דבר עם סלאבה ממוטו-דיפו.
יש לכם גם את הוחטפיסטון, לא יודע מה רמת השירות שלהם, אבל המחירים באתר נראים טובים.
כדי לבדוק את האלטרנטור - חבר מצבר תקין וטעון במלאו (אחרת, תקבל קריאה שגויה), העלה את הסל"ד ל-5000, ובדוק מה המתח על המצבר. בד"כ, המתח צריך להיות 13.5-15v (לרוב, במערכת תקינה לגמרי - 14-14.6v, כאשר כל הצרכנים הלא הכרחיים, כגון אורות, כבויים). בדוק בספר המכונאי של האופנוע את הטווח לדגם שלך.
אופציה נוספת היא לבדוק בנפרד את הסלילים (מתח והתנגדות בין הפאזות) ואת המיישר זרם (התנגדויות) - אבל זה מסובך יותר, וניתן לקבל אינדיקציה בסיסית לפי מדידת המתח פשוטה על המצבר, כל עוד ידוע לך שהמצבר תקין וטעון.