה נפלאות לביצועי האופנוע.

    בהצלחה

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    תיקון להודעה הקודמת שלי.
    מכאן:
    http://www.thumpertalk.com/topic/988...ice-intervals/
    יש כאן טבלה של דגם ארה"ב, שם כתוב בפירוש - פעם ראשונה 1K, אחרי זה כל 12K ק"מ. לכן, כנראה 1K שייך רק לטיפול אחרי הרצה.

  7. #7
    ה crf הוא כמו ה cbr, לשניהם טיפול כל 12, היבואן ממליץ להוסיף כל 6 קטן על הצד הבטוח.
    עכשיו תעשה את השיקולים שלך

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי Aki צפיה בהודעה
    מהניסיון האישי עם ה-CRF250L שלי (גם 2013), אחרי שעשיתי עליו כ-18 אלף:

    - להחליף שמן+פילטר+אטם פילטר כל 6K לא חובה, רק אם ממש בא לך להקפיד (12K נשמע לי הגיוני, הורדתי אחרי 5K שמן שעדיין היה בסדר גמור)
    - פילטר אוויר חדש כל 12-15K, וגם זה רק אם אתה רוכב הרבה בשבילים מאובקים בקיץ.
    - להעיף קיבנימאט את הצמיגים המקוריים, ברצינות. הם המפגע הכי גדול באופנוע הזה.

    להחליף שמן+פילטר+אטם לבד לוקח אפילו בצורה הכי פדאנטית אולי חצי שעה.
    זה וידאו שלדעתי מסביר איך לעשות את זה בצורה הכי טובה. פה אמנם מוצג CBR250R, אבל המנוע זהה מהבחינה הזו:

    כמה דברים שהייתי מוסיף:
    - אמנם אין לנו פיירינג, אבל את מגן הגחון הפלסטי חשוב להוריד לפני שמתחילים.
    - אחרי הורדת השמן הראשונה, להחזיר את הבורג מבלי להדק, לנענע בעדינות את האופנוע מצד לצד ולפתוח. לחזור עד שירד כמה שיותר שמן ישן.
    - שמן 10W40 סינטטי איכותי עושה נפלאות לביצועי האופנוע.
    בהצלחה
    תודה,
    לגבי הצמיגים
    אני צריך צמיגים שהם 70 כביש 30 שטח, איזה אופציה טובה יותר מהסטוק יש לי?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    תיקון להודעה הקודמת שלי.
    מכאן:
    http://www.thumpertalk.com/topic/988...ice-intervals/
    יש כאן טבלה של דגם ארה"ב, שם כתוב בפירוש - פעם ראשונה 1K, אחרי זה כל 12K ק"מ. לכן, כנראה 1K שייך רק לטיפול אחרי הרצה.
    תודה,
    הדגמים בארץ הם האירופאים, נכון?

    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    ה crf הוא כמו ה cbr, לשניהם טיפול כל 12, היבואן ממליץ להוסיף כל 6 קטן על הצד הבטוח.
    עכשיו תעשה את השיקולים שלך
    תודה,
    זה נמצא באיזה פרסום רשמי של היבואן?
    נערך לאחרונה על ידי hop; 14-01-2016 בשעה 22:29.

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי hop צפיה בהודעה
    תודה,


    תודה,
    זה נמצא באיזה פרסום רשמי של היבואן?

    http://www.doogri.co.il/mainsite/Con...ContentID=1268
    תתקשר ליבואן

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי hop צפיה בהודעה
    תודה,
    לגבי הצמיגים
    אני צריך צמיגים שהם 70 כביש 30 שטח, איזה אופציה טובה יותר מהסטוק יש לי?
    אם אתה מחפש לרכב בעיקר בכביש, למה קנית crf250l ולא crf250m?
    נערך לאחרונה על ידי Aki; 15-01-2016 בשעה 17:11.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    תודה,

    ציטוט נכתב במקור על ידי aki צפיה בהודעה
    אם אתה מחפש לרכב בעיקר בכביש, למה קנית crf250l ולא crf250m?
    שוב תודה:-)
    עד כמה שהבנתי:
    אני מרוויח בשטח עם L הרבה יותר ממה שאני מפסיד איתו בכביש,
    וכמו שכתבתי אני נוסע לרוב בכביש אבל מידי פעם גם שטח, כך שלטעמי ה m יתן לי מעט יותר בכביש אבל הרבה פחות בשטח, וממילא אני נוסע כמעט רק בתוך העיר נסיעות קצרות, יוצא שאני לא מפסיד הרבה,

    ולעניין יש לך רעיון לצמיג יותר טוב מהסטוק לשימושים אלה?
    נערך לאחרונה על ידי hop; 17-01-2016 בשעה 21:07.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי hop צפיה בהודעה
    וכמו שכתבתי אני נוסע לרוב בכביש אבל מידי פעם גם שטח, כך שלטעמי ה m יתן לי מעט יותר בכביש אבל הרבה פחות בשטח, וממילא אני נוסע כמעט רק בתוך העיר נסיעות קצרות, יוצא שאני לא מפסיד הרבה,

    ולעניין יש לך רעיון לצמיג יותר טוב מהסטוק לשימושים אלה?
    לשימושים כפי שהגדרת אותם, סביר להניח שהייתי הולך על פירלי mt90 אחורי ו-mt60 קדמי. אמנם הם טיפה יקרים,
    אבל בטווח הארוך תרוויח כי לוקח לפירלים הרבה יותר זמן להישחק מצמיגים זולים יותר, מהניסיון שלי.
    הם צמיגי אנדורו שנותנים לך מספיק חופש לטיולי שטח לא טכניים מדי, והרבה אחיזה ושקט בכביש.
    שים לב לגדלים התקניים, אם אתה רוצה לעבור איתם טסט:
    90/90-21 קדמי
    120/80-18 אחורי

    אני אישית על mt21 קדמי ואחורי (שהם משהו כמו 80% שטח), ואני לא מרגיש שאני מפסיד הרבה ברכיבה יומיומית
    לעבודה/קניות/סידורים לעומת צמיגי האנדורו (למעט העובדה שה-mt21 טיפה יותר רועשים בכביש),
    אבל מרוויח המון (המון!) אחיזה בשטח.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי Aki צפיה בהודעה
    לשימושים כפי שהגדרת אותם, סביר להניח שהייתי הולך על פירלי mt90 אחורי ו-mt60 קדמי. אמנם הם טיפה יקרים,
    אבל בטווח הארוך תרוויח כי לוקח לפירלים הרבה יותר זמן להישחק מצמיגים זולים יותר, מהניסיון שלי.
    הם צמיגי אנדורו שנותנים לך מספיק חופש לטיולי שטח לא טכניים מדי, והרבה אחיזה ושקט בכביש.
    שים לב לגדלים התקניים, אם אתה רוצה לעבור איתם טסט:
    90/90-21 קדמי
    120/80-18 אחורי

    אני אישית על mt21 קדמי ואחורי (שהם משהו כמו 80% שטח), ואני לא מרגיש שאני מפסיד הרבה ברכיבה יומיומית
    לעבודה/קניות/סידורים לעומת צמיגי האנדורו (למעט העובדה שה-mt21 טיפה יותר רועשים בכביש),
    אבל מרוויח המון (המון!) אחיזה בשטח.

    תודה,

    לנעול,

אשכולות דומים

  1. CRF250L - לא מוצא את השמן מנוע המתאים
    על ידי arariear בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-06-2016, 07:53
  2. crf250l החלפת מצבר
    על ידי 132132 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 21:24
  3. זקוק להמלצה בבחירת שמן מנוע CRF250L
    על ידי arariear בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2016, 12:16
  4. מעונין לקנות Honda CRF250L/M
    על ידי yaccri בפורום פורום קנייה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 10:06
  5. van van 125 vs crf250l דו"ש (ואופנוע) ראשון
    על ידי vwm בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 23:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO