Paz
הדיוורזן מאווד אמין אבל הוא כלי תקציבי ולא בנוי להגיע לקילומטראזים של 100 אלף

טיפול כל 3 חודשים זה 40 אלף בשנה אם הכלי היה חדש תוך שנתיים הוא מגיע ל80 אלף לערך אפילו יותר והכלים האלה כבר ב60 מראים סימני בלאי.

צריך משהו מוכח שמגיע ל200 אלף בכיף כי זה יהיה משומש בקנייה
אריה ירכב עליו עוד לפחות 40 אלף
ואז גם בשלב מסויים ירצה למכור ולא להכין ממנו אנדרטה בסלון
לפחות ככה אני משער

בכלים שחיים הרבה יש את הסוזוקי 650 שזה הויסטרום והגלדיוס והsv
מאוד אמינים אבל דורשים המון תחזוקה ביחס לשאר, מה שהופך אחזקה של אחד ליקרה בטירוף במוסכים או לטפל לבד ששם זה זול יותר אבל עדיין יקר ביחס למתחרים.

כ7200 שקלים במוסך מורשה ל24 אלף קמ
כ 1 ל20 בדלק


יש את הvfr
הכלי עצמו די יקר ויהיה ישן בתקציב שלו מה שיגרום לעוד הוצאות.
כ 6000 שקל ל48 אלף
כ1 ל 17 דלק


הבמוו 650 סינגלים
חלשים יחסית , אמינים מאוד , זולים מאוד בקניה ותחזוקה

כ 2200 שקלים ל40 אלף קמ
דלק כ1 ל 28 ממוצע


הבמוו 800 טווין יקרים יותר בתחזוקה מה 650
אבל הרבה יותר חזקים וכפיים ,
כ 4500 שקלים ל40 אלף קמ
דלק 1 ל23 ממוצע

הונדה nc אמור גם לתת לך את זה אבל לא מכיר משהו שעשה עליו מספיק קילומטרים כדי לדעת אמינות
מה שכן הדבר הזה משעעעעעמם ברמות על
צריכת דלק של 1 ל27 בערך

תחזוקה
כ 4500 ל 48 אלף קמ