הי. מחפש אופנוע כביש 500 סמ"ק בדרגת רשיון של a1
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
הי. מחפש אופנוע כביש 500 סמ"ק בדרגת רשיון של a1
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
זה אופנוע ראשון שלי. עד עכשיו אני על מובי. התקציב הוא נטו לאופנוע
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
היה פה שרשור על אחד שחיפש אופנוע 250 בערך בתקציב שדיברת עליו והוא התקשה למצוא.
בתקציב כזה, בהנחה ותמצא כלי שמור תצטרך לשמור סכום כסף לא מבוטל ליישור קו.
אני האחד ההוא. הבאתי בסופו של דבר הונדה cbf250 ב-7500 והוצאתי בערך 3 אלף על יישור קו, מה שלא כזה נורא בהתחשב בזה שהוא מאובזר ביושימורה וצביעת תנור זהובה.
בתקציב של פות"ש אפשר להתגמש קצת ולהביא כלי לא רע בנפח ה-250 סמ"ק. כל מה שמעבר - קרוב למדיי שגמור או בדרך לשם, וללא ספק יצטרך קצת אהבה. כמו שאמרו לי - "על זול משלמים ביוקר", לכן תפתח עיניים וקח איתך מישהו שמבין, כמובן גם בדיקה במוסך ואם משהו לא נראה במקום - לא קונים. אני במקומך (והייתי במקומך עד לא מזמן) הייתי לוקח 250 סמ"ק - גם נוח יותר בביטוח, וגם לא קפיצה כזאת גדולה בנפח מהקטנוע. אחרי שתגיע ל-a המיוחל - השמיים הם הגבול, ועד אז תבין בדיוק מה אתה רוצה מהכלי ומה הכי מתאים לך. אני בקושי חודש עם שלי וכבר הדעה מתחילה להתגבש לאט לאט, והיו לי כבר מספר שמאוד שמחתי שאני על 250 כי 500 לא היה סולח לי עליהם.
בתקציב שלך - אם לחפש קצת ולהתמקח, אפשר להביא בין היתר איזה אינאזומה חמוד, cbr250, דיוק 200 או נינג'ה 250, כלים מעולים להתחלה. מילת המפתח - סבלנות, סבלנות ועוד פעם סבלנות.
השאלה היא מה יעשה לי יותר כיף? גיאס משנת 2000? או וולף משנת 2011? כמובן מטאפורית
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
אופנוע משנתון 2000 מניח שתצטרך יישור קו די רציני בהנחה והוא לא ממש שמור (וכמה כאלה יש בארץ).
וולף? סאניאנג וולף אתה מתכוון או שאני מתבלבל?
לא מניסיון אבל שמעתי ביקורות גרועות ושהוא לא מיובא לארץ יותר אז חלפים וכאלה יהיה יותר בעייתי.
כיף? זה אינדיבידואלי, תצטרך נסיעת מבחן בשביל זה.
אני מתכוון, האם לדעתך אני צריך להתכוונן לאופנוע חדיש 250 סמ"ק, 20-30 כוח סוס, או לאופנוע ישן 500 סמ"ק
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
אני מכריז בזאת שרשיון A 1 הוא רשיון מבאס.
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
יצא פוסט פעמיים. אפשר למחוק אחד![]()