בלהעלות הילוכים בלי קלאץ' הסיכוי לנזק נמוך יותר מאשר להוריד הילוכים בלי קלאץ'.
אם אתה עושה את זה כמו שצריך (עניין של סל"ד מנוע והבנה איפה נמצאות הנקודות המתאימות להעברה ומתי לשחרר את הגז ולהעביר) אין בעיה להעלות הילוכים ככה, להוריד תוריד עם קלאץ'.
למעשה, הגיר באופנוע בנוי ויודע לעבוד כך - אין בו סינכרונים או כל מכלול שילוב חיצוני פרט לגלגלי השיניים עצמם (ואעצור את ההסבר כאן כי הוא ארוך).


 
			
			


 נכתב במקור על ידי ducati boy
 נכתב במקור על ידי ducati boy
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה