הורנט 600/cbr600f5, z750r תוסיף גם למשוואה
היי,
אז אני מפולגז לשעבר ופורום 8 לשעבר, ורוצה להתייעץ.
האופנוע האחרון שלי היה דרוזי סופרמוטו, לפניו קצת ניסיון שטח והרבה רכיבה בעיר, קורסי רכיבה מתקדמת וקצת (מאוד) ניסיון במסלולי סופרמוטו וזה נראה לי מספיק.
היום אחרי הפסקה של כמה שנים מרכיבה.
אבל הנה, אני חוזר!
מחפש המלצות לכלי, שיתאים לרכיבות של 60 ק״מ ביום, סביב 4-5 פעמים בשבוע, ועוד נסיעות בתוך העיר.
התקציב שלי הוא עד 40, רצוי כולל יישור-קו.
זה יהיה האופנוע הראשון שלי ברישיון לא מוגבל, אבל אני רוכב רגוע יחסית ומכיר את הגבולות שלי, אז לא נלחץ גם מכלים חזקים יותר.
מבחינת סגנון חשבתי על נייקד, מה שהביא את הבחירה לשני האופנועים הבאים:
Ducati Monster 696 - שקורץ לרגש
Yamaha MT-07 - הבחירה ההגיונית
התקציב מחייב מונסטר משנת 2008-2010, לעומת הימאהא שאפשר למצוא 2014 בתקציב הזה.
יש עוד כמה כלים שבטח מתאימים, בנפחי 600-800, אשמח לשמוע גם עליהם אם יש לכם המלצות.
בגדול, מכאן אני אשמח לשמוע דעות, אז תרגישו חופשי.
הורנט 600/cbr600f5, z750r תוסיף גם למשוואה
הmt07 לפי התקציב שלך לא נכנס, תצטרך להוסיף עוד 3-7 תלוי במצב הכלי והק"מ עליו, מבחינת היקף הנסיעות שלך, חושב בכנות שהוא התרומה הכי טובה למחיר גם מבחינת צריכת הדלק. המונסטר 696 יכנס לך בתקציב ואפילו דגם הabs של שנת 2010 אם תמצא אחד כזה, כי אין כרגע הרבה בשוק(מבדיקה מעמיקה) אולם הייתי דואג דווקא לסחירות לאחר מכן שכן הכלי שתוכל לקנות יהיה עם ק"מ גבוה ולאחר מכן להיפטר ממנו זה יהיה רק בסוכנות טרייד אין,אז תיקח לשיקולך.
הייתי מוסיף למשוואה גם gsr750 שיכול לתת לך פאן גדול מאוד.
לא ציינת את הדרישות שלך מהכלי אז אני מניח שאתה מחפש נייקד בינוני allrounder.
תעיף מבט גם לכיוון ההורנט. שמעתי הרבה דברים טובים עליו בזמנו כשחיפשתי להשתדרג בעצמי אבל הם נמכרים מעל המחירון אז אני לא יודע אם זו תהיה השקעה משתלמת.
יצא לך לשבת על שניהם? לרכב?
אני חסיד של תוצרת יפן
אומנם זה לא ממש מבוסס אבל מהמעט מסיון שיש לי היפנים אמינים ושורדים יפה את השנים
יש יעד ויש מטרה-היעד הוא הדרך להגשים את המטרה נשוב באפריל
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז תגובה מרוכזת לכולם:
כן, הסגנון הרצוי הוא נייקד.
חשבתי גם על הורנט, אבל קשה למצוא בתקציב שלי ושנתון נורמלי.
מונסטר עם abs לצערי לא מצאתי בסכום הזה.
לגבי sv650 - הוא נראה לי סבבה אבל פחות מעניין אותי, אם כבר הגלדיוס, בהנחה שאצליח למצוא אחד.
ולגבי gsr/z750 - קצת פוחד שהם גדולים עלי מבחינת הכוח שלהם, איך הם לרוכבים בלי ניסיון על כלים בסדר גודל הזה?
יש להם יתרונות על פני ההורנט? זה שווה את ההרחבה של החיפוש?
לא מתנגד באופן עקרוני ל-4 בשורה, למרות שאני חייב להודות שטווין קורץ לי בגלל הסאונד והאופי הסלחני.
וי סטרום, תתחיל משם, הכלי ייתן לך הכל ואח"כ תחדד לכיוון שיבוא לך. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם כבר הורנט וz750 לעומת הgsr זה יהיה לך מדרגה גבוהה מידי, הgsr הוא כלי מתון שנותן לך באמת כניסת רגל חלקה לעולם הגדולים הייתי שם אותו בשורה עם הer6n, מה גם הם נמכרים לרוב הרבה מתחת למחירון אז אתה יכול למצוא שנת 11-12 בתקציב שלך.
ראה ערך gsr, ה696 לא סחירים ולכן נמכרים מתחת למחירון גם, אין הרבה כלים כיום בשוק בשנתונים המוקדמים שיתאימו לך בתקציב, עם אופנועים מחכים ולא מתפשרים גם אם זה לוקח חודש.
Sv650, er6, אפריליה שיבר 750, gsr750,mt07, דיוורז'ן600, דיוק 690...
כל הרשימה הזאת יכולה להתאים, לפי ההעדפה שלך.
אני לא חושב שיש ה אופנוע ש"גדול" עליך, עניין של שליטה.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
האופנוע הראשון שלי היה הורנט,היה אצלי שנתיים.
בלי שום ספק,מכל מה שהוזכר כאן הוא הכי הכי .
הz750 כבד כמו ממוטה,הsv הוא בכלל לא באותה ליגה,כנל הגלדיוס.
להורנט יש שלדה מעולה,מתלים מעולים,מנוע מעולה שסלחן מאוד וגם יודע לתת בראש שצריך,אמינות של הונדה(שלי נמכר עם 107k ועוד נותן בראש).
לפי דעתי,תתאמץ,או תרים תקציב,אתה יכול למצוא שנת 2010-11 בשנה הזאת,שתכוון לשנתון מעל 2010 שם הבולמים מקדימה מתכוננים,ולאחורי יש עוד אפשרות כיוון שיכוך החזרה,וכמובן abs.
ולא מבין מה אמרו פה שהgsr הוא באותה רמה של er6 ,פשוט קשקוש. ואין הבדל בכוח באופן מורגש בין כל הנייקדים 600-750,היה פה מבחן פעם,שמשווה את כולם,כנל בחול,תקרא תראה,שלא סתם,ותמיד,ההונדה במקום הראשון...(מתגעגע אליו :d)
היום עשיתי סיבוב בכל מיני סוכנויות, כולל נסיעת מבחן על ה-07.
כמה מסקנות:
אני חושב שאחכה עם 4 בשורה לאופנוע הבא (אולי).
נכון להיום מעדיף כלי רגוע יחסית ובעל משקל נמוך.
על ה-sv וויתרתי כי הוא משדר לי משהו שאני לא מתחבר אליו, וי-סטורם לא קרוב למה שאני שאני מחפש, הרבה יותר מדי גדול ומגושם בשבילי. אפילו ורסיס מרגיש לי גמלוני מדי.
מבחינתי זה מצמצם מחדש את האפשרויות ל-07 ול-696 (או 796 אם אמצא בתקציב שלי).
רכבתי גם על היפרמוטארד וזה פשוט כלי מגניב בטירוף.
עכשיו מנסה להבין אם למתוח קצת את התקציב ולחפש מונסטר חדש יותר (ועם abs), או ללכת עם המוח וההיגיון וללכת על ה-07 וככה להרוויח abs ושנתון חדש בהכרח, אבל חייב להודות שהלב רוצה דוקאטי.
מה לגבי המוטוגוצי החדשים?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני אמרתי זאת ואף אמרתי זאת מניסיון אישי, ברשותי היה er6f אומנם אבל לחבר טוב היה את דגם הn בפעמים שרכבתי עליו, לא היה שינוי בכלל בתצורת המנוע והתנהגות הנהיגה ומכאן יכולתי לשוות את השימוש המסיבי עם הer6f לgsr, שרכבתי עליו כמה פעמים והרגיש לי אנמי מאוד, אולם המתלים שלו היו הרבה יותר נוחים אבל מבחינת ביצועי המנוע הוא היה לינארי מאוד ולכן באתי ואמרתי שהוא לא מתעלה על הer6 מבחינתי, שכן הוא פונה לפלח שוק של בינונים בדיוק כמו הer6 ובגלל זה לא רואה סיבה, למה פות"ש ישקיע עוד 10 אלף על אופנוע, שככל הנראה הוא לא יבחין בהבדל בניהם בצורה מובהקת ובשתיהן יהיה לו בעיית סחירות לאחר מכן.לא מבין מה אמרו פה שהgsr הוא באותה רמה של er6 ,פשוט קשקוש. ואין הבדל בכוח באופן מורגש בין כל הנייקדים 600-750,היה פה מבחן פעם,שמשווה את כולם,כנל בחול,תקרא תראה,שלא סתם,ותמיד,ההונדה במקום הראשון...(מתגעגע אליו :d)
פות"ש, מבין אותך לגבי הדוקאטי, זה גם מנגינת לבי לקנות אחד ואני עושה זאת בירידה מCBR600RR ההחלטות שלנו שקשורות לאופנועים, הם אף פעם לא מהראש אלא מהרגש ולכן אם חפצך בדוקאטי תלך על זה ותהנה ממנו כמה שאתה יכול, רק רק בחשבון את ההפסד הכספי האפשרי שיהיה יותר גדול וכן את בעיית הסחירות וכמובן ק"מ, שנה, יד.
נערך לאחרונה על ידי Biker boyz; 01-02-2016 בשעה 14:58.
קצת סדר בסלט לעיל:
1.תצורת מנוע =כמה צילינדרים למנוע ומה היחס ביניהם.
במקרה שלנו לer6 n/f מנוע טווין מקבילי
בעוד שלgsr מנוע 4il -ארבעה צילינדרים בשורה,
כך שתצורות המנוע שונות לחלוטין.
(גרסאות הf והn של הer הן למעשה אותו אופנוע עם ובלי פיירינג)
2.לינאריות מתארת אופי ואינה קשורה לביצועים!
גרף הכח הן של הgsr והן של הer6 לינארי
אלא שהgsr מפיק כמעט כפול כ"ס מהer6!!
(122 מול 63 כ"ס)
המומנט לעומת זאת די זהה בשני האופנועים מכיוון שהוא תלוי בנפח המנוע.
ולגבי מה שכתבת בסוף על איך אנחנו בוחרים אופנוע,
מסכים איתך לחלוטין!
מתפלא על שושנים שבכלל העלה כאן את הויסטרום...
נערך לאחרונה על ידי URIEL; 01-02-2016 בשעה 21:04.