תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: תבנית שחיקת צמיג מוזרה - התייעצות מומחים

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    השרשור הזה הופך הזוי מעט לטעמי, אבל אם כבר...
    אשמח אם תמציא לנו מראה מקום ל"הוראות היצרן" המאפשרות לגלגל הקידמי והאחורי להיות מקבילים.
    מן הצד השני אשמח גם לראות "הוכחה מתמטית כלשהי" המראה שמצד אחד הגלגלים מקבילים ואילו מן הצד השני הם על אותו הישר.
    לא מכיר הוכחה שכזו, אולם לשיטתך נראה כי גלגלי אופנוע נענים גם הם לעקרון הדואליות והם על אותו הישר ומקבילים בוזמנית.
    הכל תלוי שיטת מדידה אם נעביר קו אורכי של 180 ממ רוחב אזי הקידמי והאחורי על אותו הישר.
    ואם נעביר קו שהוא קו משמע ללא עובי כמעט אז הגלגלים מקבילים.

    ועל איזה אופנוע אתה רוצה שאני יוציא לך טולרנסים מותרים? או שאתה לבד יכול לעשות גוגל
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הכל תלוי שיטת מדידה אם נעביר קו אורכי של 180 ממ רוחב אזי הקידמי והאחורי על אותו הישר.
    ואם נעביר קו שהוא קו משמע ללא עובי כמעט אז הגלגלים מקבילים.

    ועל איזה אופנוע אתה רוצה שאני יוציא לך טולרנסים מותרים? או שאתה לבד יכול לעשות גוגל
    שמע, זה נהיה ממש מביך.
    אני כמעט מתפתה לחשוב שאין לך מושג מדוע חשוב שהגלגלים יהיו עוקבים ולא מקבילים, או שלא ממש הקשבת בשיעורי גאומטריה.
    זה בסדר לא לדעת, חבל רק שאתה לא מנסה ללמוד, הייתי מצפה ממומחה ברמתך ליותר.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    שמע, זה נהיה ממש מביך.
    אני כמעט מתפתה לחשוב שאין לך מושג מדוע חשוב שהגלגלים יהיו עוקבים ולא מקבילים, או שלא ממש הקשבת בשיעורי גאומטריה.
    זה בסדר לא לדעת, חבל רק שאתה לא מנסה ללמוד, הייתי מצפה ממומחה ברמתך ליותר.
    בעולם אוטופי שבו יש שלום כלל עולמי . אין מלחמות . אין מעמדות ולכולם יש הכל ולאף אחד לא חסר
    הגלגלים יהיו עוקבים


    בעולם האמיתי הגלגלים מקבילים ושואפים להיות עוקבים .

    אם אתה לא מבין מה אני אומר שוב תביא דגם כלי ואני יראה לך טולרנסים מותרים של היצרן .
    לדוגמא היצרן אומר לכוון שרשרת בסיביאר 250 לפי קווי מדידה על הזרוע.

    הקווי מדידה יש ביניהם הפרש של ממ1
    וכל הזרוע האחורית לא מדוייקת מה שנותן בסוף הפרש של 2ממ בין ימין ושמאל במדידת יצרן אל מול קליבר דיגיטאלי בדיוק 0.02

    על זה תוסיף חוסר דיוק שלדה
    וחוסר דיוק משולשים
    ובולמים
    ומייסבים
    וגלגלים

    אז הגלגלים מקבילים בפועל
    או על אותו ישר אם נדבר על רוחב ישר כרוחב צמיג האחורי.
    זה בסדר גמור בעולם האמיתי.

    מאידך אם אין מקביליות אז יכולה להיווצר שחיקה דומה לתמונה של פותח שרשור.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. נזילת שמן מוזרה yzf450
    על ידי markoo בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 11:57
  2. צמיג חדש למכירה
    על ידי Drorya בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-12-2015, 22:30
  3. צמיג דורו קדמי
    על ידי KX_BOY בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-10-2015, 11:42
  4. בלם קידמי מתנהג בצורה מוזרה בktm smc 690
    על ידי ktm690smc בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 12:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO