עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: Vfr 800 בתור אופנוע להשחזות?

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    קיצר ענית לעצמך. צריך חיזוקים?, קיבלת מהרב סטרלוק.
    ולא משנה מה יש לך.. גם אם זה gs500 (וזה לא, זה ספורטורינג עם יכולות ספורט מכובדות לרוכב כביש הנפוץ והבלתי מקצוען) אתה נהנה גם במנהלתי וגם בפאן הספורטיבי (שוב, המגבלות חשובות ולהקפיד לא לעבור אותן !!!) אין שום סיבה להחליף.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  2. #17
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    את זה שיש ל-vfr שורשים ספורטיביים אני יודע, אבל איפה זה ואיפה המשקל שיש לו היום...
    למה הזווית שניתן להגיע אליה טובה יותר ב-vfr?

    איך ניתן לגשר על הפער? להחליף אגזוז, אבל מה מעבר?
    עניין הזווית של הvfr לעומת הסופר ספורט לפחות מבחינתי ברור מאוד, עקב כך שהוא יותר גבוהה מאופנוע סופר ספורט אז שאתה מוציא את הגוף החוצה בvfr שלך יש לך עוד אפשרות להשכיב את האופנוע יותר נמוך מאשר סופרספורט שהוא יותר קטן וככה אתה ישירות מגרד את הסליידר עם מספיק תחת החוצה.
    אני גם אחזור על דבריו של ניצן שאמר זאת הכי נכון שאפשר, ברגע שאתה נכנס לאזור שאין לך את הפחד לגבי פנייה מסיומת ואתה מתחיל לעלות מהירות ומרגיש הבעלים של הפניה ושהיא לא יכולה להפתיע אותך, אז אתה תיפול ותיפול מהר ואם זה בכביש הציבורי, יכול להיות מאוד שתאבד גם את החיים שלך בדרך. תמיד תזכור אתה לא במסלול שאתה תחליק לעבר משטח חול או דשא, אלא לעבור גליטונות או מכונית שתבוא מולך אז אנא הזהר.
    פות"ש אני עשיתי את המעבר מספורט טורינג כמו הer6f לסופר ספורט, נכון היה לי הרבה יותר כיף במשך כל התקופה עם ההפלקות מצד לצד והפידבקים ההרבה יותר מהירים שההיגוי והמתלים נתנו לי, אולם מצד שני אני רק חושב על המחיר שאני יכול לשלם כל פעם שאני מוריד את האופנוע עוד ועוד לקצה שהסליידר כבר משיוף משני הצדדים והגשש מושחז כבר גם ואז הגיעה לי הנפילה לפני חודש, למזלי זה היה במקום סגור בעמותה שהנזק היחידי היה סליידר משופשף ומשקף שנשבר, אז תחשוב טוב האם אתה רוצה לעשות את המעבר הזה למרות שאני יודע שאני יכול להיות מפסיד קונה לאופנוע שלי

  3. #18
    מרגיש שנוצר פה רושם כאילו אני מאלו שמחפשים להתפרע כל הזמן, אני לא. אני רוכב כבר שנים. בסיבוב האחרון כבר שנה ומשהו, לפני כן היו עוד כמה אופנועים. אני מגדיר את עצמי כפחדן. באמת.

    מכונית לא תבוא מולי, מדובר על כביש חד סטרי. אבל כך או אחרת, אני משחרר קצת. זה באמת דוחף עוד קדימה, יותר נמוך, יותר מהר - ובסוף, בהכרח, זה יביא אותי לפעם ההיא שתהיה יותר מדי. לא בא לי. לא שווה את זה.
    מוריד עומס. איזי איזי, בסוף יהיה בסדר :-)

    תודה חבר'ה!
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  4. #19
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    מרגיש שנוצר פה רושם כאילו אני מאלו שמחפשים להתפרע כל הזמן, אני לא. אני רוכב כבר שנים. בסיבוב האחרון כבר שנה ומשהו, לפני כן היו עוד כמה אופנועים. אני מגדיר את עצמי כפחדן. באמת.

    מכונית לא תבוא מולי, מדובר על כביש חד סטרי. אבל כך או אחרת, אני משחרר קצת. זה באמת דוחף עוד קדימה, יותר נמוך, יותר מהר - ובסוף, בהכרח, זה יביא אותי לפעם ההיא שתהיה יותר מדי. לא בא לי. לא שווה את זה.
    מוריד עומס. איזי איזי, בסוף יהיה בסדר :-)

    תודה חבר'ה!
    מצויין להיות פחדן כי הפחד ישמור עלייך וזה מוכח.
    לגבי כל מה שכתבו לך הכל נכון מבחינת הכל ככה שvfr לא ספורטיבי בהגדרתו המקומיות אבל זה אופנוע מעולה
    שיודע לתת לך להנות ממנו גם שבא לך ללחוץ.
    את עניין המיתלים ניתן לפתור על ידי כיוון מקצועי ומדוייק (הגיע הזמן שהדוקטור יעלה את המדריך המעולה)
    תתפלא לשמוע שגם אופנוע כזה מוסגל לספק ים של הנאה ורכיבה ספורטיבית.
    הבעיה העיקרית שתרגיש בספורט תיור הוא העברות משקל מצד לצד בכבישים טכניים עם המון פניות.
    אבל לשים על הצד את ה vfr בסוויפרים די מהירים הוא יעשה ממש טוב.
    אני בעצמי נהנה היום על CBR600F5 ומחייך בקסדה על היכולות שלו
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    את זה שיש ל-vfr שורשים ספורטיביים אני יודע, אבל איפה זה ואיפה המשקל שיש לו היום...
    למה הזווית שניתן להגיע אליה טובה יותר ב-vfr?

    איך ניתן לגשר על הפער? להחליף אגזוז, אבל מה מעבר?
    הזווית בגלל המנוע v4 לעומת 4 בשורה. בכל ה 4 בשורה הזווית מוגבלת בגלל המנוע שתקוע לך בצדדים ואם תוריד גששים אתה מתחיל לשייף מכסי קלאצ' וסלילים.
    ב vfr ושאר מנועי ה v ו הטוין המנוע מאוד צר ויושב מאווווודדד נמוך בשלדה ביחס ל 4 בשורה מה שתורם למרכז כובד מאוד נמוך ולזווית פניה מטורפת.

    סתם כדרך אגב לדוגאמ ב motogp למעט יאמהה כולם הם v4 ותראה איך מרקז ופדרוסה מתאבדים על הפניות עם זוויות מרשימות כי יש להם מספיק מרווח שהמנוע מספק, לעומת רוסי ולורנזו שגם נותנים בראש אבל לא ברמות שלהם.

    רק החלפת האגזוז ב vfr לאחד מצומצם תוריד לך סביב ה 8-10 קילו משקל(לערך) בפול סיסטם.
    וחלק מהמשקל הנוסף זה המיכל דלק הגדול יחסית תתדלק חצי מיכל וזה עוד בערך 10 קילו פחות. תוסיף על זה כיוון מתלים טוב ואתה על הגל ידידי.

    אם אתה מרוצה מהאופנוע ברוב הדברים לדעתי לא כדאי להחליף אותו רק לטובת פעם ב.... של הפלקות מצד לצד.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. שאלה כללית בקשר לעבודה בתור שליח
    על ידי Drflotz בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 15:56
  2. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 11:30
  3. דיוק 390 בתור אופנוע ראשון
    על ידי Zollo15 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-03-2016, 19:56
  4. אופנוע כבד בתור אופנוע ראשון?
    על ידי guyx1992 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 22:59
  5. Wr250r בתור אופנוע אדוונצ'ר קטן
    על ידי SM26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-12-2015, 20:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO