כלי ראשון - 93' בארה"ב חוף לחוף לחוף: הונדה מגנה v65 1100 שנת 83' (עם רישיון עד 500 שנה לפני)
שני בארץ אמצע שנות ה 90': קאוואסקי kz750 שנת 80+ להערכתי, ברישיון היה 73' תוצר שפיגל שקר כלשהו (ככה רכשתיו מאייל טריפי מסלמה כי הייתי פתי). עבר טסטים כמו גדול ואפילו תאונה שגם חוקר התאונות שניסה להוריד אותו מהכביש כטוטללוס בגלל פנס קדמי שבור ומכסה סלילים לא עלה על זה.
שלישי אחריו גם בשנות ה 90' היה הבימר k100rs שנת 86', שעמד כמעט שנתיים כי היה צריך בשלב מסויים חצי אובראול ואז חוץ מגדליה העושק הגדול לא היה אף אחד, אז מצאתי מישהו שעבד אצלו והסכים לעשות את זה באיזה מחסן בדרום ת"א.
הרביעי היה הסופר-טנרה שנת 93' לכמה חודשים לפני ארה"ב, וממש לא התחברתי אליו. הרגיש כמו אופניים שזה הדבר היחידי שהיה מרענן. חוץ מזה שתה דלק וגם לא מעט שמן.
החמישי היה בארה"ב שוב בשנת 2000 כשנסעתי לשנה לעבוד שם : האח הקטן של ההונדה המיתולוגית - מגנה v45 750 שנת 84', הכלי היחידי שנמכר בגראג'-sale בכמאה דולר יותר מסכום רכישתו.
השישי היה אחרי שחזרנו לארץ אחרי כמה שנים, חיכיתי לסיום בניית הבית בשרון ואז עם מה שנשאר נרכש ה zzr1100 שנת 94' מב"ש. 7 שנים היינו יחד וגיר שופץ בזמן זה.
הנוכחי הוא הבימר k1200s 2007. לפני כמה חודשים עבר השתלת קלאץ' + גיר קומפלט של K1300. מחר הולך לאלכסים לטיימיג..


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה