עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: Cbf250 לא מניע...

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    1. תדאג שהאופנוע יהיה בניוטרל, לא קשה לזהות את זה.
    2. אחרי זה תעמוד ליד האופנוע עם קלאטש משוחרר, ותדחוף אותו קדימה ממש טיפה תוך כדי לחיצה למעלה הרגלים שמאל עד שיעצור, כך תוכל לדעת שהאופנוע כבר בהילוך שני.
    3. תפתח סוויטש
    4. תלחץ על הקלאטש
    5. תוך כדי לחיצה על הקלאטש, תן ריצה קטנה ליד האופנוע.
    6. תוך כדי ריצה כאשר את רואה שהאופנוע בתנופה עזוב את הקאטש במידי ותספר מה קרה, זה אמור להניע או שהמנוע ישמע ממש חנוק ולפעמים אפילו יהיה באקפייר, במקרה שלא הניע אתה צריך לבדוק פלגים.

    מקווה שהסברתי טוב.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    בחלק מהגירים של האופנועים העלאת ההילוך לשני ומעלה ניתנת רק תוך כדי סיבוב הגיר, ובחלק פשוט צריך להזיז את הצירים שהשיניים המשלבות ייכנסו. כשאתה מנסה לשלב הילוך שני - תזיז את האופנוע ותשחרר טיפה קלאץ', כדי שציר הגיר יסתובב.

  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    1. תדאג שהאופנוע יהיה בניוטרל, לא קשה לזהות את זה.
    2. אחרי זה תעמוד ליד האופנוע עם קלאטש משוחרר, ותדחוף אותו קדימה ממש טיפה תוך כדי לחיצה למעלה הרגלים שמאל עד שיעצור, כך תוכל לדעת שהאופנוע כבר בהילוך שני.
    3. תפתח סוויטש
    4. תלחץ על הקלאטש
    5. תוך כדי לחיצה על הקלאטש, תן ריצה קטנה ליד האופנוע.
    6. תוך כדי ריצה כאשר את רואה שהאופנוע בתנופה עזוב את הקאטש במידי ותספר מה קרה, זה אמור להניע או שהמנוע ישמע ממש חנוק ולפעמים אפילו יהיה באקפייר, במקרה שלא הניע אתה צריך לבדוק פלגים.

    מקווה שהסברתי טוב.
    הוא חי!....טוב, בערך.
    מוריד אותו לגבעה, עוקב אחר ההוראות, רץ איתו בשני, עוזב קלאצ' ותוך כדי לוחץ על הסטרטר - והוא עובד כמו גדול. עולה עליו ונוסע 2-3 ק"מ שיחזור לחיים. הבעיה המוזרה - בכל פעם שאני מעביר הילוך (90 אחוז מהזמן) כל השעון מתאפס לי - מד הטורים, הספידומטר, הכל. החנתי אותו, כיביתי ומסקרנות מדליק שוב - זמזום רועש שוב, השעון לא נדלק, רק נורת הניוטרל, ושוב לא מניע.
    בדקתי את הפיוזים - 5 בסה"כ. כולם נראים לי בסדר, ישנם כמה עם מעט חום חלוד למטה, הפיוז עצמו תקין. רק הפיוז של השעון מציק לי - אחד הפלסטיקים מאחד הצדדים שמגן על ה"שיניים" שלו (סליחה על הבורות אם זה לא המושג הנכון) פשוט אינו קיים והשן חשופה כמעט כולה מצד אחד.
    אני חושב - או שלא נסעתי איתו מספיק על מנת להטעין את המצבר, או שהפיוז גמור, או ששניהם.

    תודה על ההסבר, אשמח לעוד עזרה.
    נערך לאחרונה על ידי BassOutcast; 08-02-2016 בשעה 11:20.

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    המצבר גמור.

    בדרכ"כ כאשר לוח השעונים משתגע זה בגלל חוסר בחשמל.

    תנסה להניע שוב ולנסוע יותר זמן כדי להטעין, אתה צריך לנסוע לא פחות מחצי שעה ועדיף יותר, לא 3 ק"מ, בחיאת.

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    המצבר גמור.

    בדרכ"כ כאשר לוח השעונים משתגע זה בגלל חוסר בחשמל.

    תנסה להניע שוב ולנסוע יותר זמן כדי להטעין, אתה צריך לנסוע לא פחות מחצי שעה ועדיף יותר, לא 3 ק"מ, בחיאת.
    בשיא הכנות הסיבה היחידה שלא נסעתי עליו יותר היא כי הוא כבר כמה ימים ללא טסט (יש לי פגישה עם המוסך השבוע על מנת לסדר את זה) ואני באמת שרוצה להימנע מלנסוע איתו באור יום בלי הטסט. אחזור מהעבודה בלילה ואתן לו נסיעה של שעה באזורים נידחים.

    סתם מסקרנות - מה יכול לגרום למצבר להגיע למצב שכזה? לא נסעתי עליו הרבה במהלך השבוע שעבר, רק 10 דקות לפה 10 דקות לשם לעבודה, ואתמול עבדתי עליו עם האופנוע דלוק אך לא מונע...אולי הפיוז החשוד?

    תודה רבה רבה על כל העזרה

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    הוא חי!....טוב, בערך.
    מוריד אותו לגבעה, עוקב אחר ההוראות, רץ איתו בשני, עוזב קלאצ' ותוך כדי לוחץ על הסטרטר - והוא עובד כמו גדול.

    תודה על ההסבר, אשמח לעוד עזרה.
    (:
    סטרטר בדחיפה?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #22
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    (:
    סטרטר בדחיפה?
    אממ...כן? זו בעיה?
    בשיא הכנות הכל הלך מאוד מהר ואני לא זוכר עם הספקתי ללחוץ עליו או שזה הניע לבד

  8. #23
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    מיותר, כל הרעיון בהנעה בדחיפה זה שהסיבוב הראשוני למנוע יגיע מהגלגל האחורי ולא מן הסטרטר.
    תנסה לעשות סיבוב גדול יותר, אפילו להשאיר את האופנוע מונע במקום.
    אם זה ממש קשה לך להניע בדחיפה, תניע עם כבלים מרכב או שתשאיל מטען מצברים ממישהו.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    אממ...כן? זו בעיה?
    בשיא הכנות הכל הלך מאוד מהר ואני לא זוכר עם הספקתי ללחוץ עליו או שזה הניע לבד
    לא מניעים ככה או זה או זה אבל לא ביחד.

  10. #25
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    מעט זמן טעינה ושימוש רב בחשמל?
    מצבר גמור?
    תקלה בווסת טעינה?
    סלילים שרופים?
    מגעים לקויים עכב קורוזיה?

    בהצלחה...

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם הכלי הניע בדחיפה ואף רכבת עליו אני מאמין שהטעינה בסדר
    תבדוק את המצבר והחיבורים אליו.
    אם יש ספק לגבי טעינה תימדוד עם מד אמפר!
    בהצלחה

  12. #27
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    אוקיי דו"ח מצב:
    הייתי אמור לנסוע לטסט היום, אפילו סידרתי את אורות הבלמים, הכל טוב ויפה, מוריד בגבעה והוא מניע כמו גדול. נוסע בקו החוף (מי שלא מכיר את אשדוד, העיר מחולקת ל-2 חלקים : כיכרות וצמתים שעוד לא בנו בהן כיכרות), יורד למגרש חניה בחוף לנסוע הלוך ושוב, נסעתי עליו לפחות חצי שעה. בזמן שנסעתי החלטתי לא לשים אטמים כדי לנסות לאתר בעיות, וחוץ מהאגזוז היה מין רעש מוזר כמו של נקישת שיניים אבל לא מהמנוע (כמעט אחד לאחד כמו אדם הרועד מקור), וכמובן שלא עצרתי מחשש שלא יניע.
    מגיע לקצה השני של העיר, קרוב ליציאה, בא לעשות פרסה בדרך צדדית על מנת לחזור במינימום רמזורים, לוחץ על קלאצ' והוא פשוט מתכבה לי, וגבעות אין בצד זה של העיר... דוחף, דוחף, שומע את המנוע מפקפק ורוצה לחזור לחיים, אך הדאשבורד לא עולה, אין חשמל כלל.
    שליח עם קטנוע עצר מסקרנות והיה נחמד מספיק להציע לדחוף אותי, אך ללא הועיל... מפה לשם הליכה של כ-4 ק"מ (למזלי רובה במישור) עד הבית במיגון מלא ושמש של אמצע היום... סביר להניח שהמצבר או שמת סופית או שצריך לשבת כמה שעות טובות בהטענה... ואם יש מקום אחד שמקצר אני ב-95% בטוח שאני יודע איפה המקום הזה, קצת wd40 לשחרר את החלודה והכל טוב...

    מה הלאה? עצות כלשהן? מאיפה ובאיזו עלות ניתן להשיג מטען מצברים לאופנוע? כמובן שקודם אעבור עם מד אמפר לבדוק אם יש מתח ואם אין אז למה...

    מצחיק אותי בכל העסק הזה שאני לא כועס על האופנוע (דוגמאת כעס על אופנוע :"גרוטאה מזורגגת, למה קניתי אותך??? רק צרות הבאת לי") אלא רק על הבעלים הקודמים שלו שלא טיפלו בו כמו שצריך...מת על הכלי הזה (כשהוא עובד) ולא משנה מה אני אחזיר אותו לחיים.

  13. #28
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    עדכון נוסף :
    עם טסטר, כבלים וסבא עם ידי זהב בדקנו את המצבר - עדיין היה בו קצת מיץ (3 וולט). חיברנו לרכב (כמובן מנותק ומכובה) והדאשבורד נדלק. מנסה להניע - שומע את הסטרטר מתגלגל אך מסרב לעלות. כבלים מתחממים, סבא אומר כי יש קצר.
    מנתק את המקום שיש בו קצר לפי החשד שלי, עדיין יש קצר.
    הרעיון שלי הוא לשבת אחד-אחד על המגעים עם טסטר בסופ"ש, קצת wd40 לשחרר חלודה ולהניע מהרכב של ההורים...

    בשיא הכנות שאני דיי מבסוט, אוהב לתקן דברים, בשביל זה בין היתר הסיבי שלי נקנה.

  14. #29
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    תתחיל פשוט- תנתק את המצבר של האפנוע, כשהאופנוע מחובר בכבלים לרכב ותנסה להתניע.

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי שאול ה צפיה בהודעה
    תתחיל פשוט- תנתק את המצבר של האפנוע, כשהאופנוע מחובר בכבלים לרכב ותנסה להתניע.
    גם את זה ניסינו, רק שכחתי לציין. קצר במאה אחוז. הפיוזים שוב נבדקו וכולם בסדר (גם הגדול מתחת ל-Ignition).
    טוב, גם ככה תכננתי לנקות את כולו..

אשכולות דומים

  1. לא מניע - מה עושים
    על ידי Jack_R1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2017, 22:10
  2. סאן יאנג 50 סמק לא מניע
    על ידי yotamy3 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-03-2016, 23:45
  3. הקטנוע לא מניע
    על ידי TALBIN בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 20:42
  4. Cbf250 - ברצינות, מה הבעיה בו?
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 03:59
  5. ג'וי מקס 250 לא מניע
    על ידי amirn בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-09-2015, 08:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO