האמת שאני מוריד אחד-אחד מהרגל, להוריד כמה במכה נותן לי תחושה חאפרית כזאת כל עוד זה לא מקרה חירום.
רק מקפיד על לתת מכת גז קטנה בכל הורדת הילוך בשביל שזה יהיה חלק, מבלי כל הקרטועים שמגיעים מהפרשי הסל"ד (תחפש rev match ביוטיוב, 2 דקות תרגול ואתה שולט בזה, ככה אתה משחרר את הקלאץ' מידית בכל הורדה, פחות להיות במצב שהמנוע "מנותק" בשביל הסיכון של איבוד אחיזה + העובדה שאין לך שליטה על התאוצה של הכלי).
וכל זה עד הילוך שני, שממנו אני מוכן לרדת רק כשהכלי נמצא במהירויות ממש נמוכות \ בעצירה, בגלל "המכה" הזאת שמתקבלת מהגיר במעבר לראשון..


ציטוט ההודעה בתגובה