מניסיון של 3 אנשים שאני מכיר היטב (לא סתם שכן, של בנדוד,שיש ימאהה Cbr..)
שניים היו מאוכזבים קשות, שלישי היה שמח ומרוצה (אבל אמר שהיה מעט יקר לטעמו)
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
שלום לכולם וברכות על האתר החדש, ברשותי גאס גאס 125 שנת 2012 הסלילים נשרפו והאופנוע מזייף בהצתה ברמות קשות,
מבדיקה אצל שפס ומול היבואן בארץ אין להשיג את החלק ורק להזמין מחו"ל ולהמתין, בואו נעזוב את העובדה שהיבואן עושה פה עבירה פלילת
מטורפת כי הוא חייב לספק חלפים לפחות ל7 שנים ואני כרגע תקוע, מבדיקה שעשיתי להזמין את החלק לבד מחו"ל יעלה לי סביבות ה800 שקל ודורש זמן המתנה,
או שהמוסכניק שלי הציע לי לשפץ אותם אצל בחור בשם אלון דאי "דוקטור לליפוף", הייתי שמח לקבל חוות דעת עליו ולשמוע מה אתם הייתם עושים במצב כמו שלי,
מצרף לכם 2 תמונות של הסלילים לשיפוטכם מה כדאי ומה לא, והאם בכלל אפשרי לשפץ במצב כזה שהכל נראה מפוייח,
תודה לכולם.
מניסיון של 3 אנשים שאני מכיר היטב (לא סתם שכן, של בנדוד,שיש ימאהה Cbr..)
שניים היו מאוכזבים קשות, שלישי היה שמח ומרוצה (אבל אמר שהיה מעט יקר לטעמו)
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בזמנו נשרפו לי סלילים בvfr, עלות השיפוץ היית 800 שקל, חזרתי והרכבתי לבד אחרי ששיפץ לי, אחרי שתי נסיעות הם נשרפו שוב, האשימו אותי שאני לא יודע מה אני עושה על מה מדובר ושאני אשם וכו וכו, לקחו אחריות וליפפו שוב, לקח 3 שבועות, הרכבתי שוב והפעם גררתי עליו את האופנוע שהוא יניע בפעם הראשונה, והפלא ופלא לא היית שום בעיה.
אז אנחנו מבינים מזה שלפעמים זה ככה ולפעמים זה ככה, אם אתה משפץ אז תן לו לקחת אחריות על הרכבה. נכון שהוא חשמלאי טוב אבל כולנו מפשלים.
מעבר לזה, אין כמו מקורי.
בלי חיבורים קומבינה וכלום.
מכירים בעל מקצוע אחר? ואולי למישהו יש פיתרון להשגת החלק בארץ?
יצא לי לעבוד המון עם אלון. עושה עבודה טובה
לדעתי תזמין את החלק מחו"ל, הכי טוב לאופנוע, ועם כמה שפחות מקום לטעויות וכאבי ראש.
עד אז, רב קו.