ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
תן לי רגע להבין? אתה מדבר על דוגמא כזו:
אתה נוסע בהילוך 5 עוצר ברמזור ותוך כדי לוחץ קלאצ ומוריד ישר לראשון?
השאלה שלך בעצם למה צריך לשחרר קלאצ' בין כל הילוך מ 5 עד 1 באופנוע?

אם הבנתי נכון זה כי הגיר באוטו מאפשר להכניס כל הילוך מכל הילוך משמע אפשר לעבור מ5 ל1 מבלי לעבור ב4,3,2.
האופנוע חייב לעבור בין כל ההילוכים עד ההילוך הנבחר משמע מ 5 ל 1 צריך לעבור ב 4 , 3 ,2 בנוסף ולא טכנית לא חייבים לעזוב קלאצ' בין כל כזה מעבר
זכור לי מהשיעורי נהיגה שהמורה היה אומר שחייב להוריד הילוך הילוך עם שחרור קלאץ באמצע.
אז אתה אומר שאין חובה לשחרר קלאץ ואפשר לעבור משלישי לראשון אם אני בעצירה מוחלטת? לא יגרם נזק בטווח הארוך?