עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: מבקש עזרה והמלצות לקטנועים מעל 250

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    13

    מבקש עזרה והמלצות לקטנועים מעל 250

    שלום לכולם, אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בבחירת קטנוע הבא שלי.
    אז אחרי שנים של רכיבה קודם על 125 ואחרי זה על ג'וימקס 250 שנת 2011, יש לי אפשרות ורצון לשדרג את עצמי לכלי יותר חזק. כרגע אני קורא ובוחן מספר אופציות, אבל כמובן יש לי מספר שאלות שהייתי רוצה לברר לפני שאני מחליט סופית.
    תקציב: בסביבות 25 אלף סך הכל, כולל טרייד אין על הקטנוע שלי.
    מטרה העיקרית של השדרוג: יש לי נסיעות בינעירוניות מדי פעם ואני מרגיש שאני קורע את 250 שלי, למרות שאני משתדל לא לעלות מעל 115 קמ''ש, ולא בטוח עד כמה זאת מהירות אמיתית. ומהירות כזאת מתחילה להרגיש לי איטית מדי, יש מצבים שהייתי שמח לעלות ל-130 או 140 כדי לבצע עקיפה.
    מה אני מחפש: קטנוע 400 או 500 במסגרת רשיון נהיגה a1 שלי, לא רישיון פתוח. אני מעדיף לא להתעסק עם 300 כי לדעתי אין לי שם שידרוג משמעותי שיצדיק את העלייה בביטוח חובה. לדעתי 300 לא יהיה שונה מדי מחווית 250 וזה לא מספיק לי.
    מה חשוב: מעדיף קטנוע חזק לנסיעות ארוכות אבל שיהיה עדיין שימושי בעיר להשתחלות בין מכוניות, עם מספיק גמישות ולא גדול מדי. בגלל זה אני פחות מעוניין בספינות שיוט גדולות, ספות על גלגלים. חשוב גם שיהיה תא מטען גדול שלא יהיה פחות ממה שיש לי בג'וימקס.

    אז אחרי שהעפתי מספר אפשרויות לא רלוונטיות בגלל כל מיני סיבות (טי מקס 530, נקסוס 500, ג'ילרה תלת גלגלי), נשארתי עם מספר אפשרויות:

    1. הונדה סילוור 400 - אפשרות מאוד מושכת בשבילי בגלל הרבה מאוד נתונים טכניים וגם בגלל טיפולים יחסית זולים. אך מה שמטריד אותי בעיקר זה הגודל והמשקל של הקטנוע. אז השאלה שלי האם סילוור מספיק גמיש בעיר ומה מידת יכולת להשתחל בין מכוניות? עד כמה הוא יותר מסורבל מהג'וימקס 250, למשל? וגם על איזו שנת ייצור אני צריך להתמקד? האם יש דגם ישן שלא כדאי לי לבחון?

    2. אקס מקס 400 - גם משהו שאני מאוד מעוניין לבחון ונראה לי מאוד מתאים לצרכים שלי. הבעיה היא המחיר. קראתי שדגמים אחרי 2013 עברו שידרוג משמעותי והקטנוע הפך להיות הרבה יותר טוב, אבל אני לא בטוח שמבחינת המחיר אני יכול לרכוש דגם כזה. גם הטיפולים יקרים. השאלה שלי, האם דגמים מלפני 2013 מספיק טובים, או שכדאי לי להשקיע עוד קצת ולקנות דגם חדש? האם מחירי הטיפולים יקרים רק במוסך של מטרו ויותר זולים במוסכים אחרים?
    * ועוד דבר, האם טי מקס 500 ישן מ-2007-08 שנופל בערך לטווח המחיר שלי שווה את הקנייה בהשוואה לאקס מקס יותר חדש? כי מבחינת עלות הטיפולים הם מאוד דומים. מה הק''ם הסביר על כלי ישן כזה?

    3. סאן יאנג מקסים 400 - מאיזו שנה יש דגם שכדאי לי לבחון? האם היה שדרוג רציני מתישהו? האם הקטנוע שווה ביכולות שלו?

    השאר פחות מעניין אותי. בורגמן ומאג'סטי נראים לי גדולים ורחבים מדי, אקסיבו אני לא סובל בגלל הצורה שלו, וקימקו אני לא ממש מכיר. אני יודע שיש קמקו 350 וגם 500, אבל אני מתקשה למצוא מספיק מידע עליהם.
    האם יש עוד אפשרויות שכדאי לי לשקול?
    תודה רבה לכל מי שיענה לי.
    נערך לאחרונה על ידי rustic; 13-02-2016 בשעה 17:22.

  2. #2
    אקסמקס 400, אם אני לא טועה ב-30-32 אתה מביא אחד יד שנייה במצב טוב.
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    סילבר מול אקסמקס? לא הייתי מתלבט לשנייה והולך על ההונדה.



  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    הונדה.
    תמיד הונדה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    13
    העניין הוא שבתקציב שלי הונדה תהיה הרבה יותר ישנה עם הרבה יותר ק''מ עליה. איזה קילומטראז' נחשב סביר לסילוור, 60-70k זה בסדר? יש גם עניין של גודל ויכולת תמרון בעיר. האם ההבדל כל כך מהותי כדי להעדיף את סילוור הישנה על פני אקס מקס יותר חדש עם פחות ק''מ? הרי זה בכל זאת ימאהה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    25
    1) אני חושב שאתה צודק בנוגע לעלייה משמעותית בנפח. אני על downtown 300 ואכן מהירות "נורמאלית" היא בערך מה שאתה מתאר, קשה לי להגיד בדיוק מכיוון שלדעתי שעון המהירות של הקטנוע מאוד אופטימי. על השעון בכל אופן ב 7000 סל"ד זה נע בין 120 ל 130 ביום ממש טוב.
    2) אולי שווה לבדוק את הדגם החדש עם מנוע 350
    3) מה בדבר המקסים 600 - כל חוות הדעת מצביעות על כך שמדובר בקטנוע מוצלח יותר מאחיו הקטן
    4) שים לב לצריכת הדלק של ההונדה

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    13
    אני חושב שמקסים 600 מעלה עוד יותר את דרגת הביטוח, לא? למרות שזה מתאים לדרגת הרישיון שלי, אבל זה ביטוח יותר יקר מדגמים של 400.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי rustic צפיה בהודעה
    אני חושב שמקסים 600 מעלה עוד יותר את דרגת הביטוח, לא? למרות שזה מתאים לדרגת הרישיון שלי, אבל זה ביטוח יותר יקר מדגמים של 400.
    מעל 250 זה אותו ביטוח.
    Tracer 900

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ברגע שאתה מעל 250 כבר עדיף לך לקחת 1000 מבחינת הביטוח חובה. זה כמעט לא משנה.
    ההבדל בין 250 ל251 הוא ענק, בין 251 ל1000 כבר אין ממש הבדל.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    אם אתה חושב שאין הבדל משמעותי בין 300 ל250 אתה צריך לעשות רכיבת מבחן על קווסאקי j300. שום 250 לא מתקרב אליו.
    אתה משייט 130 140 בכיף והוא מאיץ חזק. תראה לי 250 שמשייט 130 140 ויש לו עוד גז להמשיך.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    לדעתי לך על אקס מקס 400. בתקציב שלי הלכתי על j300 האקס מקס היה יקר לי.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  12. #12
    כמה שווה הקטנוע שלך שברשותך היום ?
    נכון שאקס מקס 400 כלי מצויין אבל לא מעט מכרו אותו כי לטענתם לא נוח בנסיעות ארוכות
    ההונדה נוח מפנק ויקר מעט לאחזקה קצת גדול ומגושם אבל עדיין כלי מצויין, בתקציבים שלך לדעתי אלו כלים מעט ישנים
    כנל הבורגמן 400.
    לדעתי העיסקה הכי טובה עבורך למרות שציינת שפחות זה הדאון טאון 350 החדש.
    הוא נכנס לך בתקציב בקלות ואתה מקבל קטנוע שנוסע ממש ממש טוב.
    מקסים לדעתי תוותר.
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    13
    לפי המחירון המחיר על הכלי שלי זה 12,600. אני מניח שבטרייד אין אקבל עליו 11-12 אלף וכל השאר אני אוסיף.
    לגבי קוואסקי j300,
    ראיתי את הקטנוע שנראה מאוד יפה, קראתי שהוא גם די מוצלח. אבל אני מרגיש שגם אם הוא יותר מהיר, אני עדיין אצטרך להביא את הכלי לקצה היכולת שלו. ואני רוצה שיהיה לי יותר טווח ושאני לא אגיע לסל''ד גבוה רק כדי לנסוע על 120 קמ''ש.
    לגבי נוחות נסיעה הארוכה על אקס מקס, את זה עוד לא ממש שמעתי. מישהו שיש לו אקס מקס יכול להגיב על זה? כעיקרון אני לא אמור להיות על הכביש יותר מ-30 דוקות, עד כמה זה רציני. מבחינתי חשוב לי יותר יכולת תמרון בעיר על פני נוחות הישיבה. אם הקטנוע לא מספיק גמיש כדי להגיע לראש הטור ברמזור ואני תקוע באמצע, זה יותר גרוע מבחינתי.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי rustic צפיה בהודעה
    לפי המחירון המחיר על הכלי שלי זה 12,600. אני מניח שבטרייד אין אקבל עליו 11-12 אלף וכל השאר אני אוסיף.
    לגבי קוואסקי j300,
    ראיתי את הקטנוע שנראה מאוד יפה, קראתי שהוא גם די מוצלח. אבל אני מרגיש שגם אם הוא יותר מהיר, אני עדיין אצטרך להביא את הכלי לקצה היכולת שלו. ואני רוצה שיהיה לי יותר טווח ושאני לא אגיע לסל''ד גבוה רק כדי לנסוע על 120 קמ''ש.
    לגבי נוחות נסיעה הארוכה על אקס מקס, את זה עוד לא ממש שמעתי. מישהו שיש לו אקס מקס יכול להגיב על זה? כעיקרון אני לא אמור להיות על הכביש יותר מ-30 דוקות, עד כמה זה רציני. מבחינתי חשוב לי יותר יכולת תמרון בעיר על פני נוחות הישיבה. אם הקטנוע לא מספיק גמיש כדי להגיע לראש הטור ברמזור ואני תקוע באמצע, זה יותר גרוע מבחינתי.
    11 בטרייד?
    תלוי בעסקה וכמה הכלי נפוץ אבל לא ראיתי טרייד שמתקרב כה קרוב למחירון.
    בדרך כלל 4-5 מתחת למחירון ואפשר להתמקח על מחיר הכלי שאתה קונה כדי לצמצם הפסדים.

    הייתי עם ה-250 שלא שונה בהרבה בצורה שלו. אין שום בעיה עם 30 דקות ואפילו יותר.
    הנסיעה הארוכה ביותר איתו הייתה סביב השעה והייתה קצת אי נוחות אחרי החצי שעה אבל לא משהו שהייתי פוסל בגללו את הכלי.

    במידה ואתה באמת הולך על האקסמקס, לפי מה שהבנתי הם השתמשו באותו מנוע של המג׳סטי.
    לדעתי המנוע הזה מכוון יותר לכבישים מהירים והוא מרגיש קצת בטטה בעיר. ההמלצה שלי, בעלות סמלית יחסית, בהזדמנות הראשונה שיוצא לך לפתוח את הוריאטור (טיפול או בדיקה וכדומה), להחליף את הרולים מ-15 גרם ל-13 או 14. לא צריך להחליף וריאטור או לעשות שינוי קיצוני.
    זה אומנם מעלה מעט את הסל״ד אבל הקטנוע ירגיש הרבה יותר חי בעליות ויציאה מהמקום.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    13
    עכשיו ביאסת אותי, 4-5 מתחת למחירון? קיווית לא פחות מ-10. טוב, נראה ברגע שאני אתחיל את הסיבובים שלי.
    אני אקח בחשבון את מה שאמרת על הרולים, זינוק יותר מהיר זה בהחלט חשוב.
    תודה.

אשכולות דומים

  1. בקשת חו"ד והמלצות על te125?
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-05-2016, 15:43
  2. KTM RC390 | מחפש חוות דעת והמלצות/דיס
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 15:36
  3. חנות מומלצת לציוד רכיבה בצרפת והמלצות על ציוד
    על ידי moonshield בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 11:41
  4. התייעצות לגבי פניות והמלצות לצמיגים
    על ידי moonshield בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 23-12-2015, 23:49
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 13:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO