ציטוט נכתב במקור על ידי arye צפיה בהודעה
סליחה על הדיליי, לא הייתה לי אפשרות לענות.
פז, לגבי השיבר, יצא לי לעשות עליו סיבוב ולא אהבתי הרגיש לי חלש.
ג'וני, הCBF600S נראה מאוד מעניין אבל אני לא מכיר כל כך את הכלי וביד 2 אין זכר לכאלה כלל...תוכל לפרט עליו קצת?
לגבי הונדה NC - אני מעדיף לקנות רכב.
סטרלוק, לגבי הב.מ.וו - זה בהחלט חלום, אבל אני לא מכונאי ואין לי כל כך ידע, לפי הידוע לי לטפל בהם במוסך המורשה זה לא יהיה זול במיוחד..אלא אם אני טועה?
לגבי הוורסיס, אני קצת מפחד ממה שאני שומע מאנשים שעבור נסיעות ארוכות הוא לא יהיה שיא הנוחות אז זה די מוריד לי ממנו...
לגבי הדיוורז'ן, הוא הכי מושך אותי מבחינת הפאן שהוא יכול לספק, אבל כמו שאמרו כלי 4 צילינדר והק"מ שאני אעשה עליו יכול להתברר ככלי לא זול לאורך הזמן.
הוי סטרום הוא האופציה המועדפת(בעקבות כלי של חבר שעשיתי עליו נסיעה קטנה), למעט הטיפולים היקרים שמעט מפחידים אותי, adnan ומושמוש תוכלו להפנות אותי למדריך איך עושים טיפול לבד? שאוכל לראות אם יש באפשרותי לבצע זאת בעצמי?
אריה,

איפה החששות מבחינת הדיוורז'ן? אמנם הוא 4 צילינדר ולי הוא בהחלט היה מהנה כאופנוע גדול ראשון, אבל הוא עדיין כלי תקציב שלא יטחן צמיגים (בטח שלא עם צמיגי הספורט טורינג המודרניים או אפילו רק טורינג אם תרצה ופה תסחט מהם עוד יותר קילומטרים).
גם בצריכת דלק בבין עירוני אתה תראה 1:20 ואפילו יותר, לפי הנסועה שאתה מתכוון לעבור מדובר על טיפול 10 קטן כל 3-4 חודשים, בטיפול 20 בדיקת שסתומים וכיוון שסתומים כל 40 אלף.
השרשרת והגלגש יחזיקו לפחות 20 אלף בלי בעיה. הכלי אמין מאוד ממה שאני עברתי איתו בשנתיים ב 20 אלף קילומטר.