אני לא חושב שרוכב קטנוע ממוצע מגיע לפניות במהירויות שהוא צריך להשכיב את הכלי ולהוציא ברך.
עיקרון הרבה יותר חשוב שאתה צריך ללמוד זה היגוי הפוך, לפני שאתה מגיע למצב של הטיית הגוף, אתה קודם מטה את הקידון בעזרת הידיים, פה נמצא רוב הכח בפנייה.
יד ימין לוחצת, הכלי פונה ימינה ולהפך, תלחץ יותר תפנה חד יותר.
אני זוכר טוב מאוד את ההתרסקות שלי, כמה ימים אחרי שקיבלתי רשיון ולא הכרתי טוב את ההיגוי ההפוך, הגעתי לפניה די מתונה וניסיתי להטות את הגוף בלבד, הזווית שקיבלתי לא הספיקה והתרסקתי לתוך הגדר הפרדה. לא נעים.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk