תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: סקירה x-max 125 2014-2015 לאחר חודש רכיבה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10

    סקירה x-max 125 2014-2015 לאחר חודש רכיבה

    אז מה אמרו עליו, ומה לא. קראתי שהוא "פותח מהר יותר מכל קטנוע אחר" (רמז- הוא לא), שהמושב נוח מאוד (רמז נוסף- הוא לא) שיש מקום, המון מקום מתחת למושבים ושמדובר בקטנוע פרימיום מצויין ויפה.. שמעתי, קראתי ראיתי ואז קניתי אחד .

    http://wheelz.co.il/forums/attachmen...1&d=1435579863

    הקטנוע נרכש יד 2 מאדם אחראי בן 40, והגיע לידי בצבע שחור עם אגזוז אקרפוביץ פול סיסטם (ולא לא מדובר בערס בן 17..), עם סאונד לא רע בכלל כשהוא נראה כמו יצא כרגע מהחברה.

    הכלי:
    כלי באמת יפה ומרשים, מושך מבטים (אבל בעיקר של ילדים על ג'וי רייד), לוח שעונים דיגיטלי מפורט מאוד, עם המון אופציות (מד מרחק פר נסיעה, חום מנוע ועוד) ומעוצב. 2 תאים מתחת לכידון עם לא מעט מקום לכפפות ושאר ירקות. התאים עוצבו יפה אך עם שימושיות גרועה, כמעט כל דבר שנשים שם יחליק החוצה (3 מ"מ של זווית כלפי מעלה היו פותרים את העניין) וסוגרי התא מרגישים זולים ושבירים, בקיצור- תאים לשימוש במצב חנייה.
    מתחת למושב יש המון המון מקום, 2 קסדות ייכנסו שם (בתנאי שאף אחת מהן לא נפתחת שאי אז זה לא יקרה בקלות) ונשאר עוד מקום ספייר, פתיחת המושב נעשית בסיבוב הסוויץ אחורה תוך לחיצה קלה על קצה המושב, פרוצדורה מטופשת ומעצבנת. המושב מרגיש איכותי מאוד בפתיחה (פונקציה של משקל וצירים טובים).

    תא הדלק ממוקם בין הרגליים. זה נוח מאוד- כן, הדלת שלו מרגישה כמו תאי הכפפות- מישהו מצא בסין הרכיב ומכר, גם אין התאמה מלאה (יש מעט רווח בין הדלת לפלסטיקה)- לא מתאים לימאהה, לא מתאים לפרימיום ולא מתאים למחיר..

    אז נתתי גז ו.. לא הרבה התרחש, ביציבות וברוגע של קטנוע מנהלים הוא מטפס מעלה כשהכח האמיתי (המעט שיש ל 14 כ"ס להציע) מתחיל להיות מורגש ב 40 קמ"ש ומעלה, כל קטנוע כמעט שעמד איתי ברמזור פתח מהר יותר, (ממילא לאשמאי שכמוני זה לא חשוב אבל ככה זה עם רכב חדש, מנסים הכל- בודקים הכל). הנסיעה בתוך העיר מצוינת, קראתי שקשה איתו בפקקים, זה לא נכון, עבירות מצויינת בין רכבים.

    יצאתי מהעיר, לוח השעונים מראה 120 קמ"ש ונראה שיש עוד במנוע שלא מרגיש שמתאמץ עד קצה גבול היכולת אבל לא ניסיתי, מגן הרוח מגן לא רע על הגוף אבל בגובה שלי (1.87) הפנים מקבלות את השאר. לא מרגיש שחסר כח כי המנוע לא צורח אבל גם לא מרגיש שיש די כוח כדי לצאת לעקיפה כשאתה כבר על 110 (אישית ממילא במהירויות כאלו על דו"ג בלי מעיל זה מרגיש לי יותר מידי). הישיבה מרגישה בטוחה ונוחה אבל לא נוחה מידי , הקטנוע יחסית כבד והחיסרון של הרמזורים בעיר הופך לייתרון כאשר הקטנוע מרגיש יציב ונעים.
    בסיבובים הקטנוע מרגיש "דבוק" לכביש, המתלים האיכותיים עושים את העבודה בעיר ובחוץ אולם קשיחותם מעבירה כל מהמורה ישירות לאוזן.
    נוחות רכיבה: הקטנוע גבוה, בעיר זה חיסרון מחוץ לעיר זה יתרון, מושב קשיח יחסית אבל ככה אני מעדיף אותו (ממילא 125 סמ"ק לא מיועד לנסיעות של חיפה- תל אביב), מקריאה בפורומים אני מבין שהרב מעדיפים מושב רך אז- לא נוח לרובם.

    דבר המורכב: מושב קשה מאוד, ישיבה גבוהה עם זוג רגליות מתכת, הכל מרגיש איכותי למעט ידיות האחיזה.

    צריכת דלק: נו באמת.. קטנוע 125 סמ"ק, מה כבר יש לבדוק..
    לסיכום:
    בגלל המקצוע (ומעט רוח נעורים) חיפשתי קטנוע פרימיום. קטנוע פרימיום? כן, מרגיש איכותי, איכותי מאוד אפילו למעט תאי הכפפות שמרגיש שהורכבו בסין, וידיות האחיזה של המורכב שמישהו יכול היה לעשות אותן מתכת. מפאת חוסר זמן מעולם לא הגדלתי את הרישיון שלי, הקטנוע נרכש למטרת נסיעה גבעתיים- בורסה ועושה עבודתו נאמנה, עם התוספות שיש עליו נראה לי שהייתי מוצא משהו יותר טוב לעשות עם 31,000 ש"ח מאשר לרכוש קטנוע 125 סמ"ק אבל למוגבלי הרישיון ובעלי תקציב וחוש בזבזני זה בהחלט הטופ של הקטגוריה.

    לקטנוע יש את כל הייתרונות הדרושים ואף מעבר למעט החסרונות הבאים:
    כמו שהוסבר- תאים קדמיים וידיות מורכב, קטנוע יקר=דאגה רבה- אצלי הוא נעול בשרשרת + דיסק + אזעקה +כיסוי ועם מקיף (נשמע הרבה? כן.. אבל כשאתה יורד מימנו וחושב- "זה כולה עוד 2 דקות" לא תשים?).
    טיפולים: כל 6,000 ק"מ, שזה פי 2 מרב המתחרים כך שמתקזז עם היותם יקרים.
    ובקשר לאגזוז- עושה חור בראש אבל לא התקנתי משתיק, גיליתי שהרבה יותר בטיחותי לנהוג עם רעש, גם רכבים וגם הולכי רגל שומעים אותך


    מאתר היבואן:

    מנוע מקורר נוזל עם הספק החזק בקטגורית הרישוי, שלדה קומפקטית וספורטיבית בשילוב עם גלגלים גדולים מעניקים חווית רכיבה שאין שנייה לה לצד פרקטיות, אמינות ואיכות מבית היוצר של ימאהה.
    סוג: 4 פעימות / 125 סמ"ק
    צילינדרים: 1
    נפח: 125 סמ"ק
    קירור: נוזל
    כוח: 13.09 כוחות סוס ב 8750
    הצתה: TCI/חשמלית
    דלק: הזרקת דלק ממוחשבת
    הילוכים: וריאטור
    מתלה קדמי: טלסקופי
    מתלה אחורי: unit swing
    צמיג קדמי:120/70-15
    צמיג אחורי: 140/70-14
    קיבולת מיכל דלק: 11.8 ליטר
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי omerk; 29-06-2015 בשעה 15:26.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    96
    יפיופף אמיתי,תעלה תמונה של הכלי עם האגזוז (ותקבל מברוק).
    נהנתי לקרוא.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי xt125r צפיה בהודעה
    יפיופף אמיתי,תעלה תמונה של הכלי עם האגזוז (ותקבל מברוק).
    נהנתי לקרוא.
    שמח שנהנת ניסיתי להעלות תמונה ולא הצלחתי היפיוף הזה לא ישאר אצלי עוד הרבה לצערי, עובר מקום עבודה אבל לפחות בינתיים..

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    80
    סקירה מעולה!
    כיף לקרוא

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dmarker צפיה בהודעה
    סקירה מעולה!
    כיף לקרוא
    בכיף

אשכולות דומים

  1. חווית רכיבה אחרי חודש - אפריליה שיבר GT
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 18:41
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 17:38
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 20:09
  4. איחסון אופנוע במשך חודש ללא הנעה
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 16-08-2015, 10:25
  5. תאריך לפי שנה\יום\חודש ??
    על ידי zx2r בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 10:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO