שורה תחתונה: מה שעדיף לאחד לא עדיף לאחר. אפילו לאותו בנאדם העדפות משתנות.
אם תשמור על הקסדה הייטב אין סיבה שהחומר המוקצף יתכווץ (יכול להחזיק מעמד גם אלף שנים בלי שיקרה לו כלום. רק המעטפת מאבדת תכונות לאחר כמה שנים). תדאג לשטוף את המשקף ולא סתם לנגב אותו. גם ריפודים לא יצא לי להחליף (אולי כי אני לא מכבס כמעט אף פעם ולא נתקלתי בבעיית ריח בקסדה). בקיצור - תשמור על הקסדה עד כמה שניתן. אני מאמין שלשליח שחובש ומסיר את הקסדה 20 פעם ביום ורוכב איתה שעות בחום התל-אביבי קסדות יחזיקו פחות - אבל עדיין היקרות יחזיקו יותר מהזולות.
אישית, רכבתי גם עם יקרות (שואי) וגם עם זולות (יותר או פחות: נולן, AGV, לייזר, שארק, קאברג, בל) . הכל בהתאם לכמה שבא לי להוציא. כרגע גם עם קאברג. מה שכן, אולי אני יכול להחליף שלוש קאברגים במחיר של שואי אחת אבל השואי תהיה יותר נוחה מכל בחינה לאורך כל החמש שנים +- שתהיה אצלי מאשר כל הקאברגים שאחליף. אם רק תהיה לי הזדמנות אחליף את הנוכחית בקסדה יוקרתית (על הכוונת: שואי נאוטק, שוברט C3 או x-lite 1003). גם המשקף מחזיק יפה יותר בקסדות יקרות מאשר בשארק למשל, שכמה שלא שמרתי עליו הוא נהייה דהוי ואטום אחרי כשנה. ואם באותו רגע לא יתאים לי להוציא 500 אירו על קסדה אז אני אקנה קסדה יותר זולה. בנתיים, שנה וחצי, הקאברג מחזיקה יפה מאוד ואין בה בלאי - אבל היא לא משתווה לשואי בנוחות, ברמת הרעש, בשדה הראייה, בנוחות התפעול של משקף השמש והרמה האופטית שלו ושל המשקף ובעיקר - באוורור.


ציטוט ההודעה בתגובה