תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: החלפת הילוכים- למה צריך לשחרר קלאץ אחרי כל הילוך?

תצוגה בשכבות

  1. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dvir צפיה בהודעה
    זכור לי מהשיעורי נהיגה שהמורה היה אומר שחייב להוריד הילוך הילוך עם שחרור קלאץ באמצע.
    אז אתה אומר שאין חובה לשחרר קלאץ ואפשר לעבור משלישי לראשון אם אני בעצירה מוחלטת? לא יגרם נזק בטווח הארוך?
    אין חובה לשחרר קלאץ׳ רק שים לב שאתה משחרר אותו במהירות הנכונה להילוך שבו אתה נמצא כאשר הקפיצה מתבצעת במהלך האטה, או לא משחרר אותו בכלל אם הקפיצה בוצעה בעקבות עצירה.
    הדרישה של מורי נהיגה לעבור הילוך הילוך היא לתירגול וליכולת להתחיל נסיעה מהר כי אתה עדיין לא מיומן בהעברת הילוכים.
    ברכב ניתן לעבור מכל הילוך לכל הילוך ואילו באופנוע חייבים לעבור את כל ההילוכים בדרך להילוך המתבקש (אין חובה לשחרר קלאץ׳ בניהם - שוב מדובר בעצירה או בהאטה).
    בהאצות לא ניתן לדלג על הילוכים .

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי almooog101; 31-03-2016 בשעה 01:56.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 11:33
  2. הילוך חמישי נכנס אחרי כמה שניות - GSR750
    על ידי Kirma בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-06-2016, 10:21
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:02
  4. החלפת כבל קלאץ' אחרי שנקרע ybr250
    על ידי engi בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-02-2016, 18:42
  5. רעשים בעת בלימה עדינה אחרי החלפת רפידות.
    על ידי Idan b.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 20:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO