אני אנסה לשחזר
התחלתי עם סאן יאנג סופר טקט מודל 89 כמדומני שלא שרד יפה את רוח הנעורים
החליף אותו פאנטיק אינדורו 50 מודל 85 שכשנסע היה הכי מהיר בעיר ובשטח ידע לתת.
הפאנטיק הוחלף אחר כבוד עם מנוע גמור לts50w שליווה אותי עד לרשיון הלא מוגבל.
את מקומו תפסה קג׳יבה פרצ׳יה
C12 125
כלי שידע לעשות את נס הרים כמו הגדולים ושם מצא את מותו ( אם לא אספו אותה היא באחת הוואדיות עד היום)
את הפרצ׳יה החליפה יאווה 350 ( למעשה 2) בניגוד לדעה הרווחת היא לקחה אותי לכל מקום והבעיות הסתכמו במיישר זרם החלפת חיווט וכיוון פלטינות מזדמן. היאוות ניתנו אחר כבוד לחבר במתנה. אגב היה גם פיאג׳יו סי שליווה אותי תקופה קצרה חוץ מדלק נסע בכבוד.
לאחר היאווה בא ויראגו 250 שעליו רכבתי כ60000 קילומטר ללא תקלות והוחלף לויראגו 500 שגם עבר אצלי מספר קילומטרים דומה. התקלה היחידה הייתה דיאפרגמה בקרבורטור שהוחלפה. הויראגו נמכר ליוסי ( כן זה שקיבל את היאווה).
את מקום הויראגו תפסה ווספה px150 שתאמינו או לא נסעה כל יום לנתב״ג וחזרה עד שנשבר לי והיא נמכרה ובמקומה בא gs500
כלי אמין וטוב שלקח אותי לנתב״ג וחזרה לירושלים ( שכחתי לציין).
אחרון חביב הבאנדיט 1200s שעדיין משמש אותי מזה כ5 שנים.
היו גם לפרקי זמן קצרים הונדה xr600 שבלע את הפרפר של הצ׳וק r750 מודל 86 מוטומוריני אקסקליבר אך כל אלו היו מספר חודשים ונמכרו.
אני רוכב מ1989 סדקתי 3 צלעות שבר בזרת ייתכן שעוד כמה פציעות אבל החיידק חזק מהשכל!


יש יעד ויש מטרה-היעד הוא הדרך להגשים את המטרה נשוב באפריל
⚡️