ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
http://www.visordown.com/motorcycle-...tist/7268.html

המבחן של שארפ ובתאכלס גם כל מבחן אחר נתונים לוויכוח. שארפ ספציפית בודקים רצף של מכות בעוצמה גבוה.
יש המון דברים שהם לא מתחשבים בהם והם בעיקר בודקים את עמידות הקסדה ולא את השלמות של הראש שלך אחרי תאונה כזו.
קח לדוגמה את זה:
http://gizmodo.com/5988651/this-moto...ce-concussions
נפילה איטית או מכה בעוצמה נמוכה עלולה לגרום לזעזוע מוח בגלל הכובד והקשיחות של הקסדה. זה משהו שלפני כמה שנים לא בדקו ולאף אחד לא היה איכפת וזה לא משתקף באף מבחן ריסוק מודרני.

כל אחד עושה את מה שנוח לו אבל לדעתי הכי טוב פשוט ללמוד מנסיון אחרים, תראו תוצאות ריסוק, תאונות של אנשים אחרים וככל שיש יותר מידע ונסיון, כך רואים מה קורה.
ככה בחרתי בהתחלה את ה-n44 שאני די מבסוט ממנה שנראת כאילו היא לא תחזיק התקלות חזיתית אבל עברתי מלא פוסטים בפורומים של אנשים שיצאו מתאונות קלות וקשות איתה ויצאו מאוד מרוצים.
אני אישית מאוד אוהב את נישת הפרמיום של יצרני ביניים בנוסח caberg ו-HJC מבחינת עלות תועלת.
מבחני שארפ הם מדד מצויין לחפש קסדה אך אינו היחיד, אני מכיר לא מעט קסדות שקיבלו 4 כוכבים או 5 כוכבים אבל לא נוחות בעליל כבדות לא מאוררות שדה ראיה מצומצם
ואפילו לטעמי ברכיבה גרועות לרכיבה עקב הפרמטרים שציינתי.
אם יש 3 כוכבים לפחות ושאר הפרמטרים מצויינים (משקל/שדה ראיה/נוחות /איורוור) אז תתחדש