לום חברים וברכות על הפורום החדש
למי שזוכר פתחתי שרשור בפול גז עליו השלום על ימאהה ויראגו שרכשתי שלא סחב יותר מ 100 קמ"ש ..קיבלתי שלל עצות טובות בפורום אבל לצערי נתקלתי לאורך הדרך במוסכים (לא כולם!) שרצוי שיעשו הסבה לנגרות או למקרמה...
כזכור המליץ לי מוסך מסויים שטוען שהוא אמן (אמן האשליות אוליי) שהבעיה היא בחור שיש לי באגזוז (ובמקרה היה לו אגזוז פתוח באלפי זוזים יפים) אז תיקנתי את החור והתוצאה : נזק של כמה מאות שקלים ורעש אנמי ...והאופנוע..לא סחב...
נתקלתי במוסך שמטפל לי בקטנוע שהגדיל לעשות ומדד לי קומפרסיה של 125 ב 2 הצילנדרים!! ואז ביצע בדיקת דליפה בשעון psi ולא הבין מדוע אני רוצה לדעת מה % הדליפה ..גרם לי להפוך את העולם להשיג רינגים בוכנות וכו ..ולאחר שבבדיקה נוספת עלה כי הקומפרסיה היא 175 psi ועוד טען ברוב חוצפתו כי "טעויות קורות" וסירב להחזיר לי את כספי הבדיקה (תלונה הוגשה נגדו באיגוד המוסכים) בקיצור סרט אימה..חייב לציין לטובה על הבמה הזו את החבר הנכבד מוחסון שכשביקרתי אותו עם האופנוע שמע את הסיפורים שלי ..חייך ואמר שניקוי וכוון קרבורטור זה הפתרון..
אחרי שנואשתי מכל סיפורי האלף לילה ולילה..ודיאטת ארנק חריפה ..פניתי לחבר ששיפץ פה ויראגו שנשרף- גיא בן פורת והוא ניקה לי את הקרבורטור ..נסיעת מבחן..עדיין לא סוחב..ואז בזמן שניקינו את הדיאפרגמות הוא בדק את דיזות הסרק (מתחת לבית המניפולדים) וגילה כי הן פתוחות לחלוטין!! חיש מהר סגר אותן לסיבוב וחצי..הנעה..נסיעת מבחן ו..בינגו האופנוע מגיע כבר ל 115 קמ"ש..ואני תופס תראש איך דבר כל כך פשוט לא עלה אצל רוב המוסכים!!..המשכתי הלאה רכשתי מד וקום ובעזרת חבר אחר שגם לו ויראגו התחלנו לכוון את הקרבורטור מסתבר שהיה לא מכוון כיווננו את הקדמי לפי ההוראות בספר ואז ניסנו את האחורי אבל מכיוון שבטעות רכשתי רק שעון אחד לא הצלחנו לכוון את השני..נסיעת מבחן והופס האופנוע כבר סוגר 125!! מתקדמים ..בקיצור מסתבר שהכל התחיל ונגמר בקרבורטור ..כל כך טריוואלי וחבל שנאלצתי לעבור את הויה דלורוזה הזו ובסוף מסתבר שאפשר לסמוך רק על חברים...
אני מחפש שעון וקום לקרבורטור כפול או לשאול עוד שעון ואקום על מנת לסנכרן את 2 הקרבורטורים ולבדוק איך יגיב הפעם האופנוע..
לתחושתי האופנוע יכול לתת עוד קצת והשאלה שלי מה עוד אפשר לעשות האם לבדוק את המחט ? לבהחליף דיזות?
אשמח לעזרה
שבוע טוב