עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: מעבר מאופנוע 250 ל-650 סמ''ק

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    19

    מעבר מאופנוע 250 ל-650 סמ''ק

    שלום לחברי הפורום,

    אחרי 16 שנה על קטנועים, עברתי לפני כשנה לאופנוע. על פי המלצות, התחלתי במשהו צנוע- cbr250. הכל עבר חלק (טפו טפו). עכשיו כשהגיע הזמן להשתדרג, השאלה היא האם לדעתכם אפשר לעבור מכאן לכלי של 650 סמ''ק או שהייתם עוברים בדרך ב-500 סמ''ק? יצוין שאני כבר ילד גדול (38) ורוכב בצורה אחראית (משמע, לא עושה שטויות על הכביש) והאופנועים אותם אני בודק הם אופנועי אדוונצ'ר.

    אחלה סופ''ש לכולם

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי noamw צפיה בהודעה
    שלום לחברי הפורום,

    אחרי 16 שנה על קטנועים, עברתי לפני כשנה לאופנוע. על פי המלצות, התחלתי במשהו צנוע- cbr250. הכל עבר חלק (טפו טפו). עכשיו כשהגיע הזמן להשתדרג, השאלה היא האם לדעתכם אפשר לעבור מכאן לכלי של 650 סמ''ק או שהייתם עוברים בדרך ב-500 סמ''ק? יצוין שאני כבר ילד גדול (38) ורוכב בצורה אחראית (משמע, לא עושה שטויות על הכביש) והאופנועים אותם אני בודק הם אופנועי אדוונצ'ר.

    אחלה סופ''ש לכולם
    נשמע שאתה יכול לתת עצות לאחרים ולא ההיפך
    אתה לא מתכנן לעבור ל-r6 או משהו כזה אז למרות שהאופנוע יהיה חזק יותר אתה לא תקבל בום היסטרי כי באדוונצ'ר המשקל גבוה יותר , וההתנהגות הכללית רגוע יותר.
    מעבר לכך יש לך המון ניסיון , גם ה-cbr250 שלך מגיע למעל 140 , שזאת מהירות מספיק גבוהה בשביל להכניס אותך לצרות גדולות מאוד.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    19
    תודה על התגובה המהירה!

    אגב, חלק מההתלבטות הוא אם ללכת על הונדה cb500x יד שניה 2015 או על סוזוקי v-strom 650 משנת 2010-2011. יש לי הצעה להחליף את הקטנצ'יק שלי בהונדה cb500x (מחירון במחירון) אבל יש על ה-cb500x כבר 22 אלף ק''מ. ראיתי את התגובה שלך לבחור שהתלבט בין 250 חדש ל-500 ישן (ללכת על ה-250 החדש) וגם אצלי הכלי ישמש ככלי תחבורה יחיד. אני חייב לציין שהלב אומר ויסטרום.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    לא תהייה לך שום בעיה לעבור גם לכלים שפויים בנפח יותר גבוה מ 600.
    הויסטרום הוא אופנוע שלם ו"אמיתי" הרבה יותר מהcb500, קח בחשבון שהסוזוקי יהיה יקר יותר לתחזוקה.
    Tracer 900

  5. #5
    Junior Member הסמל האישי של Dr.Johnson
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Pineapple under the sea
    הודעות
    14
    עברתי מ-cbr250 ל-cb650f אחרי שנה וקצת על ה-250. לא הייתה לי שום בעיה. אציין גם שה-250 היה הדו"ג הראשון שלי...
    He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    19
    תודה!

    אכן הבנתי מכל המחקרים שעשיתי שהויסטרום הוא לפחות רמה אחת (סביר להניח שיותר) מעל ה-cb500x. אם ככה, עכשיו נשאר רק לעשות רשיון a.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    תעבור ל600+ בלי שום פחד, במיוחד שאתה מדבר על דו"שים/ טוררים בינוניים כמו ויצטום אוcb500.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    19
    אגב, מישהו יודע אם יש הבדלים מהותיים בין ויסטרום ללא הגבלת כ''ס לבין זה שמוגבל לרשיון a1?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    בערך 30 סוסים.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    19
    ציטוט נכתב במקור על ידי shasha127 צפיה בהודעה
    בערך 30 סוסים.
    בקיצור, להוציא רשיון a

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    תמיד.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי noamw צפיה בהודעה
    בקיצור, להוציא רשיון a
    ברור , תמיד עדיף להיות עם האופציה ביד גם אם לא תנצל אותה.
    עצם תהליך הוצאת הרישיון מאוד מהנה , אתה תרכב על כלי הרבה יותר חזק ממה שרכבת עד עכשיו וזה גם יעזור לך להבין כמה כוח אתה רוצה\צריך (ועם מה לא תתפתה להרוג את עצמך).
    כל הסיפור כ-1500ש"ח (טסט ראשון) הוצאה חד פעמית לכל החיים , ודי מהנה לדעתי.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    32
    העניין שעדיף 250 חדש על פני 500 ישן היא במקרה של פותח האשכול ההוא,
    משמע אופנוע 500 שנת 2000 בערך מול 250 שנת 2008+-, ברור שעדיף 250 במקרה הזה.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    19
    נשמע שיש תמימות דעים לגבי העדיפות של ויצטום בן ארבע על פני CB500X בן שנה (אבל עם קילומטרז' של 22k).

    אז השאלה הבאה שלי תהיה- מה אורך החיים של מנוע של כלים כאלה? מאיזה קילומטרז' להתרחק?

    ותודה לכולם על התשובות.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    כל דבר מתחת ל70 ייחשב למנוע יחסית צעיר.
    מנועים כאלו באחזקה נכונה חוצים 150k בלי בעיה.
    עדיפות כמובן להיסטורית טיפולים במידה ויש, ובכללי הוא לא רואה ממטר את ההונדה בכל תחום.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-04-2016, 18:25
  2. מספר שאלות לפני מעבר לאופנוע שטח
    על ידי Gal.r בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 11:07
  3. מעבר מקטנוע לאופנוע - התלבטויות
    על ידי Ser Jorah Mormont בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 21-01-2016, 21:18
  4. מעבר לדיוק 690 מסיביאר 250
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-01-2016, 20:00
  5. כמה שאלות לגבי מעבר (אולי) מקטנוע לאופנוע
    על ידי conundrum בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 11:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO