תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי UnKnOwN צפיה בהודעה
    לרצועה יש כיוון?
    כן.
    יש חצים ואם לא - בצורה שאפשר לקרוא את הכיתוב

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    ראשית, תודה רבה על התגובות.

    שנית - אני אבדוק את עניין הגומייה בג'ק. יצא לי להחליף בשנתיים האחרונות כבר שני ג'קי אמצע לאחר שנשברו לי פעמיים כתוצאה כנראה מהתיישנות החומר או שהרגל שלי חזקה מדי.
    כרגע יש לי על הג'ק אמצע גומייה רופפת ולא הכי מתאימה. קניתי ג'ק מפרוקיה והוא היה שייך לגרסה הישנה שהייתה בדאון טאון (מסתבר שהוציאו שתי גרסאות של הג'ק, עם שינויים קטנים). הלוואי וזה מה שעושה את הויברציות, אבדוק את העניין הזה.

    כמו כן לאחר שנסעתי שבוע ללא שום שינויים ביצעתי את הטיפול הנ"ל בשנית. ניקיתי ביסודיות את כל המכלולים ושייפתי מחדש את הסנדלים בתנועה אחרת ממה שפעם נאמר כאן בפורום (כיוון השיוף מנוגד לכיוון הסיבוב תנועה של הפעמון). השיוף פתר לי את הרעידות בתחילת הנסיעה.

    כרגע אני שוב נוסע בנסיעת מבחן, לעקוב אחר ההתנהגות. עקב הגשם לא יצא לי כ"כ להגיע למהירויות גבוהות על מנת לאבחן את הויברציות.

    *המשוקולת הונחו כולן באותו הכיוון, מה שכן בספר טיפולים כתוב את הדבר הבא :
    The direction of all weight rolls is same.
    The color side is towards to clockwise.

    לא יותר מדי הבנתי מה משמעות "Color Side" המשקולת משתי צידיה נראית אותו דבר למעט צד אחד שיש בו קצת יוצר מעטפת. שאלה אם התכוונו לצד הזה?

    *הרצועה הותקנה עם כיוון החץ של סיבובי המנוע / וריאטור (הכיתוב שעל הרצועה לכיוון אליי).

    *עצרי בסיס (משולשים) חדשים הותקנו, רק היה דבר אחד שהדאיג אותי - בדקתי שהרמפה של המשקולות עולה ויורדת בחופשיות.
    אצלי ברגע שלוחצים אותה עד הסוף יש לה קושי להעלות חזרה מעלה. צריך להפעיל כוח ממשי על מנת להחזיר אותה. השאלה אם זה צריך להיות ככה? או שפשוט בגלל שהמשולשים חדשים אז צריך לתת להם זמן להשתפשף על מנת שהרמפה תעלה בחופשיות בכל מצב.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הצד עם ה"מעטפת" צריך להיות מנוגד לכיוון הסיבוב של הצלחת - הקירות של הכוורות שבצלחת לוחצות עליו וצריך שהוא יהיה מחומר עמיד לשחיקה.
    אם תשים את המשקולות עם הצד החשוף הוא ישחק את הקירות של הצלחת.
    בכל מקרה זה לא עניין שקורה מהר.
    כמו שאמרתי - רעידות בשילוב וריאטור לגלגל,ברוב הגדול של המקרים נובעות מהמצמד - לא ניקית כמו שצריך אחרי השיוף.
    רעידות למעלה - יכולות להיות לזה הרבה סיבות,תתחיל מהגומיה.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    לאחר שבדקתי את העניין, הגומייה היא לא זו שמשנה את הויברציות / רעידות.
    מה שכן שמתי לב שהויברציות קוראות בסל"ד בין 6 ל 7 ולאחר מכן 8+ זה נפסק. רק בטווח הזה של 6 7 זה מתרחש.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Marked_One צפיה בהודעה
    לאחר שבדקתי את העניין, הגומייה היא לא זו שמשנה את הויברציות / רעידות.
    מה שכן שמתי לב שהויברציות קוראות בסל"ד בין 6 ל 7 ולאחר מכן 8+ זה נפסק. רק בטווח הזה של 6 7 זה מתרחש.
    השמן מנוע מלא? אם לא תמלא למקסימום.
    בעקרון זה קורה בגלל גלגלת לא מאוזנת - המגנט או הוריאטור הקדמי וגם מהגל ארכובה או מהתושבת מנוע כמו שאמר איתן.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 03-02-2016 בשעה 19:54.

אשכולות דומים

  1. מחפש קיט טיפול גדול דאון טאון 300
    על ידי yuri1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 19:45
  2. שיפור וריאטור דאון טאון 300
    על ידי alirnben1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 16:50
  3. שאלה | טיפול גדול לדאון-טאון 300?
    על ידי adir1993 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-11-2015, 18:21
  4. נורת מנוע מהבהבת דאון טאון 125
    על ידי maor5959 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-09-2015, 13:49
  5. קימקו דאון טאון 300
    על ידי alirnben1 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-08-2015, 11:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO