לפי התמונות נראה שהשרשרת רפוייה מאוד ומלוכלכת מאוד וברור שיש למתוח אותה, במידה והשרשרת שחוקה באופן לא אחיד יש לחליף(3-4 מתיחות עד שזה קורה) , אבל במידה והשרשרת רק רפוייה מעט אך עדיין אחידה ניתן פשוט למתוח אותה (יש לכל אופנוע כמו מן בורג שמסובבים על קצה הזרוע של הגלגל האחורי והוא אחראי על פעולת המתיחה), אגב, יש לנו אותו אופנוע, השרשרת שלי החזיקה 32 אלף ק"מ והחלפתי אותה בעצמי בדיוק לפני כמה ימים לאחר שהיא עברה 3 מתיחות לאורך השנה האחרונה ונגמרה. אל תשכח שניקוי יסודי ושימון השרשרת אחת לתקופה (300-500 ק"מ תלוי בשימוש) זה דבר הכרחי! גם חוליות של שרשרת חדשה יחסית לא ינועו באופן חלק אם הן לא נקיות ומשומנות.
אגב, במידה ואתה מחליף, אל תקפוץ ישר על סט שלם, אולי מצב גלגלי השיניים טוב (רוב הסיכויים לדעתי) ותחליף רק את השרשרת, סט שלם אמור לצאת לך בערך 800 עם עבודה, אם תעשה לבד, 650 זה מחיר הגיוני.
אני הזמנתי סט מאוד יוקרתי מחול ב700 ש"ח, מה שהיה עולה לי בארץ 1600 מינימום והחלפתי בעצמי.