תניע בדחיפה ותעשה סיבוב של 20 דקות לטעינה
היי חברים.
החלטתי "לחטוא" בנסיעת חצות לאורך קו החוף לאחר סופ"ש גשום, יורד למטה מלא בהתרגשות, מרחיק כרגיל את האופנוע רחוק-רחוק מהבניין (פן תעיר היושימורה) , לוחץ על הסטרטר ו....כלום. המסך נכבה כרגיל, כמוכן להניע, צליל זמזום מוזר חודר את אטמי האוזניים והקסדה ואומר לי שמשהו לא בסדר. המסך לא נדלק. לאחר לחיצה של כ-10-15 שניות על הסטרטר, וכל עזיבה מתאפס השעון. מעבר קצרצר על הכלי וגם הזמזום נעלם, המסך רק מהבהב בעת לחיצה, כרוצה להניע. שום צליל לא נשמע מהמנוע. מתרחק מעט מהכלי לבחון את הסיטואציה, חוזר והמסך מושחר, ורק נורת הסרק על מד הטורים דולקת קלות.
מעלה ברחוב, מתגלגל בעלייה הקטנה, ומהמנוע? אין קול ואין עונה.
אני חושד במצבר. לא נסעתי מספר ימים ובשבת עבדתי עליו מעט עם האופנוע דלוק אך לא מונע (אורות בלמים, למי שמתעניין, שהובילו למסקנה כי יש להחליף ידית בלם קדמית). איך ניתן לתקן את הסיטואציה? הנעה דרך כבלים בעזרת מצבר רכב? המצבר כמדומני יחסית חדש ואני לא רואה סיבה להחליף אותו...
תנסה לדחוף ולהניע בהילוך גבוה 4-3 כאשר המזג אוויר לא קר גם לי יש את בזמן האחרון אם gs500
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
לא בהילוך גבוה... בהילוך ראשון זה בסדר.
תנסה להגיע למהירות של לפחות 8 קמש.
כשאתה מניע גז וקלאצ' עד הסוף. תזהר שלא יברח לך הכלי.
מאיפה אתה?
חייב להניע בדחיפה, אך אם אתה לא מצליח בכל מקרה, אני מציע לך לבדוק פלגים, יכול להיות שיש לך פלג רטוב.
אני מאשדוד.
הבעיה בכל הסיפור הזה היא שהאופנוע מניע אך ורק מניוטרל (גאוני, נכון?)
והסיכוי שמשהו נרטב במקום שאני שם אותו הוא אפסי. לא נסעתי איתו בגשם כבר כמה שבועות.
רכבתי על cbf כזה לא מעט.
לא אמור להניע רק בניוטרל אלא אם משהו לא תקין...
פלג רטוב לא אומר שהוא נרטב ממים, אם נכנס לך מים לתא השריפה תתקונן לפגונג ראש, הכוונה של adnan ברטוב היא משמן או דלק, זה יכול לקרות בכלים ישנים.
בכל מקרה, מניע בניוטרל אומר, שכנראה הסטרטר פועל רק בניוטרל, אך אין כזה דבר שלא תוכל להניע בדחיפה, איך נראה לך שהמנוע פועל כאשר הוא לא בניוטרל? בלי הצתה? אלא על מה? אוויר? חשמל? סקס?, חבר, רואים שאין לך שמץ במכונאות, תתחיל לבדוק את מה שאמרו לך כאן כדי לטפל בבעיה, אחרת פנה למוסך.
על מנת לקבל תשובה מפורטת ומקצועית יש במיוחד את הקטגוריה התכנית, פעם הבאה בעיות תכניות לפרסם שם.
במנוע מקורר אוויר אין מים.
פלאג נרטב לרוב מדלק-המנוע מוצף זה קורה בגלל אי הצתה או בגלל הצפה של דלק.
לפלאג שנרטב משמן מקדימות בעיות התנעה,העלמות חריגה של שמן,אי סחיבה ושריפת מצתים-זה לא קורה בין רגע.
כשמניעים בדחיפה,מומלץ מאוד לא להיות בהילוך ראשון - אתה תעבוד קשה מאוד וגם תוכל לעוף מהאופנוע,מניעים בהילוך שלישי או לפחות שני.
אם בניוטרל מניע אבל בהילוך לא מניע - המצמד שלך לא מפריד או בעיה בחיווי ניוטרל\במפסק בטחון על הידית מצמד.
גם שווה לבדוק מה המצב במשבת של הרגלית צד - אם יש כזה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 08-02-2016 בשעה 09:03.
א) "לא מניע" - זה לפורום הטכני ולא לפורום הכללי, אלא אם כל מה שיש לספר לך זה מור"קים על איך כן הצלחת להניע.
ב) בפורום הטכני יש שרשור דביק "לא מניע - מה עושים", במיוחד בשביל כאלה שרצים לפתוח שרשורים. אין לפתוח שרשור בלי לקרוא את הדביק. זה אומר בפעם הבאה שרשור נעול.
ג) אם אתה כותב "מניע רק בניוטרל" על הצעה להניע בדחיפה - סימן שאין לך מושג איך עושים את זה ואתה מנסה ללחוץ על הכפתור תוך כדי ריצה ולפי זה חושב אם זה מניע או לא.
עפ"י כל זה, ההמלצה היא לקרוא למישהו שמבין קצת יותר בשביל להניע. וכן, להניע ממצבר רכב יהיה כנראה הכי קל. תקרא את הדביק "לא מניע - מה עושים".
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 08-02-2016 בשעה 09:22.
קודם כל - כן, אין לי ידע מכני כמעט ובכלל, ואני רוצה ללמוד. אני גם ככה מבואס מזה שהאופנוע לא מניע, לא צריך להתנשא בנוסף לזה, זה לא גורם לי להרגיש טוב יותר.
עברתי על השרשור, ויש לי כמה דברים להגיד - האופנוע שלי, כשהניע, הניע רק עם הצ'וק עד הסוף. במידה והצ'וק לא היה עד הסוף הוא פשוט פקפק כמה פעמים וגסס לרוב (כשהיה קר בלבד. לאחר נסיעה לא הייתה שום בעיה להניע בלעדיו). התכוונתי להחליף את המניפולדים ולעשות ניקוי קרבורטור ברגע הראשון שיתאפשר לי, אך לאופנוע תוכניות אחרות.
ודבר מוזר נוסף - ירדתי למטה, ניסיתי את מה שאמרתם. אני מעביר לראשון, מעביר לשני, שלישי ורץ איתו בזמן שהמצמד לחוץ. מגיע ל-5-6 קמ"ש ומנסה להניע, כלום. מוריד לניוטרל להעלות חזרה בגבעה, מוריד לראשון, מנסה להעלות לשני...וכלום. נדלק הניוטרל החביב, ואם אני מנסה להעביר הלאה - לא מצליח להפטר ממנו. האופנוע נותן לי להגיע אך ורק לראשון, או לניוטרל למעלה. באורח פלא הגעתי לשני, וללא אינדיקטור הילוכים ברגע של פליאה הורדתי אותו חזרה על מנת לבדוק שאני אכן בשני...ושוב אבד ההילוך. לא משנה עם או בלי מצמד - ההילוכים מסרבים לעלות.
אם הכל אבוד, אתקשר למוסך ואנסה לברר, או שאחכה לאחד ההורים שיגיעו עם כבלים.
אתה מבין שאתה צריך לזרוק/לתפוס את הקלאץ כשאתהרץ איתו..
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.