אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אז מה היה לנו פה?..
ניסיונות להנעה את מה שפעם היה אופנוע (שהיה אמור לשמש) לחלקים אך לא הזדקקתי לו
לא הולך...לא הגיוני מנוע אחרי שיפוץ
(מה שאמר הבעלים הקודם)
סט אטמים הוזמן והרמתי ראש
מישהו עשה שטח ביד..לא יצא לו כ"כ טוב..תמונות מחר.
לא עזר גם שהוא עמד ללא פלאגים בגשם..כל השסתומים מלאים חלודה...
בוכנות 0.5 עם רינגים חדשים שלא נסעו קילומטר..אין טיפת פיח על הבוכנות..תמונות מחר
רינגים נתפסו מהחלודה,לאחר התעסקות קטנה יצאו כל הרינגים חוץ מאחד..שנשבר ע"י הפעלת יותר מידי כוח (לא הצד החזק שלי) אז רינגים גם הוזמנו.
כל החלקים היו אמורים להגיע לפני שבועיים אז בנתיים עבדתי קצת על החשמל..שיפצתי קאליפרים קדמיים וצבעתי את השלדה והזרוע..על הדרך מייסבים חדשים,היגוי וזרוע/לינקג'
תמונות של התהליך אין לי אבל התוצאה הסופית תועלה לכאן מחר.
יש עוד הרבה עבודה אבל לאט לאט.. (שבועיים מרגע הגעת החלקים) .
פלטינות?
נערך לאחרונה על ידי קסד; 11-02-2016 בשעה 21:28. סיבה: לפי הספרכב כנראה שכן
העיגול עם השן מתחבר ישירות (אם אני זוכר נכון) לקראנק,שהוא מסתובב הוא חולף על פני המגנטים ושולח אות לcdi
איך זה נקרא? אין לי מושג...ממה שראיתי באינטרנט אז טרנזיסטור..(?) אני קורא לזה פיקאפ כי זה מה שלימדו אותי.
הסימונים (שנמחקו לי בטעות) הם בשביל הטיימינג...
נ.ב
ע"י קדיחת החורים בלוחית שמתחברת למנוע ניתן לאחר ולקדם את ההצתה.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
המלצה שלי, ההוא מלמעלה, אני ועוד כמה גולשים, מבינים מה אנחנו רואים.
לא כולם יודעים ומבינים. תעשה רווחים בין תמונה לתמונה,
תן הסבר קצר של מה רואים ומה אתה עושה.
אל תציף בעשרות תמונות, בחר רק את האיכותיות והמסבירות.
כך, גם גולש שלא בקיא באנטומייה של המכונה, יבין מה קורה.
אוקיי,תודה על ההערה
כשאני יעביר למשקיענים אני יערוך כמו שצריך.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
לא מצליח לפתוח אשכול במשקיענים...
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.