לא ארוך, לא קצר, ולא כלום. זה מה שכתבתי.
אם אתה מוריד כמה הילוכים במכה - זה אמור לקרות רק אחרי עצירת חירום. במצב נורמלי אם אתה מאיט, אתה מוריד הילוכים תוך כדי - בדיוק בגלל מה שכתבת, להיות מוכן להאצה במידת הצורך.
אין חובה לשחרר קלאץ׳ רק שים לב שאתה משחרר אותו במהירות הנכונה להילוך שבו אתה נמצא כאשר הקפיצה מתבצעת במהלך האטה, או לא משחרר אותו בכלל אם הקפיצה בוצעה בעקבות עצירה.
הדרישה של מורי נהיגה לעבור הילוך הילוך היא לתירגול וליכולת להתחיל נסיעה מהר כי אתה עדיין לא מיומן בהעברת הילוכים.
ברכב ניתן לעבור מכל הילוך לכל הילוך ואילו באופנוע חייבים לעבור את כל ההילוכים בדרך להילוך המתבקש (אין חובה לשחרר קלאץ׳ בניהם - שוב מדובר בעצירה או בהאטה).
בהאצות לא ניתן לדלג על הילוכים .
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי almooog101; 31-03-2016 בשעה 02:56.