XT600 - אופנוע ראשון, נקנה שבור אחרי תאונה מהתלהבות. נשפך עליו ליטרים של מזומנים, כמובן שחזר לכשירות מלאה ואיך לא - נגנב לבסוף.
DR350 - שימש בזמן שירותי הצבאי בעיקר לסופש"ים בשטח, עד היום שוכב בחצר אחרי שנשבר הבלוק ולא נמצא מנוע חליפי במחיר הגיוני.
keeway hurricane 50cc - שימש כלי לנסיעה בתוך היישוב - נמכר אחרי זמן קצר בגלל בעיה לא ידועה בקרבורטור.
SYM Pure 50CC - מודל 2003, נקנה ב 2011 עם 1500ק"מ(!) על השעון אחרי שישב המון שנים במחסן. היה שייך לאישה מבוגרת שנפטרה והמשפחה החליטה למכור אחרי הרבה שנים. הרכבתי עליו צילינדר מלוסי, ומולטיואר. הכלי היה מטוס קטן. בהחלט אפשר להגיד הכי הרבה עלות\תועלת\הנאה שהיו לי עד אז.
Kymco Heroism 150CC - החליף את הפיור לאחר כבוד כשיצאתי מהישוב לגור בעיר סמוכה. שימש בעיקר כלי שני לקיץ, במקביל לרכב. בעיקר ים, עבודה, וסידורים.
Xcity 250 לימודים. 4 פעמים בשבוע, 3 שנים, 60 ק"מ בכל נסיעה. שירת אותי נאמנה, נמכר חודש לאחר סיום הלימודים.
DR350 - נגמרו הלימודים, חוזרים לשטח. מהר מאוד גיליתי שהאופנועים האלו פשוט לא שרדו אותנו (הישראלים), הכלי היה מקרקש וגמור. מכרתי שבועיים אחרי שקניתי.
DRZ400 היום, משמש כדו"ש אמיתי. במשך כל השבוע עבודה\סידורים וכו'. אפילו נסיעות ארוכות בכבישים בינעירוניים מדיי פעם. ובסופש"ים שטח. מת על הכלי הזה, אבל הוא קצת כבד,והביטוח יקר. חושב על לקנות רכב+EXC125 דו"פ. אבל בינתיים זה מה יש![]()


ציטוט ההודעה בתגובה
), ואז התפוצץ לי המנוע. אחרי אוברהול מלא, שעלה כמו האופנוע עצמו, תכנתי לקנות סופר חדש יותר, אבל נבלה כלשהי החליטה אחרת, 