 
			
			 
			
			עכשיו אני באמת מבולבל...
מעולם לא נתקלתי באדם שבודק כל 40 אלף (ק"מ?) את האופנוע, מגלה שהגלגלים שלו מקבילים ולאחר מכן מצהיר על זה בפרהסיה...
הייתכן שהשלדה שלך אינה ישרה? אולי המזלג עקום? המשולש האחורי? אולי סתם הגלגל האחורי אינו מותקן כראוי?
אני מניח שכמכונאי מדופלם אתה יודע מה הם גלגלים מקבילים.
במידה ולא רק ארמוז: "שני קווים מקבילים לא יפגשו לעולם" אלא אם כן זה באין סוף וגם זאת תחת הוכחה מתמטית לא פשוטה.....
אז מה אתה אומר? באופנוע הפרטי שלך הגלגלים מקבילים?
השילדה ישרה
וככה זה מהיצרן הגלגלים מקבילים הם אמורים להיות ככה.
עכשיו אתה יכול לטעון שבמצב אידאילי הגלגלים יהוו המשך של ישר יחיד בפועל לפי הוראות היצרנים הם מקבילים ולא על אותו ישר
יש לזה אפילו רשימת חופשים וסטיות מותרת.
אבל אם אתה רוצה להיתעסק בדקדוק לשוני אז הגלגלים על אותו ישר כשהקידמי מופנה קדימה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
 
			
			השרשור הזה הופך הזוי מעט לטעמי, אבל אם כבר...
אשמח אם תמציא לנו מראה מקום ל"הוראות היצרן" המאפשרות לגלגל הקידמי והאחורי להיות מקבילים.
מן הצד השני אשמח גם לראות "הוכחה מתמטית כלשהי" המראה שמצד אחד הגלגלים מקבילים ואילו מן הצד השני הם על אותו הישר.
לא מכיר הוכחה שכזו, אולם לשיטתך נראה כי גלגלי אופנוע נענים גם הם לעקרון הדואליות והם על אותו הישר ומקבילים בוזמנית.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
